کد خبر: ۲۸۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
رئیس بنیاد بیماری های خاص :
رئیس بنیاد امور بیماری های خاص و پیوند اعضای کشور گفت: باید این الگو پیاده سازی شود که بیمارستان ها با مراکز خیریه ارتباط تنگاتنگ داشته باشند تا شاهد بهره برداری بهینه از امکانات و نیروی انسانی موجود باشیم.
 
رئیس بنیاد امور بیماری های خاص و پیوند اعضای کشور گفت: باید این الگو پیاده سازی شود که بیمارستان ها با مراکز خیریه ارتباط تنگاتنگ داشته باشند تا شاهد بهره برداری بهینه از امکانات و نیروی انسانی موجود باشیم.

 فاطمه هاشمی رفسنجانی  در حاشیه بازدید از بیمارستان و مرکز بیماری های خاص شهرستان شهربابک افزود: مراکز درمانی باید از توان خیریه ها استفاده کنند در حالی که اکنون این مهم مورد بی توجهی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اعتماد مردم به بخش دولتی کم شده است ،تصریح کرد: برنامه و رویکردها با تغییر مدیران تغییر می کند و هدف خیران تامین نمی شود.

رئیس بنیاد بیماری های خاص با اشاره به ساخت مجتمع های درمانی خیر ساز در کشور اظهار داشت: تامین نیروی انسانی نخستین نیاز برای احداث مجتمع درمانی است. 

وی به احداث مرکز درمانی بیماران خاص شهربابک اشاره کرد و افزود: باید تفاهم نامه ای با دانشگاه علوم پزشکی کرمان به منظور جلب کمک های مسئولان و خیران در زمینه اداره این مجموعه داشته باشیم.

هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: فضای بخش فعلی دیالیز بیمارستان شهربابک مناسب نیست و یک خیر محلی را برای دیالیز این بیماران احداث کرده است.

وی با بیان اینکه وسایل مورد نیاز بخش دیالیز شهربابک تامین خواهد شد گفت:مرکز شیمی درمانی نیز در مرکز خیریه بیماران خاص شهربابک بزودی راه اندازی می شود.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان با اشاره به اینکه تولیت سلامت با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است،گفت : 30 درصد امور مربوط به بهداشت و درمان می تواند توسط وزارتخانه تامین شود و به حضور خیرین در این عرصه هم نیاز جدی داریم.

مرتضی هاشمیان از بنیاد بیمارهای خاص به عنوان بهترین گزینه برای جلب کمک های خیرین در بخش بهداشت و درمان نام برد و اظهار داشت: با هماهنگی و همراهی مسئولان و خیرین از درد و رنج بیشتر بیماران جلوگیری می شود.

رئیس بیمارستان ولی عصر (عج) شهربابک نیز با بیان اینکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از عهده بسیاری از هزینه ها بر نمی آید گفت: انتظار می رود خیران در راستای تامین هزینه ها و همچنین تهیه امکانات بخش درمان را کمک کنند. 

ناصر مرتضی زاده خواستار کمک های بنیاد بیماری های خاص در راستای تامین تجهیزات بیمارستان شهربابک شد.

وی کمبود نیروی انسانی را یکی از مشکلات بخش درمان شهربابک عنوان و تصریح کرد: بسیاری از نیروی انسانی این مجموعه بازنشسته شدند و برخی دیگر در شرف بازنشستگی قرار دارند.

رئیس بیمارستان ولی عصر (عج) شهرستان شهربابک ادامه داد: حدود 40 بیمار دیالیزی در شهربابک وجود دارد که فقط 21 نفر از آنان در این شهرستان دیالیز می شوند بقیه به سایر شهرستان ها و استانها مراجعه می کنند.

فرماندار شهربابک نیز گفت: این شهرستان از نظر موقعیت جغرافیایی در استان کرمان جایگاه خوبی دارد و یکی از سرمایه های این شهرستان نیروی انسانی متخصص است.
علی اسدی افزود: 500 تا 600 پزشک متخصص استان و کشور از شهرستان اهالی شهربابک هستند.

وی اظهار داشت: حدود 200 هزار نفر در شهرستان شهربابک خدمات درمانی دریافت می کنند این درحالی است که بیمارستان شهربابک حدود 35 سال قبل احداث شده است.
فرماندار شهربابک تاکید کرد: خیرین، شورای شهر و شرکت مس در زمینه درمانی این شهرستان اقدامات خوبی انجام داده اند.

شایان ذکر است فاطمه هاشمی رفسنجانی در بدو ورود به استان کرمان و استقبال برخی مسئولان به رفسنجان سفر کرد و پس از بازدید مرکز خیریه بیماران خاص این شهرستان عازم شهربابک شد و از مرکز خیریه بیماران خاص و ساختمان فعلی و جدید بیمارستان ولی عصر (عج) این شهرستان بازدید کرد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
0
خدا خیر دهد به خاندان هاشمی رفسنجانی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)