کد خبر: ۲۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان:
حجت‌الاسلام و المسلمین "حسن علیدادی‌سلیمانی" صبح امروز سوم شهریورماه در دیدار سرپرست استانداری کرمان به همراه مدیران استانی با وی به مناسبت هفته دولت ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: محرومیت سقف ندارد و در مقابل آن محرومیت زدایی نیز سقف ندارد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به پیشرفت‌ها و توسعه‌های کشور، تصریح کرد: همواره کارشکنی و دشمنی‌های زیادی بر علیه کشور جمهوری اسلامی ایران شده است و مطمئن باشید تا زمانی که بخواهیم مستقل باشیم و نخواهیم چیزی را به ما دیکته کنند، این دشمنی‌ها ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام و المسلمین "حسن علیدادی‌سلیمانی" صبح امروز سوم شهریورماه در دیدار سرپرست استانداری کرمان به همراه مدیران استانی با وی به مناسبت هفته دولت ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: محرومیت سقف ندارد و در مقابل آن محرومیت زدایی نیز سقف ندارد.

وی ادامه داد: دولت اسلامی خدمت رسانی در این چهل سال توسط دولت ها صورت گرفته اما برخی مدعی هستند که این خدمت رسانی عادی بوده و سیر طبیعی توسعه اس، این در حالی است که یک کشور به این گستردگی که انقلاب اسلامی آن را تحویل گرفت دچار محرومیت های زیادی بود و اگر مقایسه صحیح و منصفانه ای داشته باشیم، درخواهیم یافت که چه میزان خدمت رسانی در این چهل سال انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار کرد: مدیر یک دستگاه اجرایی که با رای مستقیم مردم انتخاب می شود قطعا از هیچ تلاش و کوششی برای توسعه و بالندگی نظام جمهوری اسلامی دریغ نخواهد کرد اما همه باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند که باید بدون گرایش‌های سیاسی دست در دست یکدیگر داده و در راستای خدمت رسانی و توسعه جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

وی با اشاره به پیشرفت‌ها و توسعه‌های کشور، تصریح کرد: همواره کارشکنی و دشمنی‌های زیادی بر علیه کشور جمهوری اسلامی ایران شده است و مطمئن باشید تا زمانی که بخواهیم مستقل باشیم و نخواهیم چیزی را به ما دیکته کنند، این دشمنی‌ها ادامه خواهد داشت.

امام جمعه کرمان بر لزوم ارجحیت دادن منافع ملی به منافع جناحی، فردی و ... تاکید کرد و افزود: متاسفانه برخی‌ها به این مهم توجه لازم را ندارند لذا باید به منافع ملی خود توجه لازم را داشته باشیم، شایان ذکر است که در همه دولت‌ها توسعه و پیشرفت کشور، خدمت‌رسانی به مردم، ایجاد انسجام ملی و افزایش قدرت و اقتدار ملی از اولویت‌های کاری بوده است.

وی در پایان با گرامیداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس، نیروی انتظامی و مدافع حرم بیان کرد: امیدواریم که همه دشمنی‌ها به نظام جمهوری اسلامی ایران کاهش یابد و همچنین انسجام و همدلی بین همه آحاد جامعه افزایش بیشتری یابد.
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)