کد خبر: ۲۷۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
ارسال به دوستان
ذخیره
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه استاندار کرمان مدعی است که حدود 24 معین اقتصادی در استان فعالیت می‌کنند تصریح کرد: وظیفه رسانه انقلابی است که نسبت به این موضوع حساس باشد و مطالبه‌گری کند که خروجی این فعالیت‌های اقتصادی در استان چگونه است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اروپا و آمریکا در مسئله برجام تقسیم کار کردند و هدف آنها چیزی جز نابودی نظام اسلامی نیست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه در نشست با اعضای هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه استان کرمان اظهار‌داشت: دشمن ایجاد یاس و ناامیدی در بین امت اسلامی را پیگیری می‌کند و به‌دنبال آن هستند تا مردم را به انزوا بکشند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید هوشیار باشند و امروز مهمترین اولویت جامعه ایجاد نشاط، امید و انگیزه در بین مردم است گفت: وظیفه رسانه انقلابی پرداختن به دست‌آوردهای چهل سال انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه اگر امید از جامعه گرفته شود انگیزه‌ای برای حرکت به سمت آرمان‌های انقلاب نیست افزود: تهدیدات، آسیب‌ها و فرصت‌ها در هر قشری از جامعه باید شناسایی شود و رسانه در این زمینه نقش بسیار سنگینی دارد.

وی با اشاره به اینکه یک رسانه نمی‌تواند چشم بسته حرکت کند و باید برای خود برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت داشته باشد خاطر‌نشان کرد: نباید نگران رسانه‌های بیگانه بود و تبلیغات سوء آنها هیاهویی بیش نیست چرا که حرفی برای گفتن ندارند.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه باید نقاط ضعف و قوت خودمان را شناسایی کرده و در جهت تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف تلاش کنیم گفت: استان کرمان از ظرفیتهای بسیار خوبی برخوردار است که باید این ظرفیت بالقوه را به بالفعل تبدیل کرد.

وی با اشاره به برخی تحولات سیاسی در استان کرمان و لزوم آگاه‌سازی مردم از این تحولات افزود: یکی از این اتفاقات استعفای 24 ساعته مدیران آموزش و پرورش استان کرمان بود که امروز استعفا دادند و فردای آن روز وقتی یک نفر از خودشان را به‌عنوان مدیر انتخاب کردند همه چیز به روال عادی خود برگشت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه استاندار کرمان مدعی است که حدود 24 معین اقتصادی در استان فعالیت می‌کنند تصریح کرد: وظیفه رسانه انقلابی است که نسبت به این موضوع حساس باشد و مطالبه‌گری کند که خروجی این فعالیت‌های اقتصادی در استان چگونه است.

وی با اشاره به اینکه عدم پرداخت چند ماهه حقوق کارگران باید توسط رسانه‌ها پیگیری شود گفت: متاسفانه می‌بینیم که هیچ رسانه‌ای در استان موضوع معوقات حقوق کارگران را پیگیری نمی‌کند و همه چیز در سایه سکوت رسانه‌ای است.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه البته نقدها باید عالمانه و منصفانه باشد افزود: باید با برگزاری جلسات هیئت اندیشه‌ورز رسانه راهکارهای مختلف برای مشکلات استان بیرون بیاید و ما آمادگی داریم که به‌طور ماهیانه در این جلسات شرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه در جریان کارگزاران و اصلاح‌طلبان در استان کرمان باید به ریشه‌های آنها پرداخت اظهار‌داشت: باید مردم این افراد و اهداف آنها را بشناسند و بدانند که ریشه کارگزاران برگرفته از فرهنگ غرب بوده و به شکل مبنایی معتقد به لیبرال دموکراسی هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در مسئله برجام نیز اروپا و آمریکا با هم متحد هستند و هدف آنها نابودی نظام اسلامی است گفت: از روز اول مقام معظم رهبری اعلام کردند که آمریکا قابل اعتماد نیست و امروز هم بیان کردند که اروپا هم قابل اعتماد نیست اما باز هم ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه اروپا و آمریکا در مسئله برجام تقسیم کار کردند افزود: متاسفانه بعضی افراد خوش خیال در داخل کشور هنوز این راه را که جز اتلاف وقت کشور نیست، ادامه می‌دهند.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه جریان حق همیشه پیروز است و این وعده الهی است خاطر‌نشان کرد: اگر دنبال حق و در مسیر الهی باشید خداوند یار و یاور شما خواهد بود و پیروز می‌شوید.

انتهای پیام/ ت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)