کد خبر: ۲۸۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵
ارسال به دوستان
ذخیره
امام جمعه کرمان :
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: این آخرین تذکری است که به وزیر کشور و هیات دولت می دهیم تا هر چه زودتر تکلیف استانداری که در جایگاه خود اختیارات گسترده و ویژه ای دارد را مشخص کند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: این آخرین تذکری است که به وزیر کشور و هیات دولت می دهیم تا هر چه زودتر تکلیف استانداری که در جایگاه خود اختیارات گسترده و ویژه ای دارد را مشخص کند.
 حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در آئین خطبه های نماز جمعه کرمان ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، خطاب به وزیر کشور افزود: آیا قبول دارید که استان کرمان استانی پهناور و دارای نیروهای لایق در عرصه های مختلف است؟ آیا باور دارید که استان کرمان در حوزه های مختلف از جمله صنعت، کشاورزی و دیگر عرصه ها حرف برای گفتن دارد؟

وی ادامه داد : پس چرا باید روزها و ماه ها بگذرد و از سوی دولتمردان و وزارت کشور هیچ تصمیمی برای تعیین تکلیف وضعیت این استان در بخش مدیریت اجرایی گرفته نشود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در ادامه به قیام 17 شهریور اشاره و بیان کرد: این وقایع نشان می دهد که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران چه دشواری هایی را تحمل کرده اند.
امام جمعه کرمان به موضوع ایام محرم نیز اشاره کرد و گفت: هدف قیام امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر بوده است و اقامه فریضتین از سوی امام حسین (ع) نشان داد که اگر این دو موضوع در جامعه فراموش شود ، دین در آن جامعه دچار خسارت می شود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی عنوان کرد: جامعه زنده، مبارز و انقلابی باید همواره به موضوع امر به معروف و نهی از منکر توجه ویژه داشته باشد.

وی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع خبرگان ملت به عنوان سخنانی بسیار جامع و سرنوشت ساز یاد کرد و گفت: این فرمایشات خنثی کننده توطئه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران است.

خطیب جمعه کرمان گفت: یکی از موارد مورد تاکید در فرمایشات معظم له اشاره به جنگ اقتصادی آغاز شده علیه کشور و همچنین جنگ رسانه ای، تبلیغاتی و فضاسازی عمومی دشمنان نیز اشاره کرده اند که مقدمه جنگ اقتصادی نیز به شمار می رود.

وی گفت: امروز دشمن با همه توان خود علیه نظام تبلیغات راه می اندازد و آنقدر این تبلیغات قوی است که افرادی تحت تاثیر قرار می گیرند که غیر قابل باور است.

امام جمعه کرمان ایجاد اضطراب در بین مردم را یکی از اهداف جنگ های رسانه های دشمنان برشمرد و گفت: ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم، بدبینی به مسئولان، تبلیغ این موضوع که این کشور به بن بست رسیده است، از مهمترین اهداف جنگ های رسانه ای دشمنان به شمار می رود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان تاکید کرد: ملت بصیر ایران اسلامی اجازه نخواهد داد که ویروس های یاس، بدبینی و به بن بست رسیدن دشمنان در کشور گسترش یابد.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بر انسجام مردم و دستگاه های مدیریتی کشور تاکید کرد و گفت: هر کس توان و مخاطبی دارد باید کمک کند که این انسجام به وجود آید و البته در کنار آن انتقادات دلسوزانه و سازنده در جای خود محفوظ است.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات فشارهای اقتصادی حالت روانی برای آدمی ایجاد می کند و فقر انسان را به معصیت دچار می کند، گفت: رانت ها افراد را به جایی می رسانند که ویژه خواری هایی را داشته باشند و از این مسیر زمینه های بروز گناه در جامعه را ایجاد می کنند.

علیرضا رزم حسینی استاندار پیشین کرمان حدود سه ماه است که از سمت استانداری این استان استعفا داده و استعفای ایشان هم مورد موافقت وزیر کشور قرار گرفته است .
آئین این هفته نماز جمعه کرمان در مصلای امام علی (ع) این شهر برگزار شد.
منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)