کد خبر: ۲۷۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
ارسال به دوستان
ذخیره
یک نماینده مجلس مطرح کرد
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: بایستی یک ارزیابی از عملکرد معین‌های اقتصادی استان صورت گیرد و برخی از نمایندگان از معین‌های اقتصادی ناراضی بودند. مقرر شد که معین‌هایی که عملکرد خوبی نداشته یا انگیزه‌ای برای ادامه کار ندارند کتبا این موضوع را اعلام تا معین جدیدی جایگزین آنها کنیم.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: بایستی یک ارزیابی از عملکرد معین‌های اقتصادی استان صورت گیرد و برخی از نمایندگان از معین‌های اقتصادی ناراضی بودند. مقرر شد که معین‌هایی که عملکرد خوبی نداشته یا انگیزه‌ای برای ادامه کار ندارند کتبا این موضوع را اعلام تا معین جدیدی جایگزین آنها کنیم.

"شهباز حسن‌پور" در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا منطقه کویر، به نشست مشترک مجمع نمایندگان استان با استاندار در شامگاه 26 فروردین‌ماه اشاره کرد و گفت: در این دیدار صمیمی استاندار کرمان گزارشی از اقدامات که در استان در بخش‌های گوناگون صورت گرفته بود را ارایه کرد.

وی از مطرح کردن مشکلات نقاط مختلف استان توسط نمایندگان سخن به میان آورد و بیان کرد: با توجه به خشکسالی‌های بی‌سابقه‌ای که در سال گذشته استان تجربه کرده است، لذا موضوع آب استان مبحث اصلی این نشست بود، قابل ذکر است که استاندار کرمان نیز صبح 26 فرودین ماه با وزیر نیرو نیز در این خصوص نشستی داشته‌اند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی از تشکیل ستاد عالی آب استان با حضور وزیر نیرو و استاندار کرمان در هفته‌های آینده خبر داد و عنوان کرد: با توجه آثار تاریخی و گردشگری که در استان کرمان وجود دارد بنابراین صنعت گردشگری یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب استان به‌شمار می‌آید لذا مسایل گردشگری و راهکارهایی در راستای جذب توریسم یکی دیگر از موضوعات این نشست بود و همچنین تقدیر از خدمات مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان که در آستانه بازنشستگی هستند.

وی از مطرح شدن مشکلات گاز استان در این جلسه خبر داد و تصریح کرد: با توجه به عقب‌ماندگی‌های استان در بحث گاز در روستاها در این جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختیم و همچنین در خصوص مدیر عامل آینده شرکت گاز استان بحث‌های مفصلی صورت گرفت.

حسن‌پور با بیان این مطلب که در این نشست نمایندگان از ناکارآمدی مدیران برخی ادارات گلایمند بودند، اظهار کرد: حمایت از بخش خصوصی نیز در سال جدید به طور جدی و با قدرت بیشتری نسبت به سال گذشته یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود، گفتنی است که جذب اعتماد مردم و مشارکت بخش خصوصی از راه‌های نجات استان می‌باشند.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال توسط مقام معظم رهبری با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» عنوان کرد: در زمینه حمایت از کالای ایرانی در این جلسه مقرر شد که اولویت نخست کالاهایی که در استان تولید می‌شود و سپس کالاهایی که در کشور ساخته می‌شود مورد حمایت قرار گیرند و از واردات کالا کاهش یابد، ضمن آنکه شرکت‌‌های بزرگ و واحدهای صنعتی به موضوع مهندسی معکوس توجه کنند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی از حمایت قاطعانه نمایندگان استان از اقدامات اقتصادی استاندار کرمان خبر داد و بیان کرد: بایستی یک ارزیابی از عملکرد معین‌های اقتصادی استان صورت گیرد و برخی از نمایندگان از معین‌های اقتصادی ناراضی بودند و اعلام کردند که برخی از معین‌ها عملکرد مناسبی نداشتند اما در مقابل برخی دیگر از معین‌های اقتصادی خوشبختانه عملکرد بسیار خوب و شفافی داشته‌اند، مقرر شد که معین‌هایی که عملکرد خوبی نداشته یا انگیزه‌ای برای ادامه کار ندارند کتبا این موضوع را اعلام تا معین جدیدی جایگزین آنها کنیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)