کد خبر: ۲۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
ارسال به دوستان
ذخیره
ائمه جمعه در خطبه های خود چه گفتند؟
انتقاد از تصویب CFT در مجلس محور اصلی خطبه های این هفته استان را تشکیل می داد تا آن جا که برخی ائمه جمعه یکشنبه را روز سیاه مجلس نامیدند و برخی این حرکت مجلس را حرکتی از نوع کاپیتولاسیون دانستند. در ادامه چکیده خطبه های این هفته استان را می خوانید .

ائمه جمعه در خطبه های خود چه گفتند؟

نام شهرستان

نام خطیب

چکیده خطبه

کرمان

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی

افرادی که در خصوص FAFT قصد اظهار نظر دارند بدانند بحث‌هایی که عزت ما در گرو آن است بحث‌های فراجناحی است؛گاهی اوقات جناح‌ها درگیر بحث‌هایی می‌شوند که یکدیگر را تخریب می‌کنند اما بحث‌های ملی را هرگز نگذاریم جناحی شود.

ورود به هر قرارداد بین‌المللی با حفظ خطوط قرمز نظام و اسلام باید باشد خط مقدم نیروهای مسلح ما و به ویژه سپاه ما، خطوط قرمز ما و آرمان‌های امام ‌راحل و رهبر انقلاب اسلامی است و هیچ مصوبه‌ای نباید آنها را نشانه رود.

 

مگر آمریکا کم تعهدات خود را نقض کرده است.که می‌گویند به یک کنوانسیون وارد شوید که بهانه را از آمریکا بگیرد.

شوای نگهبان مانع از خدشه رسیدن به قوانین الهی و اسلامی کشورمان می‌شود.

 

رفسنجان

حجت الاسلام عباس رمضانی پور

برخی غرب گرا ها در کشور بن بست گرایی می کنند می گویند ما به بن بست رسیدیم و بزرگ نمایی می کنند و عنوان می کنند که باید با دشمن سازش کنیم در حالیکه همه ما می دانیم در کشور ما هیچ بن بستی نیست.

 

کشور ما کشوری غنی و ثروتمند است باید این ثروت را بروز کردن و در اختیار مردم قرار دادن مدیریت می خواهد که متاسفانه ما مدیریت نداریم مدیریت جهادی نداریم از نیروی جوان استفاده نمی شود.

 

چند وزارت خانه در کشور وزیر ندارد چرا تعلل می کنند یعنی قحط الرجال است حتما باید پیرمردها را پیدا کنند و بر سر کار بگذارند مجلس هم که چشم بسته عمل می کند چرا جوانان را داخل دولت نمی برید، قانون منع بکار گیری بازنشسگان که ابلاغ هم شده در دولت هم اعمال کنید .

 

ما به تصمیم مجلس و شورای محترم نگهبان در باره لوایح ، اگر تصمیم شان قطعی شد ، احترام میگذاریم و خرده نمی گیریم اما مجلس محترم بایستی یک نگاهی به مجلس های گذشته هم بکند و بدانند که اگر مصوبه ی بدی داشته باشند در تاریخ ملت ثبت خواهد شد مثل مصوبه کاپیتلاسیون کوتاهی مجلس در تصویب ۲۰ دقیقه ای برجام در تاریخ ملت ثبت شده است.

 

سیرجان

 

 

 

 

حجت الاسلام حسین حیدری

تبلیغات رسانه ای هم همان جنگ رسانه ای است که همانند بمب شیمیایی عمل می کند و ملت ما باید ضمن درک نحوه خنثی کردن آنان بدانند دشمن ما که امروز قلدر و قدرتمند جهان خود را می داند کارش دروغ پردازی، بزگنمایی مشکلات جزیی، تبلیغات بی محتوا و توطئه به شکل های مختلف است.

رهبری معظم انقلاب اسلامی در دیدار با سران سه قوه، رفع مشکلات اقتصادی در قالب کار جهادی و استفاده از نخبگان را تاکید و فرمودند دولت باید این امر مهم را دنبال کند و معیشت مردم را همیشه سرلوحه کار قرار دهد. 

جیرفت

 حجت الاسلام سعادت فر

آئین اربعین امسال از سال های قبل مهمتر است زیرا این راهپیمایی سیاسی قلمداد می شود.

 

تصویب  لایحهfatf، روز یکشنبه سیاه مجلس را رقم زد.

 

مردم، داعش را تروریسم می دانند ، با تصویبcftباید بپذیریم که سپاه، وزرات اطلاعات و وزرات دفاع تروریسم بوده و حق هیچ مبادله ای با این نهادهای انقلابی نداشته باشیم.بر اساس این معاهده اگر سرادر حاج قاسم سلیمانی را خواستند، باید تحویل بدهیم.


