کد خبر: ۲۸۱۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
ارسال به دوستان
ذخیره
ائمه جمعه استان در خطبه های خود چه گفتند؟
محور اصلی خطبه‌های این هفته استان به دیدار رهبر معظم انقلاب با دولت و کارگزاران دولتی و فرمایشات ایشان در این دیدار اختصاص یافته بود تا تلاش‌های رهبری برای حل مشکلات جامعه تبیین شود.
محور اصلی خطبه‌های این هفته استان به دیدار رهبر معظم انقلاب با دولت و کارگزاران دولتی  و فرمایشات ایشان در این دیدار اختصاص یافته بود تا تلاش‌های رهبری برای حل مشکلات جامعه تبیین شود. 

ائمه جمعه استان در خطبه های خود چه گفتند؟

نام شهرستان

نام خطیب

چکیده خطبه

کرمان

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی

بسیاری از انحرافات سیاسی و اجتماعی به دلیل جهل ایجاد می شود لذا کند روی، تند روی و پیشی گرفتن از امام و رهبر جامعه، سرمنشا بسیاری از انحرافات است و باید پشت سر و همگام با مقام معظم رهبری حرکت کرد.

 دولت باید ضمن برنامه ریزی برای اقتصاد کشور جهت برون رفت از مشکلات معیشتی مردم چاره ای بیندیشد و دولتمردان باید با قدرت و استفاده از تمامی ظرفیت و توان کشور و بدون چشم داشت به برجام برنامه ریزی کنند.

سیرجان

حجت الاسلام سید محمود حسینی

دولت و مسئولان نیز باید با شجاعت و عزم راسخ و تلاش بیشتر به فکر رفع مشکلات مردم باشند و این نارسایی ها را به برجام گره نزنند و خدمات خود را به مردم ارائه دهند و نظارت خود را بر دستگاههای اجرایی بیشتر کنند.

 آمریکا در جنگ اقتصادی خود را شکست خورده ملت ایران می داند و با جنگ روانی تبلیغات توخالی قصد اختلاف دارد.

جیرفت

حجت الاسلام رضا سعادت فر

امروز دشمن به بهانه هر تجمع صنفی دنبال بهره برداری سیاسی است وگرنه این مشکلات بلکه بدتر از این مشکلات در امریکا وجود دارد ولی انعکاس داده نمی شوند.

 امروز دشمنان قسم خورده نظام دنبال هستند تا امسال، سال براندازی نظام باشد ولی بدانند همانطور که رهبری فرمودند استخوان های آن ها خواهد پوسید و نظام مقدس جمهوری اسلامی به حرکت رو به رشد خود ادامه خواهد داد.

رفسنجان

حجت الاسلام عباس رمضانی پور

برخی از شما مردم نفرمایید که رهبری در امور دخالت ندارند ایشان رئیس جمهور را احضار کردند شدیدترین الفاظ را به دولت و رئیس جمهور عنوان داشتند و فرمودند وزرا هر کدام نمی توانند کار کنند همین الان کنار بکشند دولت و کشور را معطل نکنند گره ندهند به برجام، مذاکرات کنید اما کارخودتان هم در داخل کشور انجام دهید

 در اثر سوءمدیریتی که در این سالها بر کشورمان حاکم شده است حتی خود مسئولان و مدیران هم سردرگم هستند و نمی دانند که چه تدبیری را بکنند ؛بیش از هفت میلیون سکه طلای بهار آزادی را به حلقوم حرام خواران و ویژه خورها ریختند و ارز را قریب به ۵۰ میلیارد دلار به کسانی دادند که اهلش نبود متقلب و متخلف بودند در حالیکه می بایست خرج زیر ساختهای کشورمان بشود.

ریگان

حجت الاسلام جعفر ریگانی

تا به کی قرار است داستان غم انگیز برجام به سرانجام برسد؟ امروز خودی ها و آنهایی که دلشان بر نظام جمهوری اسلامی می سوزد باید بدانند ادامه ی برجام یک فتنه ای بزرگ تر از فتنه های دیگر بوده و قرار بر این است که با این فتنه ی بزرگشان این مملکت ما را به نابودى بکشند. مومن دو مرتبه از یک سوراخ گزیده نمی شود

 زمین خواران بدانند که چشم تنگ دنیا خوار را یا خاک گور پر کند یا قناعت. مسئولینی که سوگند یاد کردند که تا آخرین لحظه از کیان و حق و حقوق مردم دفاع کنند در مقابل زیاد خواهی ها بایستید که اینها هر روز گستاخ تر خواهند شد. دستگاه قضایی و مسئولین اجرایی از حق و حقوق مردم دفاع کنید

ارزوئیه

حجت الاسلام جواد نصرالله پور

نسبت به سیاه نمایی هایی که از سوی برخی افراد در تخریب نهادهای اداری و مسئولین صورت می گیرد هشدار داد. در این بین مسئولینی داریم که برای مردم و نظام زحمت می کشند و تلاش می کنند که نباید نادیده گرفته شوند و یک نهاد زیر سوال رود.

 رسانه ها خارجی با دشمنی و رسانه های داخلی از روی نادانی نظراتی را در خصوص سفر آقای ولایتی دادند که البته دکتر ولایتی در این سفر به عنوان نماینده ی نظام جمهوری اسلامی ایران در روسیه حضور پیدا کرد. و زمانی که پای منافع ملی و کشور در میان باشد قطعا هیچ اعتمادی به دشمن از جمله اروپا و آمریکا نیست

نودژ

حجت الاسلام و المسلمین احمد بهبودی

رهبر معظم انقلاب با دعوت از رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت ، نکات مهمی را به دولتمردان جهت ساماندهی اوضاع کشور به‏ ویژه در حوزه اقتصادی متذکر شدند به‏ گونه‏دای‏ که برخی کارشناسان از این نکات اساسی و کلیدی به عنوان «نقشه راه اقتصادی دولت» نام بردند.

 در این دیدار رهبری معظم انقلاب توصیه‏ های اقتصادی فراوان دیگری از جمله «تقویت بخش خصوصی» و «ضرورت برخورد قاطع با متخلفان» و «نشان دادن اقتدار در مقابل بیگانگان به‏ ویژه آمریکایی‏ ها» و «جدی گرفتن سیاست‏ های اقتصاد مقاومتی» داشتند

 

 

 

 

آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)