کد خبر: ۲۷۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
ارسال به دوستان
ذخیره
ائمه جمعه در خطبه‌های خود چه گفتند؟
برجام محور اصلی خطبه های این هفته استان کرمان بود. خطیبان جمعه استان از غیرقابل مذاکره بودن توان موشکی ایران سخن گفتند. به گزارش گفتارنو, لزوم حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق در خطبه های این هفته استان تاکید شده است.
برجام محور اصلی خطبه های این هفته استان کرمان بود. خطیبان جمعه استان از غیرقابل مذاکره بودن توان موشکی ایران سخن گفتند. به گزارش گفتارنو, لزوم حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق در خطبه های این هفته استان تاکید شده است. 

ائمه جمعه در خطبه‌های خود چه گفتند؟

نام شهرستان

نام خطیب

چکیده خطبه

کرمان

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی

جناح‌های کشور معدل خوبی در شایسته‌سالاری ندارند و بیشتر به دنبال هم‌خط‌ها، هم شهری‌ها و مدح‌گویان هستند و این یک قانون نانوشته است و به همین علت بعضی از خلافکاران به مجازات خود نمی‌رسند.

مسؤولان حکومت علوی باید با عدل با همه برخورد کنند تا دانه‌درشت‌ها به آنها طمع نورزند و در قیامت از مسؤولان این سؤوال پرسیده می‌شود که آیا در دوران مسؤولیت خود مردم را امیدوار و یا مایوس کرده‌اند.

غربی‌ها انسجام ملی ایران را نشانه گرفته‌اند و به دنبال این هستند که انسجام ملی ما دچار چالش شود و باید همه ما منافع ملی را بر هر منفعتی ترجیح دهیم.

مسؤولان باید از بن دندان به اقتصاد داخلی توجه داشته باشند زیرا اگر اشرافی‌گری به داخل کشور آمد مردم از مسؤولان فاصله می‌گیرند و هیچ مسؤولی حق ندارد با پول بیت‌المال کار اشرافی‌گری کند.

ما منتظر تصمیم رئیس جمهوری آمریکا برای خروج از برجام هستیم و بی‌شک ما تصمیم بهتری از او را در این زمینه اخذ می‌کنیم.

سیرجان

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی

این مثلث شوم و سخنرانی‌های نتانیاهو علیه نظام اسلامی آن هم در مقابل رسانه‌ها حرکتی مضحک و خنده‌دار است که قدرت توخالی خود را به رخ ملت ایران می‌کشند تا ملت ایران را تحت فشار گذارند و باب مذاکره موشکی را مطرح می‌کنند که همانطور رهبری معظم فرمودند ما در هیچ زمینه‌ای مذاکره نخواهیم داشت و به تعهدات خود در برجام پایبند خواهیم بود.

در سوریه، لبنان و عراق نمونه بزرگ پیروزی از این استقامت است و در فلسطین و یمن هم دشمنان خود را باخته‌اند و زمین‌گیر شدند و نتوانستند با هر ظلم و جنایت و استفاده از حربه‌های مختلف و جنگ نظامی به پیروزی برسند.

جیرفت

حجت الاسلام رضا سعادت فر

مدلی که در آن، مدیری در مقابل مردم طنزپردازی کند و شنوندگان کف بزنند، مدیریت انقلابی نیست

جمهوری اسلامی ایران برای عبور از مشکلات در برابر خود این روزها بیش از هر زمانی به مدیران کارآمد، متدین و در تراز انقلاب اسلامی نیاز دارد، مدیران متدینی که از دادن وعده‌های دروغ و فریب افکار عمومی، لفاظی و طنزپردازی امتناع ورزند و به وعده‌های خود به مردم عمل کنند و به جای امید بستن به بیگانه و اعتماد به دشمن به توان، ظرفیت و سرمایه داخلی و قدرت جوامع اسلامی و هم پیمانان متعهد خارجی اعتماد کنند و در مسیر رشد آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش کنند.

آمریکایی ها امروز دنبال این هستند که با تهدید خروج از بر جام، ایران را سر میز مذاکره نگه دارند تا جلوی پیشرفت های موشکی را بگیرند.

امروز موشک های ایران، قلب تل آویو را نشانه می گیرد و این تهدیدها سبب پیشرفت کشور می شود.

انار

حجت‌الاسلام حسن منتظری

هدف آمریکا و متحدانش از برجام علاوه بر محدودیت انرژی هسته‌ای محدودکرودن توان موشکی و منطقه ایران با ابزار فشار و تهدید بر علیه ایران و در نهایت براندازی نظام جمهوری اسلامی است.

رعایت شئونات اسلامی را در جشن‌ها به ویژه جشن‌های عروسی لازم است. اختلاط زن و مرد و رقص و پایکوبی و موسیقی‌های حرام تا پاسی از شب با سروصدا و انفجارات ایجاد مزاحمت برای مردم از گناهان کبیره است که باید مراعات شود.

با هزینه کردن در بعضی از برنامه‌هایی از قبیل کنسرت موسیقی و امثال اینها مشکل اشتغال و مسکن و ازدواج جوانان حل نمی‌شود

ریگان

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی

امروز خروج آمریکا از برجام یک نوع بی آبرویی و اعتبار زدایی اشکار برای دیپلماسی غرب است و اگر ما مذاکره کردیم خواستیم به دنیا حسن نیت جمهوری اسلامی را ثابت و بدعهدی آمریکا را به رخ جهان بکشانیم.

حدود سه میلیون نفر استخدام رسمی در سه هزار و 600 دستگاه اجرایی کشور وجود دارد که یک ظرفیت خوبی است در حمایت از کالای ایرانی و لبیک گفتن به شعار سال است.

بردسیر

آمریکا بداند نقض برجام رسوایی جهانی برای خود او در پی دارد و ایران توانایی آن را دارد که در این صورت با همان شرایط قبل از برجام، خواسته های خود را دنبال کند.

برای تهیه و تنظیم سند بنیادین تحول تلاش و دقت زیادی شده لذا مسئولان باید با دقت و جدیت در اجرای این سند مهم بکوشند.
اگر بخواهیم دانش آموزان ما مسیر درست تعلیم و تربیت را طی کنند، باید بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش عمل کنیم و دیگر نیازی به سند 2030 نداریم.


آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)