با تصویبcftاطلاع رسانی کاملی از وضعیت مالی و اقتصادی کشور به استکبار جهانی مخابره می شود این در حالی است که امروز کشور در جنگ اقتصادی بسر می برد و این مساله بزرگترین خیانت به کشور است.
رئیس مجلس در هنگام تصویب این لایحه اعلام کرد مقام معظم رهبری هیچ مخالفتی با این مساله ندارند و این سبب سو استفاده نمایندگان لیبرال شد.

ریگان بم

حجت الاسلام جعفر ریگانی ( امام جمعه موقت)

 

در روزهای گذشته دیدیم به مجلس و دولت ما نفوذ کردند که ما را از تقویت کردن و پشتیبانی نسبت به مقاومت باز دارند، این حرکت مجلس حرکتی از نوع کاپیتولاسیون بود .

 

 تمام کسانی که قصد و فکرشان بر این است که فرش قرمز زیر پای تفکر امریکایی و دیپلماسی آمریکا بیندازند و میخواهند به آنها چراغ سبز نشان بدهند می گوییم شما با رای مردم به مجلس رفته اید و مردم متوجه شوند که شما در خلاف مسیر قران عمل کرده باشید این مردم سیلی محکمی به شما و افکار شما خواهند زد.

 

رابر

حجت الاسلام  مهدی صادقی

روز یکشنبه هفته جارى لایحه عضویت جمهورى اسلامى ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالى تروریسم در مجلس شوراى اسلامى تصویب شد. مخالفت‏ هاى بسیارى در برابر تصویب این لایحه هم در مجلس و هم در فضاى جامعه به ‏وجود آمد. بیش از ۱۲۰ نماینده به این لایحه راى منفى دادند. بسیارى از مراجع تقلید، تشکل‏ هاى دانشجویى و طلبه و رسانه ‏ها نسبت به این لایحه موضع منفى داشتند.

 

حال با تصویب مجلس که مسیر قانونى خود را طى کرده، لایحه فوق بهشوراى نگهبان ارسال شده و شوراى نگهبان بررسى مغایرت یا عدم مغایرت آن‏را با شرع و قانون اساسى انجام خواهد داد.

 

دکتر ظریف على‏ رغم آن‏که اکثر موافقان بیان مى‏ کردند که پیوستن ایران به این کنوانسیون اثرملموسى بربهبود وضعیت اقتصادىو روابط بانکى مى‏گذارد و در نتیجه آن نرخ ارز کاهش پیدا مى‏کند، این ادعا را رد کرد و گفت هیچ ‏کس نمی تواند در این باره تضمینى بدهد ما ناراحتی مان از این است.  

FATF یعنی خود تحریمی، یعنی خودمان دست حاج قاسم و سپاه را بادست خودمان می بندیم ، اطلاعات،ارتش و صداوسیما همچنین و دیگرافراد. وظیفه ما گفتن بود وقتی می گوییم در انتخابات دقت کنید این روزها را می دیدیم.

 

رودبار جنوب

حجت الاسلام عباس گروهی

وقتی که گفته شد دلار بالا رفت چرا سریع اجناس بالا رفت ولی حالا که دلار پائین آمده اجناس پائین نمی آید؟مسئولین نظارتی باید به فکر مردم باشند این قیمت ها را بشکنند.


بعضی از مردم رودبارجنوب زمین های خود را ۴۰ سال پیش فروخته اند ولی سند ندارند،زمین هایی که در دوران انقلاب به مردم واگذار شده ولی هنوز مشکل سند دارند چون بعضی مردم هنوز اقدامی برای گرفتن سند زمین خود نکرده اند یا پرونده های آنها ناقص است. او از  مردم خواست  سریع به اداره مسکن و شهرسازی برای حل مشکل مراجعه کنند.

 

لایحهfatfدر مجلس تصویب شد که خیلی سر وصدا کرد موافقان می گویند ما این را تصویب می کنیم که بهانه دست آمریکا ندهیم ،ولی برخورد زشت ترامپ با عربستان مایه عبرت است برای سازشکاران، ترامپ میگوید عربستان بایدهزینه نظامی محافظت از کشورش را بدهد و سه چهارم بودجه کشورش را به ما بدهد و گرنه بدون ما دوهفته بیشتر دوام نمی آورد،این سخنان و واکنش بن سلمان نشان می دهد که عربستانی ها در نهایت ذلت و ضعف هستند.


 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)