کد خبر: ۲۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
ارسال به دوستان
ذخیره
رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان خبر داد:
رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان از تائيد حكم دو نفر از اعضای گروه تروريستي داعش در دادگاه تجديدنظر استان كرمان خبر داد و گفت: این افراد از طریق کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با سرویس های اطلاعاتی تبادل اطلاعات داشته اند. احمد قربانی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: محکومین «ع.ب» و «ر.ب» كه از اعضاي گروهك تروريستي داعش مي‌باشند در سال 96 پس از رصد اطلاعاتي توسط سربازان گمنام حضرت بقيه الاعظم عليه السلام در كرمان شناسائي و دستگير شدند.

رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان از تائيد حكم دو نفر از اعضای گروه تروريستي داعش در دادگاه تجديدنظر استان كرمان خبر داد و گفت: این افراد از طریق کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با سرویس های اطلاعاتی تبادل اطلاعات داشته اند.

احمد قربانی  در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: محکومین «ع.ب» و «ر.ب» كه از اعضاي گروهك تروريستي داعش مي‌باشند در سال 96 پس از رصد اطلاعاتي توسط سربازان گمنام حضرت بقيه الاعظم عليه السلام در كرمان شناسائي و دستگير شدند.

این مقام قضائی اعلام کرد: از نامبردگان مقاديري مواد شيميائي و تعدادي چاشني و ديگر لوازم كه در جهت ساخت بمب استفاده مي‌شود كشف گرديده است.

وی تصریح کرد: اعضای دستگیر شده گروه تروریستی داعش در ساخت انواع بمب‌ها مهارت كامل داشته و ضمن تهيه اقلام مذكور قصد تخريب تاسيسات عمومي و قتل و عام مردم بي گناه كرمان را داشته اندكه قبل از هراقدام ايذائي دستگير مي شوند.

 رئیس دادگاه انقلاب کرمان افزود: همچنين اين افراد باتوجه به شناختي كه از جغرافياي استان و كشور و نيز شناختي كه از فرهنگ وآداب و رسوم مردم داشته‌اند جهت قتل عام گسترده مردم و ترور بعضي از شخصيت‌ها، طرح‌هاي زيادي را به صورت مكتوب به گروهك داعش ارائه و خود نيز جهت اجراي آن طرح‌ها اعلام آمادگي كرده بودند

این مقام قضائی با اعلام اینکه متهم ردیف دوم دارای سابقه تحصیل در کشور امارات وهمچنین یکی از  دانشگاه‌های مروج تفکرات و اندیشه‌های وهابیت در کشور عربستان سعودی می‌باشد، خاطر نشان کرد: افراد مذكور ارتباطاتي نيز با عناصر اطلاعاتي بيگانه برقرار نموده و اطلاعات مربوط به زيرساخت‌ها و تاسيسات برق و غيره را به بيگانگان ارائه كرده اند.

قربانی اعلام کرد: با صدور كيفرخواست پرونده به دادگاه انقلاب اسلامي كرمان ارسال و متهمين تحت عناوين مجرمانه‌ي جاسوسي، اقدام عليه امنيت داخلي كشور از طريق عضويت در گروهك تروريستي داعش و تبليغ عليه نظام در شعبه اول  اين دادگاه محاكمه و به مجازات حبس محكوم گرديدند و حكم صادره در دادگاه تجديدنظر استان كرمان مورد تاييد قرار گرفته و پرونده جهت اجرا به دادسراي عمومي و انقلاب كرمان ارسال شده است.

وی علت و انگیزه اصلی این افراد را عناد و دشمني با نظام جمهوري اسلامي ايران اعلام کرد و گفت: امنيت مثال زدني و بي نظير كشور جمهوري اسلامي ايران در اين برهه از زمان كه كشورهاي منطقه در آتش جنگ و خونريزي مي‌سوزند، نعمتي الهي  و حاصل خون هزاران شهيد مي باشد و بقاي اين امنيت مديون تلاش شبانه روزي و هشياري مراجع امنيتي  و انتظامي مي باشد.

رئیس دادگاه انقلاب کرمان هشدار داد: مخلان امنيت هرگز اجازه نخواهند يافت كه امنیت پایدار منطقه به عنوان یک  دست آورد بي بديل را بازيچه خود قرار دهند و كليه حركات و  فعاليتهاي افرادي كه قصد خدشه به امنيت كشور را داشته باشند مورد رصد اطلاعاتي سربازان گمنام امام زمان عليه السلام بوده و قبل از هراقدام ايذايي در چارچوب قانون با ايشان برخورد خواهد شد .

این مقام قضائی توصيه کرد: خانواده‌هاي گرامی مراقب فرزندان خود در فضاي مجازي باشند و اجازه ندهند كه ايشان طعمه دشمنان  نظام شده و خداي  ناكرده باعث  پشيماني خود و خانواده گردند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)