کد خبر: ۲۷۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴
ارسال به دوستان
ذخیره


سردار قاسمی گفت: ما برآنیم که آخرین میخ‌‌های خود را بر تابوت پوسیده انحرافی اصلاحات آمریکایی در این مقطع بکوبیم.

به گزارش گفتارنو به نقل از خانه خشتی، سعید قاسمی شب گذشته در مراسم یادواره شهدا مدافع حرم شهرستان رفسنجان در مسجد امام علی(ع) این شهر اظهار داشت: باید جشن بسیار شگفت‌انگیزی بگیریم برای پیروزی سردار سلیمانی و این پیش‌بینی رهبری درست از آب درامد و باید به کوری دشمنان این جشن را باشکوه برگزار کنیم.

وی بیان داشت: از نهضت بزرگ انقلاب چهل سال می‌گذرد و نسل چهارم روی کار آمده و این نسل چهارم مشکلات زیادی برای ان مترتب است.

قاسمی به اجرایی شدن سند 2030 در کشور اشاره کرد و بیان داشت: در کتب درسی و دانشگاهی ما از هر آنچه در انقلاب اتفاق افتاده است هیچ نیست، در این چند سال اخیر یک مقدار از روح مبارزه هم در کتب بود با حذف درس حسین فهمیده از بین برده رفته است در تعهد یهودی 2030 که  مسئولین به آمریکایی‌ها دادند آن‌ها به مسئولین ما گفتند باید دروس تروریست پروری که یکی از آن درس حسین فهمیده است را بردارید و برداشتند چون اسرائیل‌ها از این بدشان می‌آمد.

قاسمی تصریح کرد: اسرائیل‌ها و آمریکائی‌ها با همه چی کاردارند از کشاورزی ما گرفته تا فرهنگ، در این چهار دهه جوانان ما  خیلی چیزها را نمی‌دانند.

وی عنوان داشت: این جماعت سینه‌چاک همان نهضت آزادیخواهان هستند که هر جور شده می‌خواهند مسالمت‌آمیز اتفاقات به قبل از انقلاب برگردد آن‌ها باید نسبت به عملکرد خود جواب بدهند این جواب هم‌الان دیگر دیر شده اگر همه این‌ها را جمع‌آوری کنید آن‌ها چقدر بی‌عقل هستند که بازهم هرچه می‌گویند ما نوکرتیم بازهم نسبت به آن‌ها واکنش مقابله‌به‌مثل می‌کنند.

قاسمی تأکید داشت: سری اول اصلاحات توسط امام راحل که آمریکایی‌ها روی آن‌ها اتفاق‌نظر داشتند حذف شدند، بار دوم رقابت بین سازمان مجاهدین خلق و رئیس‌جمهوری بعدی بنی‌صدر از 12 میلیون رأی 11 میلیون رأی آورد این رئیس‌جمهور با مسعود رجبی الآن در فرانسه به سر می‌برد تا اینجا هیچ وقایعی از این اتفاقات در کتب درسی نیست.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهوری بعدی شهیدان باهنر و رجائی بودند که نگذاشتند بماند کسی که رجائی پشت سرش نماز می‌خواند عامل درآمد تا پایان جنگ اوضاع دست آقایی افتاد که در حصر به سر می‌برد عملکرد این‌ها جداگانه تا فتنه 88 قابل‌بررسی است که آیا به حرف امام گوش کردند یا نه و چقدر خون‌دل به رهبری دادند که آن زمان رئیس‌جمهوری بودند و همه‌کاره و قدمی در جهت فرامین حضرت امام(ره) برای کمک به جبهه ندادند.

قاسمی خاطرنشان کرد: در داستان قطعنامه 598 اولین برجام مقدماتی شکل گرفت و بر ما تحمیل شد، به امام گفتند ادامه ندهد جنگ را  تمام کند، آن‌ها حرف گوش نکردند و سه روز بعد از پذیرفتن قطعنامه دوباره به ما حمله شد و حرف امام راحل اینجا درست درامد که به دشمن نمی‌شود اعتماد کرد بدتر از روزهای جنگ به کسی رحم نکردند.

وی اذعان داشت: تجربه نشان می‌دهد که امام راحل بارها در سخنان خود به ما تذکر داده است که امریکا قابل‌اعتماد نیست و فریب او را نخوریم ولی افسوس، در خصوص مرصاد و وقایع آن در تاریخ چیزی نیست.

