کد خبر: ۲۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
ارسال به دوستان
ذخیره
یکی از محورهای خطبه های این هفته ملی شدن صنعت نفت بود. برخی خطیبان جمعه به انتقاد از مصدق پرداختند. 

خطیبان جمعه استان در خطبه‌های خود چه گفتند؟

نام شهرستان

نام خطیب

چکیده خطبه

کرمان

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی

برای توسعه اقتصادی کشور و خروج از رکود، در خریدهای پایانی سال، کالای تولید داخل را فراموش نکنیم.
جناح‌های سیاسی در کشور ما باید در تحلیل‌های سیاسی خود، حدود الهی را در نظر بگیرند و از آن عبور نکنند، تحلیل‌های سیاسی جناح‌ها اگر غرض ورزانه باشد از دیدگاه خداوند بی‌ارزش است.

جیرفت

حجت الاسلام رضا سعادت فر

دشمنان دنبال حذف سپاه است چرا که این نهاد منافع آن ها را به خطر می اندازد.

دشمنان بدانند مصدق در حرکات خود موفق نشد و با بصیرت مردم حرکت انقلاب اسلامی روز بروز قوی تر پیش خواهد رفت و جریان کفر را رسوا خواهد کرد.

مسئولان نباید با مسایل موسیقی، حجاب و استیضاح مشکلات جامعه را فراموش کنند از این رو همواره دنبال برطرف کردن مشکلات مردم باشند.

سیرجان

حجت‌الاسلام حسین حیدری

روش استکبار ابتدا ظلم و زور و عربده‌کشی است، اما وقتی طرف مقابل را مقتدر و با صلابت و روحیه ایستادگی دیدند از موضع قدرتی که خودشان می‌دانند پوشالی است، عقب‌نشینی می‌کنند.

کره شمالی در مقابل آمریکا ایستاد. ابتدا رئیس جمهور آمریکا استفاده از حربه ترساندن و حمله به این کشور را داشت، اما وقتی دید کره شمالی از موضع خود عقب‌نشینی نمی‌کند و خود را برتر از آمریکا می‌داند، عقب نشست و موضع خود را صلح و مذاکره اعلام کرد.

کوهبنان

حجت‌الاسلام عباس جعفری

باید تاریخ را بخوانیم و بدانیم تا انسان‌های خائن نتوانند خود را در بین مردم موجه نشان دهند. البته هنوز هم ایران نتوانسته از نفت آنچنان که باید، استفاده کند تا درآمد بهتری داشته باشیم.

همه باید بیانات و منویات ولی امر مسلمین را سرلوحه کار خود قرار دهند، جوانان کسانی هستند که امام و دفاع مقدس را ندیدند اما با تقوا، سلحشور و پا به کار هستند، لذا دستگاه‌های آموزشی باید در راستای تربیت ایمانی و انسانی تلاش کنند تا مردم نسبت به دین خدا ترغیب شوند.

کهنوج

حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش

نوروز جنبه­ های مثبت زیادی مانند صله رحم، احترام به بزرگترها، احیای روحیه­ی زندگی جمعی، توجه به طبیعت، درس از معاد، سیر و سفر و رفع­ کدورت­ها و جنبه­های منفی نیز همچون خودنمایی و تجمل، مردم آزاری و اختلاط با نامحرم را در بردارد.

اگر مصدق بر ضد بیگانگانمان بود و اگر ایشان با سلطه­ ی بیگانه مخالفند، چطور است که امروز کسانی مصدق را مطرح می­کنند که مذاکره و رابطه با آمریکا را هم تبلیغ می­کنند، الگوی این دو صف هم هستند، چطور با یکدیگر جمع می­شوند. مگر شواهد قطعی و تاریخی دلارهای آمریکا و عوامل اطلاعاتی آن کشور هم با انگلستان در سقوط و سرنگونی مصدق موثر و کارساز نبودند، پس چطور هواداران مصدق در آغوش آمریکا به طرح مجدد او می­پردازند.

رودبار جنوب

حجت الاسلام والمسلمین عباس گروهی

این مردم با امام و رهبرشان بیعت کردند و چهل سال گذشت و‌هیچگاه عقب نشینی نکردند،مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری با این همه دشمن یک نوع پیروزی بزرگ در این سال بود.

افتتاح بزرگترین پالایشگاه نفتی توسط سپاه ،وابستگی کشور به بیگانگان را کم کرد.
شلیک موشک نقطه زن سپاه در مقر داعش و شکست این فرزند ناخلف آمریکا  از مهمترین دستاوردهای کشورمان در این سال بود.

شعارسال۹۶یعنی تولید و اشتغال،اقتصاد مقاومتی متاسفانه مورد غفلت قرار گرفت.

الان فصل کشاورزی است و تهیه سوخت از نیازهای ضروری کشاورزان شهرستان است و باید سهمیه سوخت شهرستان زیاد شود که  کشاورزان مشکل نداشته باشند.

ریگان

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی

امروز کسانی که سنگر نماز جمعه، فضای نماز جمعه و امامت جمعه را  با شایعات و فضا سازی ها تخریب می کنند ،اینها در مسیر همان منافقین سال ۶۳قرار دارند یعنی کاری را انجام می دهند شبیه کار منافقین هیچ فرقی نخواهد کرد.

 نماز جمعه آزاد ترین تریبون نظام است که به دنبال رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مردم است و هرکجا که مسئولین صدای مردم را نشنوند و مشکلات مردم را نشنوند این نماز جمعه و تریبون آزاد است که صدای ملت را به گوش دولت می رساند.


چرا وزارت خارجه هیچ عکس العملی از خود نشان نمی دهد. برخی خیال می کنند با سکوت خود در مقابل این نماد عزت می توانند برجام را به نتیجه برسانند و سکوت می کنند. تمام عزت و اقتدار کشور را برخی با برجام بر باد دادند. کار به جایی رسیده است که این پسرک جوان و خام ولیعهد عربستان برای ایران سینه سپر کرده است و حرف های بزرگ تر از آبا و اجدادش می زند. مسئولین و دولتمردان عزت نظام و کشور را در برنامه ها سر لوحه قرار دهند.

 فقط شعار بدون اقدام کافی نیست بگویید چه اقدامی انجام داده اید؟بارها و بارها شنیدیم که برخی ها می گفتند شما تازه به دوران رسیده اید. اما حضرت اقا فرمودند؛ این جوانان که نه انقلاب را دیده اند و نه جنگ رفتند اینها رویش های جدید انقلاب هستند. برخی از همین تازه به دوران رسیده ها انقلابی تر از سابقون در انقلاب هستند.


آسمینون

حجت الاسلام حسن سالاری

افتخارات و پیروزی هایی که انقلاب اسلامی در سال نود و شش ثبت و ضبط کرد مردم در عرصه های صیانت از اسلام لحظه ای تردید به خود راه ندادند و همه آنچه در توان داشتند را کریمانه تقدیم کردند .

اقدامی که منجر به مصدومیت شهردار محترم شده است را  حرکتی زشت می‌دانیم و آن را محکوم می‌کنیم . از دستگاه قضا می خواهیم که با اقتدار برخورد کند .

 

آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)