کد خبر: ۲۸۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲
ارسال به دوستان
ذخیره
خطیب جمعه کرمان:
خطیب جمعه کرمان با اشاره به توطئه های 40سال گذشته دشمنان علیه ملت ایران گفت: دشمن می خواهد با تبلیغات همه چیز را در کشور سیاه نمایی کند و مردم باید مقابل نقشه های دشمن هوشیار باشند.
خطیب جمعه کرمان با اشاره به توطئه های 40سال گذشته دشمنان علیه ملت ایران گفت: دشمن می خواهد با تبلیغات همه چیز را در کشور سیاه نمایی کند و مردم باید مقابل نقشه های دشمن هوشیار باشند. 

حجت الاسلام مهدی عرب پور در آئین این هفته نماز جمعه کرمان افزود: هوشیاری مردم در برابر نقشه های دشمن ، توطئه های آنها را نقش بر آب می کند.
وی تصریح کرد: آشنایی با فتنه های دشمن و مبارزه جدی استکبار با مردم و نظام جمهوری اسلامی از مهمترین مسائل روز است.

خطیب جمعه کرمان بیان کرد: دشمن با تبلیغات در فضای مجازی می خواهد همه چیز را در کشور سیاه نشان دهد و برخی سیاه نمایی ها در فضای مجازی در خدمت طرح و نقشه دشمنان است.
وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران اظهار داشت: مقام معظم رهبری از چند سال قبل با هوشیاری بر مسائل اقتصادی تکیه داشتند که برخی از آنها عمل شد و بعضی هم رخ نداد.

حجت الاسلام عرب پور بیان کرد: برخی اخبار از فساد همه مسئولان منتشر می شود، اما باید با انصاف قضاوت کنیم و بسیاری از مدیران کشور پاکدست هستند و باید با مدیران فاسد برخورد جدی شود.
وی با اشاره به حوادث امنیتی در اهواز و سیستان بلوچستان گفت: مسئولان باید حواسشان جمع باشد و در جایی که قابل پیش بینی است از وقوع آن جلوگیری و با قصور ها برخورد شود.
خطیب جمعه کرمان با اشاره به راهپیمایی باشکوه اربعین افزود: این راهپیمایی را باید به عنوان حماسه اربعین تعبیر کنیم و اگر اسارت زینب کبری(ص) و اهلبیت(ع) و راهپیمایی اربعین نبود نهضت حسینی فراموش می شد.

وی تصریح کرد: زیارت و راهپیمایی اربعین در عراق سنت است و برغم تمام محدودیت ها در زمان رژیم صدام، امروز بیش از 20 میلیون نفر از مردم عراق و شیعیان 40 کشور دنیا در آن شرکت می کنند.
حجت الاسلام عرب پور ادامه داد: حضور در مراسم اربعین حسینی نمادی از قدرت اسلام در برابر استکبار و عشق و ارادت به اهل بیت(ع) است که برغم تهدیدهای چند ساله اخیر گروه های تکفیری باشکوه انجام می شود.

وی بیان کرد: امسال نیز با وجود برخی مسائل اقتصادی، عاشقان امام حسین(ع) سر از پا نمی شناسند و تاکنون بیش از یک میلیون ویزا در کشور برای زائران صادر شده است و همین جا باید از همه دست اندرکاران امور تشکر کنیم.
خطیب جمعه کرمان در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: تعاون در قرآن کریم به معنای حمایت و پشتیبانی است و جزو مسائل مهم اسلام بشمار می رود.
وی افزود: در دین حمایت به کارهای خیر و نیکو محدود می شود و شرارت و گناه جزو خیر و تعاون محسوب نمی شود.

حجت الاسلام عرب پور با اشاره به فرا رسیدن اول آبان سالروز شهادت حاج آقا مصطفی خمینی گفت: شهادت این عالم بزرگوار چهره رژیم پهلوی را بیش از پیش افشا کرد و خون تازه ای به مبارزه علیه رژیم شاه تزریق کرد که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: عبادی ، نماز جمعه
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)