کد خبر: ۲۷۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیر آموزش و پرورش سیرجان از این که برای امضای نامه استعفای دسته جمعی خبر نشده، گلایه کرد
مدیر آموزش و پرورش سیرجان از این موضوع گلایه‌مند است: «درخواست اصلاحیه داده‌ایم و برای امضا این لیست به کرمان خواهم رفت.»
هفته نامه پاسارگاد نوشت: پس از شایعه برکناری محمد محسن‌بیگی مدیرکل آموزش و پرورش، مدیران آموزش و پرورش استان کرمان در حمایت از وی دسته جمعی استعفا دادند. سال گذشته در مراسم افتتاحیه مدارس خیر‌ساز سیرجان محسن‌بیگی عنوان کرد قصد ندارد از مدیرکلی آموزش و پرورش استان کناره‌گیری کند. او جزو معدود مدیرانی است که علنا اصلاح‌طلبی خود را عنوان می‌کند و مجموعه تحت مدیریتش به سفارش غیرقانونی افراد با نفوذ و مدیران استان نه می‌گویند. حال شنیده‌ها  حاکی است؛ وی با فشار یکی از نمایندگان اصولگرا و یکی از مقام‌های ارشد استان تغییر می‌کند.

امید سلاجقه مدیر روابط عمومی آموزش‌و‌پرورش استان در این باره می‌گوید: «در پی شایعات اخیر مبنی بر تغییر مدیرکل موفق آموزش و پرورش استان جمع کثیری از مدیران حوزه ستادی شورای معاونت اداره کل و روسای آموزش و پرورش سراسر استان اعلام کرده‌اند چنانچه این اتفاق بیفتد ما همگی استعفا می‌دهیم و در این سیستم نمی‌مانیم.»

 وی در خصوص لیست کسانی که امضای‌شان زیر این تقاضا است می‌افزاید: « این یک حرکت خودجوش بود و بعضی از افراد که در کرمان حضور نداشتند نتوانستند این نامه را امضا کنند از جمله شهربابک و سیرجان و راور. مدیر آموزش و پرورش بسیاری از شهرستان‌ها از جمله سیرجان تماس گرفتند و گلایه کردند که چرا این نامه را ندیده‌اند که امضا کنند.»

سلاجقه در خصوص دلایل این برکناری و شایعات پیرامون آن افزود: «این برکناری هیچ دلیل عملکردی نمی‌تواند داشته باشد. شایعاتی مطرح است که مسایل سیاسی، همسویی کامل با دولت، فشار برخی اهرم‌های قدرت خارج از دستگاه آموزش و پرورش و دخالت‌های خارج از مجموعه دلیل این تصمیم است.» به گفته مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مدت‌هاست موضوع برکناری محمد محسن‌بیگی مطرح است و این موضوع تمرکز مدیران آموزش و پرورش را بر هم زده است. سلاجقه معتقد است: «خسارت جدایی آقای محسن‌بیگی به عنوان مدیرکلی که جایگاه آموزش‌و‌پرورش استان را از رتبه 24 به رتبه 1 کشور رسانده است جبران ناپذیر است.»

- با تمام وجود از ایشان حمایت می‌کنم
در بین لیست مدیرانی که در حمایت از مدیرکل آموزش و پرورش تقاضای استعفا کرده‌اند نام اکبر محیاپور مدیر آموزش و پرورش سیرجان به چشم نمی‌خورد.

وی از این موضوع گلایه‌مند است: «نه اینکه فقط اسم من نباشد بلکه اسم چند نفر از مدیران استان هم در این لیست نبود. از قرار معلوم چند وقت پیش که شایعات برکناری آقای محسن‌بیگی مطرح شده بود در جلسه‌ای این نامه تهیه و دوستانی که حضور داشتند آن را امضا کرده و بعد منتشر کرده‌اند و نام مدیران سیرجان و شهربابک و راور در این لیست نیست. با این وجود درخواست اصلاحیه داده‌ایم و برای امضا این لیست به کرمان خواهم رفت.»

محیاپور نبودن نام خود در این لیست را دلیلی بر عدم حمایتش از مدیرکل نمی‌داند: «با تمام وجود از ایشان حمایت می‌کنم چرا که در توانمندی ایشان هیچ شکی نیست.» مدیر آموزش‌و‌پرورش سیرجان دلیل تصمیم برکناری محمد محسن‌بیگی را بر اثر فشارهای سیاسی می‌داند: « قطعا تغییرات مدیران کل و مدیران ارشد بیشتر به دلایل سیاسی است و حتما فشارهایی بوده است.»

قطعا در این سیستم نخواهم ماند
سیدعبدالله هاشمی معاون آموزش متوسطه شهرستان سیرجان هم به شدت حمایت از مدیرکل حمایت می‌کند: «اگر این اتفاق بیفتد و آقای محسن‌بیگی برکنار شوند قطعا در این سیستم نخواهم ماند.»


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
0
0
ازقدیم گفته اند آدم قوی و لایق زیر بار زور نمی رود. مدیر ضعیف هم افرادکاردان و قوی را از گردونه خدمت کنار می گذراد. کو گوش شنوا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)