کد خبر: ۲۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده ولی‌فقیه در جمع رده‌های مختلف سپاه کرمان مطرح کرد:
امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه طبق قانون صلاحیت افراد در انتخابات بر اساس تایید شورای نگهبان است و اگر کسی زورآزمایی می‌کند که من باید حتما تایید شوم نشان می‌دهد در رکن اول جمهوری اسلامی مشکل دارد گفت: نمی‌شود که هر جا به نفع ما بود طرفدار جمهوری اسلامی باشیم و هر جا به نفع‌مان نبود زاویه بگیریم و در اوایل انقلاب امثال بنی صدر همینگونه بودند.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان  با بیان اینکه هر چه مشکل در کشور است بر اثر عدم التزام عملی به سه موضوع است افزود: التزام عملی به اسلام اولین مسئله است، اسلام همانگونه که است باید معرفی شود و اگر در روابط اجتماعی و سیاست داخلی و خارجی هر چه اسلام می‌گوید عمل کنیم هیچ اختلافی وجود ندارد و همه مقید بر عمل خدا هستند.

به گزارش تسنیم ، حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امروز در نشست حکمت مطهر در جمع رده‌های مختلف سپاه کرمان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی برگزار شد با اشاره به اینکه اشکال از آنجا شروع می‌شود که هوی و هوس در کنار دستور خدا می‌آید تصریح کرد: التزام دوم به جمهوری اسلامی است، جمهوری اسلامی یک اصل مهم است و قرن‌ها پشت سر گذاشته شده تا خدا نعمتی را با رهبری امام به نام حکومت اسلامی به ما داده است و امروز دشمن تمام تلاش خود را برای نابودی حکومت تثبیت شده اسلامی به کار گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه ارکان جمهوری اسلامی را با هیچ چیز مثل تفکرات جناحی و سیاسی نمی‌شود عوض کرد و در راس جمهوری اسلامی ولایت فقیه است گفت: اگر کسی تفکرات سیاسی خود را بخواهد بر ارکان جمهوری اسلامی ترجیح دهد نشان از آن است که جمهوری اسلامی را فراموش کرده و یا در حال فراموشی است.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون صلاحیت افراد در انتخابات بر اساس تایید شورای نگهبان است و اگر کسی زورآزمایی می‌کند که من باید حتما تایید شوم نشان می‌دهد در رکن اول جمهوری اسلامی مشکل دارد گفت: نمی‌شود که هر جا به نفع ما بود طرفدار جمهوری اسلامی باشیم و هر جا به نفع‌مان نبود زاویه بگیریم و در اوایل انقلاب امثال بنی صدر همینگونه بودند.

‌علیدادی سلیمانی با بیان اینکه اگر کسی پای اصل جمهوری اسلامی بایستد هیچ چالشی در کشور نخواهیم داشت افزود: التزام سوم منافع ملی کشور است و اگر همه به منافع ملی توجه داشته باشند و منافع حزب و گروه خود را بر منافع ملی ترجیح ندهند، هیج اختلافی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای در کشور منافع گروه و حزب خود را بر منافع ملی ترجیح می‌دهند اظهار‌داشت: دشمن در صدد است اسلام را از کارآمدی بیاندازد و اعتقاد مسلمانان را کاهش بدهد و حقیقت آن است که دشمن در مبنا با ما مشکل دارد و با سر یک میز نشستن حل نخواهد شد و برای همین است که برجام مشکلی را حل نکرد.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه هر جا منافع خودشان باشد پای مذاکره می‌آیند و هر جا نباشد نمی‌آیند تاکید کرد: باید گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم و دشمن می‌داند که گوش به فرمان بودن ما به ولایت فقیه بزرگترین مانع برای رسیدن به اهدافش است.
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)