کد خبر: ۲۷۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
مخالفان استیضاح وزیر جهاد کشاورزی در صحن مجلس:
نماینده مردم بم در مجلس گفت: حجتی کاری کردن کارستان، وزارت جهاد کشاورزی را از نابودی نجات داد.
نماینده مردم بم در مجلس گفت: حجتی کاری کردن کارستان، وزارت جهاد کشاورزی را از نابودی نجات داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حبیب الله نیکزادی پناه در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 23 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد شهدا و آرزوی طول عمر و سلامتی برای مقام معظم رهبری در مخالفتش با استیضاح وزیر جهاد کشاورزی گفت: آقای حجتی جزء سنگرسازان بی سنگر دفاع مقدس بودند و در دوران سازندگی پست های متفاوتی را داشتند و آدم مثبتی بودند.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای حجتی زمانی که در استان سیستان و بلوچستان استاندار بودند با تدبیر و دوستی با مردم شرایطی را ایجاد کردند که برای مردم امنیت به وجود بیاید.

نیکزادی پناه تصریح کرد: برخی از علمای مدیریت، مدیران به سه گروه تقسیم می کنند که یک گروه را اصطلاحا مدیران قمار باز می گویند اما قمار نمی کنند چون استراتژی ندارند همچنین آینده نگر، توسعه نگر، کلان نگر و برنامه نگر و همچنین علم گرا نیستند این مدیران متوسل به همان بحث شیر و خط می شوند که اگر روی شیر سکه آمد کار انجام شود و اگر خط آمد کار انجام نشود.

وی در این رابطه افزود: گروه دوم را مدیران سرایدار عنوان کرده اند، این گروه دوم نیز همان وضعیت قبل را دارند و متاسفانه از هیچ نظم و علم مدیریتی برخوردار نیستند اما فقط یک گروه مدیران سازنده وجود دارند که در هر نقطه ای که قرار بگیرند تغییر و تحول ایجاد می کنند و آقای حجتی جزء این گروه سوم محسوب می شوند.

نیکزادی افزود: همیشه مسائل را به روز نگاه می کنیم و گذشته را در نظر نمی گیریم این در حالی است که باید توجه داشت حجتی زمانی که وزارتخانه را تحویل گرفت وزارت جهاد کشاورزی یک وزارتخانه ورشکسته تمام عیار بود و کارکنانش نیز جای مناسبی نداشتند و معاونت ها در نقاط مختلف شهر بود.

حجتی وزارت ورشکسته کشاورزی را نجات داد

وی افزود: علیرغم بی تدبیری ها و بی مهری ها امروز وزارتخانه جهاد کشاورزی ساماندهی شده است. آقای حجتی زمانی که وزارتخانه جهاد کشاورزی را تحویل گرفت گندم و بخشی از گوشت و تخم مرغ و لبنیات و شکر به کشور وارد می شد در هر صورت آقای حجتی انقدر محجوب به حیا هستند که مسائل را بیان نمی کردند اما کاری کردند کارستان و وزارتخانه را از نابودی نجات دادند.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: در همه نقاط کشور مشکل کشاورزی وجود دارد و کشاورزی نابود شده اما باید چرایی موضوع پیدا شود چرا که این موضوعات به حجتی ارتباطی ندارد و وی نابسامانی ها را کم کرده اما امروز مشکلاتی وجود دارد و حتی در حوزه انتخابیه بنده نیز مشکلات وجود دارد اما آن موضوعات چه ارتباطی به آقای حجتی دارد چرا مسائل منطقه ای بیان می شود.

تلاش وزارت کشاورزی برای افزایش ظرفیت صادرات محصولات کشاورزی

وی افزود: آقای حجتی ظرفیت ها را افزایش داده، واردات را کاهش داده و صادرات را افزایش داده چرا به این موضوعات توجه نمی شود و بنده از آقای حجتی می خواهم این اطلاعات را به مردم برساند.

نیکزادی پناه گفت: امروز کشاورزی در حال سامان گرفتن است، اجازه دهید این مرد عمل به کار خود ادامه داد و بتواند کشاورزی کشور را سامان دهد و از ناراحتی و نگرانی کشاورزان بکاهد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آقایانی که می گویند معاونان حجتی پیر هستند، باید به آنها گفت که همین نیروهای پیر با تلاش خود میزان تولید فعلی را به وجود آوردند، آیا وزیر نیرویی در اختیار داشت و از آنها استفاده نکرد؟، ادامه داد: روزی که این وزارتخانه را تحویل گرفت از کدام نیروی انسانی می توانست استفاده کند؟ باید انصاف داشته و قدرشناس مردان انقلابی باشیم.

کارنامه حجتی در وزارت جهاد شفاف و مثبت است

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آیا درست است آقای حجتی را با این کارنامه شفاف و بعد از 38 سال خدمت بی عزت کنیم، چه جوابی داریم که به شهدا و انقلابیون دهیم؟، تصریح کرد: وظیفه داریم در کنار وزیر قرار بگیریم و به او کمک کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در برنامه ششم توسعه امکانات و احکام بسیار خوبی مصوب شد که امیدواریم وزیر آنها را پیاده کند و کشاورزی را رونق دهد، عنوان کرد: کشاورزی و یا هر اقدام تولیدی دیگر کشور نیازمند منابع است، آیا می شود بانک کشاورزی که بانک تخصصی است، منابع را به عنوان سپرده با سود بیش از 20 درصد جذب کند و آن را با سود 18 درصد در بخش پرداخت کند؟

نیکزادی پناه با بیان اینکه آیا وزیر منابعی در اختیار داشت و کاری نکرد؟ اگر این منابع وجود داشتند، آن را اعلام کنید، گفت: هر چند که آقای وزیر قول دادند آرام آرام از نیروهای جوان در مجموعه خود استفاده کنند ، باید گفت که وی هنوز جوان است و براساس تجربیات دنیا، امروز روزی است که مردم ایران از تجربه وی استفاده کنند نه اینکه او را از صحنه خارج نمایند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه آقای حجتی از خانواده محترم شهدا و ایثارگران و متعلق به 17 شهید و جانباز هستند، خاطرنشان کرد: من مطمئن هستم نمایندگان با توجه به اینکه مسائل و مشکلات را خوب می دانند، رأی اعتماد مجدد را به وزیر می دهند؛ مقرر شد بعد از تعطیلات عید نمایندگان مشکلات خود را با وزیر در میان بگذارند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سنجری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
0
0
نظریه پردازی در علم مدیریت و تقسیم بندی مدیران.
بهتر بود نماینده ها را هم تقسیم بندی می کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پربازدید ها

راهداری جنوب کرمان مسدودی چند محور و مسیرهای جایگزین را اعلام کرد

تمامی راه‌های اصلی و روستایی شمال استان کرمان باز هستند

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)