کد خبر: ۲۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
ارسال به دوستان
ذخیره
فرمانده انتظامی کرمان:
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: تمرکز دفتر علمی و پژوهشی و معاونت اجتماعی پلیس بر رفع مسائل به صورت علمی و استفاده از ظرفیت نخبگان است لذا در این زمینه از راهکارهای علمی برای کاهش تخلف و آسیب های اجتماعی استفاده می شود.
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: تمرکز دفتر علمی و پژوهشی و معاونت اجتماعی پلیس بر رفع مسائل به صورت علمی و استفاده از ظرفیت نخبگان است لذا در این زمینه از راهکارهای علمی برای کاهش تخلف و آسیب های اجتماعی استفاده می شود.

سردار رضا بنی اسدی فر روز چهارشنبه در دومین نشست خبری در ششمین روز از هفته نیروی انتظامی در کرمان افزود: 33 نفر از نخبگان متقاضی کسر خدمت جذب شدند.
وی با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی، پلیس مقتدر و امین مردم اظهار داشت: اجرای ماموریت های جاری پلیس مرتبط با حوزه امنیت مردم در هفته نیروی انتظامی مضاعف و تمرکز در حوزه پیشگیری از رخدادهای اجتماعی و جرایم امنیتی جزو اولویت های نخست پلیس است.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: این استان از مهرماه 96 تا 97 نسبت به سال گذشته در مجموع تصادفات برون شهری و درون شهری کاهش پنج درصدی، افزایش 9 درصدی در تصادفات جرحی و کاهش هفت درصدی تلفات جاده ای را داشته است.
سردار بنی اسدی فر افزود: افزایش تردد، حادثه ها را افزایش می دهد لذا ضرورت دارد که افراد، خانواده ها، سازمان و ارگانها با همکاری یکدیگر در راستای حفاظت از افراد جامعه تلاش کنند.
وی عنوان کرد: 64 درصد از سرقت های استان کرمان طی یکسال گذشته کشف شده که در وقوع جرم چهار درصد کاهش و در کشف شاهد افزایش 15 درصدی نسبت به سال قبل بودیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: بیشترین میزان سرقت مربوط به وسایل نقلیه، منزل مسکونی و کیف قاپی بوده و کشف مواد مخدر در این استان طی یکسال گذشته 2 درصد کاهش داشته است. 
وی با اشاره به خطرات مدیریت نشدن فضای مجازی افزود: هدف فضای مجازی نیروی انسانی است لذا باید منافع و مضرات این حوزه تفکیک و مدیریت شود تا شاهد اثرات مخرب آن در جامعه نباشیم.

وی بیان کرد: 96 درصد جرایم فضای مجازی به میزان 872 مورد طی یکسال گذشته توسط پلیس استان کرمان کشف شده که بیشترین میزان سرقت مربوط به برداشت غیرمجاز، کلاه برداری اینترنتی و ایجاد مزاحمت بوده که 27 درصد مربوط به برداشت مالی غیرمجاز اینترنتی بوده است.
سردار بنی اسدی فر گفت: معاونت وظیفه ناجا از مهر 96 تاکنون 6 هزار و 835 مورد رسیدگی به مشمولان غایب، 702 مورد صدور کارت معافیت کفالت و 2 هزار و 125 مورد کارت معافیت پزشکی صادر کرده است. 
وی افزود: همچنین چهار هزار و 835 معافیت تحصیلی و یکهزار و 385 نفر مجوز خروج از کشور صادر شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان ابراز کرد: پلیس کرمان 865 جلسه با موضوع کاهش آسیب اجتماعی برگزار کرده و 75 درصد از پرونده های وارده با مراجعه مشاوران پلیس مختومه شده است.
وی تصریح کرد: بیش از 109 هزار جلد گذرنامه طی یکسال گذشته در استان کرمان صادر شده که 52 هزار مورد مربوط به 6 ماه نخست امسال بوده است.
سردار بنی اسدی فر با بیان اینکه امنیت پایدار کشور نشات گرفته از فعالیت های تمامی اقوام و گروه های ایران اسلامی است گفت: ایران اسلامی به عنوان قدرتمندترین کشور خاورمیانه همواره در دفاع از مظلومان و مسلمانان نقش آفرینی و مساعدت کرده است.

وی یادآور شد: ایران از اقوام متفاوت فارس، بلوچ، ترکمن، کرد، ترک، لر و عرب تشکیل شده با حساسیت ویژه، وحدت و همدلی حول ولایت نظام مقدس جمهوری اسلامی وظایف خود را انجام می دهند.
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: نیروی انتظامی سیاسی نیست و گوش به فرمان ولی فقیه است و مسائل سیاسی را در خود وارد نمی کند.
وی تاکید کرد: برای نیروی انتظامی امنیت عمومی جامعه خط قرمز است و برای تحقق آن از هیچ کوششی فروگذار نمی کند و این ارگان همواره جلوی قدرت های مخل امنیت جامعه می ایستد.

سردار بنی اسدی فر اظهار داشت: هیچگاه فرد متخلف را به قشر و گروه خاصی تعمیم نمی دهیم لذا تمام اقوام و طوایف محترم هستند و تنها افراد هنجارشکن با واکنش نیروی انتظامی روبرو می شوند.
وی با بیان اینکه همواره پاسخگوی نظرات مردم هستیم گفت: سامانه 197 راه ارتباطی مردم و پلیس است و بیش از 23 هزار نفر طی یکسال گذشته با این سامانه تماس گرفتند.
فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: شماره 116 نیز برای ارتباط با حفاظت اطلاعات ارشد نیروی انتظامی استان کرمان در نظر گرفته شده است. 
منبع: ایرنا
برچسب ها: نیروی انتظامی ، نخبه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پربازدید ها

سامانه بارشی قوی در جنوب کرمان آغاز شد / ثبت بیشترین میزان بارندگی تاکنون در میانده جیرفت

گزارش هواشناسی از میزان بارش‌ها تاکنون در کرمان / هشدار برای کاهش دما و سرمازدگی محصولات کشاورزی

بارش باران  ۱۰ راه روستایی در جنوب کرمان را مسدود کرد / اوج بارش‌ها از عصر امروز

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در کرمان

فرماندار جیرفت: همه امکانات خدماتی و امدادی استان پای کار هستند

راه ارتباطی 50 روستای کوهستانی در شرق کرمان مسدود شد

خبر خوش برای دانش‌آموزان؛ امکان استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی

ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد

کشف لاشه چهار رأس جبیر و سه قبضه سلاح از شکارچیان غیرمجاز در راور

استاندار کرمان: آمادگی لازم برای مقابله با هر اتفاقی را داریم

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)