کد خبر: ۲۷۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس:
انارکی‌محمدی اظهار کرد: چند سالی که از شرکت مس غافل بودیم با تأمین مایحتاج این شرکت که رقم بالایی هست از رفسنجان این غفلت جبران می‌شود.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اتاق جنگ ما وزارت خزانه‌داری آمریکاست که جنگ اقتصادی راه انداخته اما باید با صلابت و روحیه جهادی از این بحران عبور ‌کنیم و اعتمادی نداریم که بخواهیم با معاندان پیش برویم.

 به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور ایثارگران، خانواده شهدا و جمعی از مسؤولان، رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در محل باغ هرندی رفسنجان دور هم جمع شدند و یاد و خاطره هشت سال نبرد رزمندگان اسلام با دشمن را گرامی داشتند.

احمد انارکی‌محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن گرامیداشت سوم خرداد اظهار داشت: فرماندهان ما در زمان جنگ در بدترین حملات موشک‌باران‌های رژیم بعث بودند که هدایت جنگ را بر عهده داشتند و از افتخارات ما رفسنجانی‌هاست که گردان‌های ۴۱۰، ۴۱۸ و ۴۱۲ از رفسنجان  در شجاعت و استقامت زبانزد بودند.

وی بیان داشت: امروز ما با وجود بسیجیان و دستگاه‌های امنیتی جنگی به عنوان جنگ نظامی نداریم اما مقام معظم رهبری فرمودند، امروز اتاق جنگ ما وزارت خزانه‌داری آمریکاست که جنگ اقتصادی راه انداخته اما با صلابت و روحیه جهادی که در شما هست در این جنگ اقتصادی کمک کنید بتوانیم از این بحران عبور کنیم و ما اعتمادی نداریم که بخواهیم با معاندان پیش برویم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حضور شما در زمان جنگ ثابت کرد که ما می‌توانیم، افزود: بدون آموزش برای انقلابی که نوپا بود همه رفتید و امروز کهنه سرباز شدید.

انارکی‌محمدی تصریح کرد: بچه‌های ما با دین و ایمان رفتند و جنگیدند و بی‌ادعا بودند و حتی بسیاری از آنها همان میزان حقوق کمی هم که بود را نمی‌گرفتند.

وی ادامه داد: کسانی که زن و فرزند خود را گذاشتند و رفتند و شهید شدند کار ارزشمندی کردند و امروز انتظار می‌رود که تکریم شوند هرچند رزمندگان ما توقعی ندارند اما بسیاری از رزمندگان ما هستند که با وجود اینکه پنج سال در جبهه بودند اما هیچ شغلی ندارند و هیچ توقعی هم ندارند و بی‌ادعا زندگی می‌کنند.

انارکی‌محمدی خاطرنشان کرد: بچه‌های ما با خدا معامله کردند امروز ما در مجلس شورای اسلامی در کنار رزمندگان هستیم و برنامه‌هایی در برنامه پنجم و ششم دیده شده و مهم این است که بتوانیم در اجرا انجام دهیم و دولت کمک کند که این قانون عملی شود متاسفانه به دلیل نبود بودجه از اجرایی شدن برخی برنامه‌ها مغفول می‌مانیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: طبق صحبت‌هایی که با معاون رئیس جمهور انجام شد، قرار شد تعداد رزمندگانی که پرونده‌هایشان مشکل دارد کمیته‌ای در رفسنجان تشکیل و مشکلات آنها در حضور خودشان برطرف شود و به‌زودی این مهم انجام می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی ما جاده‌های مواصلاتی از جمله جاده‌های نوق، داوران و سرچشمه بود و جاده‌های فرعی دیگری هم هست که به‌زودی جاده خنامان تعریض می‌شود و جاده نوق هم دوبانده خواهد شد.

انارکی‌محمدی اظهار کرد: چند سالی که از شرکت مس غافل بودیم با تأمین مایحتاج این شرکت که رقم بالایی هست از رفسنجان این غفلت جبران می‌شود.
منبع: فارس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)