کد خبر: ۲۸۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
ارسال به دوستان
ذخیره
رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان خبر داد:
رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کرمان گفت : به زودی استان کرمان به استانی صنعتی بدل خواهد شد تحقق و رشد آن بدون فرهنگ و روحیه بسیجی امکان پذیر نیست لذا امیدواریم این نوع ابتکارات و خودکفایی ها د رعرصه تولید بیشتر شده و جنگ اقتصادی را بر جهان پیروز شویم و دراین عرصه به خود کفایی برسیم .
رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کرمان گفت : به زودی استان کرمان به استانی صنعتی بدل خواهد شد تحقق و رشد آن بدون فرهنگ و روحیه بسیجی امکان پذیر نیست لذا امیدواریم این نوع ابتکارات و خودکفایی ها د رعرصه تولید روز به روز بیشتر شده و جنگ اقتصادی را بر جهان پیروز شویم و دراین عرصه نیز به خود کفایی برسیم .

"مهدی حسینی نژاد" در رزمایش ایثار بسیجیان کارخانجات استان کرمان همزمان با سراسر کشور در جمع کارگران بسیجی گفت: بسیج فرهنگ بزرگ و ظرفیت عظیمی دارد که مردم نهاد است و در همه دستگاه ها و نهاد ها نیز رخنه کرده است که بهترین نمونه این رخنه رشد فرهنگ بسیجی یعنی کار با اخلاص و ایثار و کم توقعی اما کار زیاد را بسط و گسترش داده است .

وی ادامه داد: کارگران بسیجی با تمام همتایان خود تفاوت های بسیاری دارند از جمله کار زیاد، توقع کم، خوش برخوردی،  خوش منشی، تکریم انسان ها و خلاقبت توام با ابتکار که در هیچ کجای دنیا نمی توان این روحیه را یافت جز در بین بسیحیان ایران اسلامی لذا اکثر مشکلات با ترویج فرهنگ بسیجی می توان حل کرد و البته پیروز شد .

حسینی نژاد تاکید کرد: در رزمایش اجرا شده و بازدید های صورت گرفته در این روز نشان داد که روحیه خود باوری بسیج در بین کارگران سبب شده است که بسیار ی از تکنولوژی هایی که در انحصار یک کشور خاص چون امریکا بوده اند و در زمان تحریم ها خدمات دهی خود را به واحد های تولیدی قطع کرده اند اکنون توسط کارگران نخبه بسیجی رفع شده و به خودکفایی در خصوص آن تکنولوژی رسیده اند و البته توانسته اند با مهندسی معکوس نیز طرح هایی را اجرایی  و عملیاتی کنند که سبب کاهش هزینه برای آن واحد تولیدی شده اند .

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد : به زودی استان کرمان به استانی صنعتی بدل خواهد شد تحقق و رشد آن بدون فرهنگ و روحیه بسیجی امکان پذیر نیست لذا امیدواریم این نوع ابتکارات و خودکفایی ها د رعرصه تولید روز به روز بیشتر شده و جنگ اقتصادی را بر جهان پیروز شویم و دراین عرصه نیز به خود کفایی برسیم .

این رزمایش با هدف اعلام آمادگی کارگران بسیجی برای مقابله با بحران های اقتصادی و حمایت از کالای ایرانی برگزار می شود. در این رزمایش کارگران یک روز یا ساعتی از روز را در محل کارخود به صورت رایگان خدمت رسانی می کنند.
منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)