قاسمی عنوان داشت: جمعیتی کلاش دوباره رئیس‌جمهور شدند و درها را به روی آمریکایی‌ها باز کردند مدلی که با رویکرد امام مغایرت داشت نهادینه کردند و بدحجابی که آن‌ها نهادینه کردند نشات گرفته از این الگو و مدل استکبارستیزی است.

وی بیان داشت: سندهای مدون انقلاب را رها کردیم و به خاطرات آن‌ها در این دوران پرداختیم، اصل قضیه را ول کرده‌ایم ازاین‌دست مطالب زیاد دارد، اگر زیاد پیش برویم باید کتابی بنویسیم به‌عنوان یک‌صد انحراف از انقلاب.

سردار قاسمی ادامه داد: خون حسین فهمیده، شهید حججی و شهید مدافع حرم پپسی و کوکاکولا نیست که ریخته شده باشد خون آن‌ها ثارالله است، چرا باید خون شهدا به دست چنین افرادی پایمال شود.

وی عنوان داشت: این‌ها به‌مانند خدایگان شده‌اند که نفوذ پیداکرده‌اند، بچه‌های ما را با یک کلید فریب دادند و مثل ریگ دروغ گفتند و مردم هم باور کردند، هر چه حضرت آقا فرمودند نروید گفتند نه باید برویم چون این‌ها میوه‌های هم‌ولایتی شما هستند، رفتند و یک برجام که مطلبی دروغین بود شکل گرفت با اشتراکات داخلی 598 دیگر (برجامی 2 )شکل گرفت و بر ما تحمیل شد.

سردار قاسمی به اثرات برجام اشاره داشت و گفت: امروز جامعه ما نمی‌خواهد حرف‌های آن‌ها را بشنوند، در طول انقلاب جریانات انحرافی زیادی شکل گرفت که وقیح‌تر از برجام چیزی نبود که آبروی ملت را زیر سؤال بردند.

وی افزود: دلار افزایش‌یافته است آن‌ها خودشان را به نادانی زدند و تلویزیون در مورد مسائلی چون ریز گردها صحبت می‌کند بعد از نمایش برجامی امروز خوارج زمان ما هزینه اشتباهشان را به امام جامعه تحمیل می‌کنند تاریخ تکرار می‌شود  چون جامعه نمی‌خواهد حرف‌هایی که از آن‌ها هنوز سالی نگذشته است بشنود.

سردار قاسمی گفت: برجام جزو قوی‌ترین جریان انحرافی است چون یک نفر سفت و محکم از این تفکر که غده سرطانی است برای انقلاب از حیث لیدر و معمار بزرگ ایران مصداق امریکائی است حمایت کرد اشراف زدگان ونجومی خواران روی کار آمده‌اند.

وی افزود: مردم با این جریان چه باید بکنند آیا می‌خواهید ادامه دهید؟ دیگر حق نداریم از گرانی حرف به میان آوریم، بر این اعتقادیم که مرگ سیاسی این جماعت و تفکر آنان فرارسیده است.
سردار قاسمی در ادامه گفت: در رفسنجان به‌عنوان امت حزب‌الله رسماً اعلام می‌کنم پایان موجودیت اصلاحیون و اصلاحیات آمریکائی که علمدار ان یک نفر بوده و این‌ها میوه‌های شجره آن درخت هستند اعلام می‌کنیم.

وی افزود: اگر پنجه‌های این نظام بتواند یک قوه قضاییه صالحی تشکیل بدهد همه این‌ها را خفت می‌کنیم.

وی ابراز داشت: اینجا رسماً به امت اصلاحات اعلام می‌کنیم پایان موجودیت آن‌ها را، پرچم منافقی را باید آتش زد که اصلاحات آمریکائی را تجویز کردند الآن هم این تفکر در کل دانشگاه‌ها ریشه دارد.
سردار قاسمی گفت: بیشتر اساتید در دانشگاه‌های ما غرب‌گرا هستند در این دوره همه حواسشان، نفاق پیچیده است، نفاق راه رفتن مورچه‌ای بر روی سنگ سیاهی در شب تاریک است.

وی افزود: ما بر آنیم که آخرین میخ‌های خود را بر تابوت پوسیده انحرافی اصلاحات آمریکایی در این مقطع بکوبیم انشاالله.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)