کد خبر: ۲۸۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان گفت: چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های این استان همزمان با نمایشگاه کتاب استان از ۱۹ تا ۲۵ آبان‌ برگزار می‌‌شود.
مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان گفت: چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های این استان همزمان با نمایشگاه کتاب استان از ۱۹ تا ۲۵ آبان‌ برگزار می‌‌شود.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی خانه مطبوعات استان کرمان روح الله خدیشی افزود: این تصمیم بنابر مصوبه هیات مدیره خانه مطبوعات و همکاری معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اتخاذ شده است.

وی بیان کرد: نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان همزمان با نمایشگاه کتاب، بمنظور ایجاد فرصت معرفی بیشتر برای رسانه‌های استان با مخاطبان و آشنایی اهالی فرهنگ با آخرین تولیدات رسانه‌ای برپا می‌شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان تصریح کرد: در برپایی چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان علاوه بر همیاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، همکاری مدیرعامل و هیات مدیره شرکت نمایشگاه های جنوب شرق را کنار خود خواهیم داشت.

وی افزود: برگزاری کارگاههای آموزشی توسط کمیته آموزش خانه مطبوعات، برپایی نشست‌های خبری با عنوان اتاق شیشه‌ای و اختتامیه پنجمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان و اعلام نفرات برتر از جمله برنامه‌های جنبی خانه مطبوعات در این اقدام فرهنگی خواهد بود.

خدیشی گفت: از زمان شروع به کار دوره جدید خانه مطبوعات پیگیر وضعیت موزه مطبوعات بوده‌ام اما متاسفانه انگار قرار نیست این موزه که حاصل زحمت همکاران ما در ادوار مختلف بوده به مطبوعات واگذار شود.

وی ادامه داد: موزه مطبوعات در تعطیلی به سر می‌برد و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری به عنوان متولی موزه‌های استان عزم جدی برای حل این موضوع را ندارد.
مدیرعامل خانه مطبوعات تاکید کرد: هیچ آماری از اسناد این موزه نداریم و فردی که اکنون مسوول موزه هست حتی اجازه بازدید به کسی را نمی‌دهد و با مدیرکل سابق و فعلی میراث فرهنگی هم نشست ‌هایی در این ارتباط داشتیم اما تا امروز سهم ما از موزه مطبوعات وعده بوده و نه بیشتر.

وی با اشاره به اینکه آثار حاضر در موزه بخشی از هویت تاریخی رسانه‌های استان کرمان و کشور هستند، گفت: بار دیگر آمادگی خود را برای اداره این موزه توسط خانه مطبوعات اعلام می‌کنیم و امیدواریم تا مدیریت جوان و باانرژی میراث فرهنگی تکلیف موزه مطبوعات را روشن و احیای آن را در دستور کار خود قرار بدهد.
منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)