کد خبر: ۲۸۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
ارسال به دوستان
ذخیره
تیم فوتبال صنعت مس کرمان در حضور چشمگیر تماشاگران کرمانی با نتیجه 2 بر صفر مقابل اکسین البرز صدرنشین لیگ دسته یک فوتبال کشور به پیروزی رسید و به جایگاه دومی این رقابت ها صعود کرد.
 تیم فوتبال صنعت مس کرمان در حضور چشمگیر تماشاگران کرمانی با نتیجه 2 بر صفر مقابل اکسین البرز صدرنشین لیگ دسته یک فوتبال کشور به پیروزی رسید و به جایگاه دومی این رقابت ها صعود کرد.
 دیدار 2 تیم فوتبال مس کرمان و اکسین البرز شامگاه جمعه از هفته چهارم رقابت های لیگ دسته یک (جام آزادگان) در ورزشگاه شهید باهنر کرمان پیگیری شد.
2 گل تیم فوتبال مس کرمان را در این دیدار خانگی حامد محمودی در دقیقه 10 و امین جهان کهن در دقیقه 43 این مسابقه به ثمر رساندند.

حامد محمودی گل نخست مس کرمان را با یک ضربه محکم و رها شدن توپ از دستان دروازه بان اکسین زد و استارت مهدی تیکدری در دقیقه 43 بازی و پاس عرضی وی با ضربه محکم امین جهان کهن و دفع ناقص دروازه بان اکسین البرز همراه شد و گل دوم برای مس کرمان رقم خورد.

در این دیدار با خلق موقعیت های بسیار روی دروازه 2 تیم شاهد یک بازی زیبا و تماشاگر پسند بودیم که در نهایت با پیروزی کرمانی ها همراه بود.
محمدرضا خرسندنیا در دقیقه 45 از تیم فوتبال مس کرمان با کارت زرد داور جریمه شد.

همچنین در این مسابقه سرپرست، نایب رئیس و اعضای هیات مدیره باشگاه مس کرمان، نایب رئیس شورای اسلامی شهر، جانشین و معاون کارگزینی فرماندهی انتظامی استان کرمان، فرمانده انتظامی شهرستان، رئیس پلیس آگاهی استان و بیش از هشت هزار نفر هوادار کرمانی تیم فوتبال مس را همراهی کردند.

از دیگر حواشی این دیدار مسئولان باشگاه صنعت مس کرمان بین 2 نیمه این مسابقه از خانواده شهید مدافع حرم محمدسعید دهقان اناری و شهاب انصاری برای کسب مقام نخست گویندگی کشور تقدیر کردند.

شاگردان نادر دست نشان در این دیدار با ترکیب مهدی اسلامی، فرزاد حسین خانی، عیسی پرتو، سجاد حیدری (از دقیقه 23 حمید کاظمی)، احسان جودکی، مهدی تیکدری نژاد، محمدوحید اسماعیل بیگی(از دقیقه 80 مهرداد قنبری)، حامد محمودی، محمدرضا خرسندنیا(از دقیقه 90 رضا ستاری)، محمدرضا پورمحمد و امین جهان کهن به میدان رفتند.

بازیکنان اکسین البرز نیز در این دیدار داود خوش صوفیایی، فرید مهدی زاده، مرتضی اسدی، مهدی ابراهیمی، امین عیان (از دقیقه 88 میرهانی هاشمی)، سیدمحسن حسینی، مصطفی اکرامی، علی زینالی قلعه (از دقیقه 70 پویا سیف پناهی)، محمود شفیعی، یاسر فیضی، و مهرداد رضایی(از دقیقه 55 فرزاد حاتمی) بودند.

پیروزی سه به 2 گل گهر مقابل خونه به خونه بابل
تیم فوتبال گل گهر سیرجان، دیگر نماینده استان کرمان نیز در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال عصر امروز(جمعه) در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان مقابل خونه به خونه بابل قرار گرفت و به پیروزی 3 به 2 دست یافت.

گل های گل گهر سیرجان را در این دیدار خانگی امین پورعلی در دقیقه 13 روی ضربه پنالتی، محسن آذرپاد در دقیقه 60 و امین پورعلی روی ضربه پنالتی دقیقه 90 به ثمر رساندند.
2 گل تیم فوتبال خونه به خونه بابل را نیز اسماعیل کیانی در دقیقه 20 و علی اصغر شیردل در دقیقه 80 این رقابت زدند.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان با این برد 10 امتیازی شد و با یک امتیاز اختلاف بالاتر از مس کرمان در جایگاه نخست جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال قرار گرفت.
همچنین تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته چهارم رقابت های جام آزادگان در تهران با تک گل دقیقه 46 میعاد یزدانی از بادران شکست خورد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: فوتبال ، لیگ یک ، مس کرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)