کد خبر: ۲۷۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
ارسال به دوستان
ذخیره
رییس سازمان بازرسی کل کشور خبر داد
رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه احتمال احتکار خودرو همچنان توسط بازرسان این سازمان در دست بررسی است، گفت: در رابطه با سکه نفر اول ۳۸ هزار و ۲۵۰ عدد سکه خریداری کرده و برای این خرید، رقمی معادل ۵۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان پول پرداخت کرده است.
رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه احتمال احتکار خودرو همچنان توسط بازرسان این سازمان در دست بررسی است، گفت: در رابطه با سکه نفر اول ۳۸ هزار و ۲۵۰ عدد سکه خریداری کرده و برای این خرید، رقمی معادل ۵۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان پول پرداخت کرده است.

به گزارش ایسنا، ناصر سراج در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در رابطه با نابسامانی‌های بازار ارز و سکه اظهار کرد: متأسفانه مواردی را در بحث خرید سکه شاهد بوده‌ایم که اقتصاد کشور را در معرض خطر قرار می‌دهد، در رابطه با سکه نفر اول ۳۸ هزار و ۲۵۰ عدد سکه خریداری کرده و برای این خرید، رقمی معادل ۵۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان پول پرداخت کرده است.


رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه این فرد تنها ۳۱ سال سن دارد، گفت: همانطور که رئیس قوه قضاییه اشاره کردند ما در رابطه با فروش و عرضه باید تدبیری اتخاذ کنیم و سختی‌هایی را در نظر بگیریم که هرکسی پول دارد نتواند وارد بازار شود و هرکاری خواست در ارتباط با اقتصاد کشور انجام دهد.


سراج عنوان کرد: کدام کشور قوی اینگونه عمل می کند و ارز و سکه را اینچنین در معرض قرار می‌دهد؟ امیدواریم با توجه به هماهنگی‌ها، دستورات مقام معظم رهبری در خصوص مسائل اقتصادی، جلسات بین رؤسای سه قوه و مسئولان عالی، راهکارهای مناسب عملی شود.


وی با بیان اینکه دست‌های خارجی قطعاً در این مسائل دخیل است، گفت: با هماهنگی پیش آمده بین روسای قوا به طور قطع مشکلات موجود برطرف خواهد شد.


رییس سازمان بازرسی کشور درباره نتیجه بازدید از شرکت ایران خودرو و احتمال احتکار از سوی این شرکت تصریح کرد: این موضوع را بررسی می کنیم اما نتیجه بازدید ما این بود که فردای روز بازدید سرزده ما از ایران خودرو، قیمت برخی خودروهای داخلی ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان ارزان شد و دیگر هم قیمت‌ها بالا نرفت.


وی گفت: متأسفانه وزارت صنعت طی مصاحبه ای اعلام کرد که ورود ماشین‌های خارجی ممنوع شده و این موضوع مقداری  بر بازار داخلی تاثیر گذاشت.


سراج تأکید کرد: ما از رسانه و عموم مردم تقاضا داریم تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی شرکت یا کارخانه‌ای از طریق شماره تلفن ۱۳۶ تلفن و یا سایت سازمان بازرسی ما را در جریان تخلف صورت گرفته قرار دهند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)