کد خبر: ۲۷۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده ولی فقیه در کرمان:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: حقیقتا اگر بخواهیم راه ارتقاء استان را در حوزه های مختلف برویم که راه سخت اما شدنی است، بدون رسانه ها غیرممکن است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: حقیقتا اگر بخواهیم راه ارتقاء استان را در حوزه های مختلف برویم که راه سخت اما شدنی است، بدون رسانه ها غیرممکن است.

به گزارش ایسنا ، حجت الاسلام و المسلمین"حسن علیدادی سلیمانی" در نشست صمیمی با اصحاب رسانه کرمان اظهار کرد: نقش رسانه ها در تحولات یک منطقه کم نظیر و بی بدیل است و این نقش جایگزین ندارد.

وی افزود: اگر به هر دلیل این نقش از رسانه ها گرفته شود، جای آن در منطقه خالی است به ویژه در دنیای امروز که دنیای ارتباطات است و همه گوش ها و چشم ها در لحظه به سمت رسانه های مختلف است تا ببینند آخرین خبر و تحلیل چیست؟

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: با توجه به این نقش رسانه، شاید نخستین مجموعه ای را که دعوت کردیم تا به حرف آنها گوش بدهیم، رسانه است و بعد از رسانه جوانان در اولویت هستند.

وی با اشاره به اینکه جلسه مفصل تری در خدمت رسانه ها خواهیم بود، بیان کرد: نظرات رسانه ها خیلی برای بنده مهم است و حقیقتا اگر بخواهیم راه ارتقاء استان را در حوزه های مختلف برویم که راه سخت اما شدنی است، بدون رسانه ها غیرممکن است.

امام جمعه کرمان با تاکید بر اینکه باید رسانه ها شجاعانه به میدان آمده و ضعف ها و قوت ها را بگویند و با اخلاص هر چه تمام تر باید از اقشاری که دفاع کنید، دفاع و به مسوولان گوشزد کنید، افزود: رسانه ها باید در یک ارتباط دوستانه، صمیمی و هم جهت با پیشرفت استان قلم، قدم، فکر و نظر خود را بیان کرد و سئوالات خود از مسوولان پرسیده و فرهنگ پرسشگری و در مقابل آن پاسخگویی را ترویج کنید و درخواست دارم رسانه ها در این بخش جدی به میدان بیایند و انشاء الله شاهد تحول باشیم.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: حق، هم دادنی است، هم گرفتنی و باید رسانه ها در راستای رسالت خود از همه بیشتر جدی باشند زیرا رسالت رسانه، رسالت الهی است و باید از حق و مظلوم دفاع کنید.

وی بیان کرد: شاید یکی از بهترین راه ها این باشد که بر هر کسی حجت را تمام کنید و اگر جواب قانع کننده نبود، بعد نقد منصفانه خود را بنویسید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان اظهار کرد: وقتی اصحاب رسانه شهری و استانی با منطق قوی و شجاعت هر چه تمام تر پا به عرصه تلاش بگذارند، مطمئن باشید اوضاع خیلی متفاوت می شود.

وی با اشاره به گرایش های سیاسی مختلف رسانه ها تصریح کرد: قبل از ورود به گرایش سیاسی، خود را بنده خدا بدانید و فقط برای رضای خداوند کار کنید. وظیفه یک رسانه منصف این است که همه را در کنار هم و در کنار ضعف ها خوبی ها را از هر کسی ببیند.

علیدادی سلیمانی با تاکید بر اینکه باید رسانه های استان به گونه ای باشند که همه این احساس را داشته باشند که جریانی قوی، عادل، منصف، مطلبه گر، تیزهوش و جریان پویایی است، افزود: برای موفقیت در حوزه فرهنگی و اجتماعی که به نفع استان است، بهترین همکار ما در این عرصه رسانه ها هستند و انتظار داریم هر زمان مطالبی وجود دارد، بیان کنند.

امام جمعه کرمان بیان کرد: یکی از الزامات هر کار خوب، سعه صدر و روحیه باز است و این امر در عرصه فرهنگ خیلی مهم است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)