کد خبر: ۲۷۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
سیدحسین مرعشی:
سیدحسین مرعشی گفت: ما با تمام قدرت در خدمت کشور خواهيم بود و در برابر مشکلات خم به ابرو نخواهيم آورد؛ چه در برابر مشکلات درون‌جبهه‌اي و چه مشکلاتي که از بيرون بر اصلاح‌طلبان تحميل مي‌شود. جبهه اصلاحات، جريان پرظرفيتي است که آقاي نجفي يکي از ظرفيت‌هاي آن بود و ما چهره‌هاي توانمندي براي ادامه کار در شهرداري داريم که اصلاح‌طلبان درباره آن توافق خواهند کرد.
 سخنگوي حزب کارگزاران، در گفت‌وگوي خود با «شرق» تأکيد کرد که استراتژي اصلاح‌طلبان روشن است. ما از رو نمي‌رويم و نبايد صحنه را ترک کنيم و کشور را به دست تندروها بسپاريم.

سیدحسين مرعشي،در ادامه گفت‌وگوي خود افزود: آقاي منتظري از قضات برجسته و کارکشته کشور است. من فکر مي‌کنم که ايشان يک مقداري در اظهارنظر عجله کردند.  بحث بيماري آقاي نجفي جدي است و رأي شوراي شهر هم سياسي نبود. رأي آنها در راستای قدرشناسي از اقدامات نجفي بود. خوب بود مقامات قضائي با حوصله و صبر بيشتري منتظر تصميم نهايي شورا مي‌شدند.

مرعشي اضافه کرد: همه اين تغيير و تحولات و فرازونشيب‌ها نشان مي‌دهد که استراتژي اصلاح‌طلبان براي حضور در صحنه سياسي و همراهي با مردم براي حل مشکلات کشور، درست بوده است. 

من معتقدم بايد اين استراتژي را حفظ کرد و ادامه داد و هيچ راهي جز پيگيري سياست‌هاي اصلاح‌طلبانه براي حل مشکلات کشور و اصلاح نظام سياسي و اداري وجود ندارد.

مرعشي درباره اينکه وقتي موانع مانع از آن مي‌شود که اصلاح‌طلبان به فعاليت‌هاي خود ادامه دهند، گفت: ما همچنان بر همان صحبت اصرار مي‌کنيم.

 ما با تمام قدرت در خدمت کشور خواهيم بود و در برابر مشکلات خم به ابرو نخواهيم آورد؛ چه در برابر مشکلات درون‌جبهه‌اي و چه مشکلاتي که از بيرون بر اصلاح‌طلبان تحميل مي‌شود. جبهه اصلاحات، جريان پرظرفيتي است که آقاي نجفي يکي از ظرفيت‌هاي آن بود و ما چهره‌هاي توانمندي براي ادامه کار در شهرداري داريم که اصلاح‌طلبان درباره آن توافق خواهند کرد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
میرحسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
0
0
خوش به حالتون آقای مرعشی که این قدر روحیه تون قوی است
تهامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
0
0
هیچ اصولگرایی به اندازه شما برای این نظام زحمت بی منت نکشیده . خدا حفظتون کنه
زندی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
0
0
تندروها می خواهند این کشور را بدوشند . دنبال منافع خودشان هستند و به همه هم انگ می زنند. اما باز این نظام با آغوش بازتری از ان ها استقبال می کند . آخه چرا؟
بهنام
|
Germany
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
0
0
فعال وامید وار بودن جناب مرعشی جای قدردانی وخوشحالی دارد اما این که می فرماید کشور را بدست تند روها نمی دهیم دارای الزاماتی است که باید به آن پایبند باشیم مثلا نباید به گونه ای عمل کنیم مردم دچار سر در گمی وبی اعتمادی به اصلاح طلبان شود واگر این اتفاق بیفتد مردم خود بخود به طرف تند روها ویا بهتر است بگوییم به طرف پوپولیست ها می روند وبه نظر میرسد باز گذاشتن دست ودهان احمدی نژاد برای جذب مردم سر خورده در روز مبادا است ودر ضمن به گمانم خوب است جناب مرعشی اعلام کنند انتخاب دکتر نجفی از همان ابتدا به عنوان شهردار اشتباه بوده وچه بجا بود به جای آقای نوبخت در دولت خدمت می کرد وحالاهم که مورد تهاجم وتخریب است اخلاق وانصاف حکم می کند اصلاح طلبان بیش از این از وی دفاع کنند که متاسفانه این دفاع دیده نمی شود
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
0
0
البته ما اصلاح طلبان هم در درون خود کندروهایی داریم که صدبرابر از تندروهایی که جناب مرعشی میفرمایند برای کشور مضرند که همیشه در تلاطم امواج سیاسی کشور در زیر عرشه مخفی اند ووقتی که آرامش بنفع اصلاحات حکمفرماشد پیدا میشوند وازغنایم جنگی سهم خواهی میکنند که این امرمهم هم تندروانه نیاز به اصلاح دارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)