کد خبر: ۲۹۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
ارسال به دوستان
ذخیره
یحیی کمالی پور :
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس با بیان اینکه نامه گلایه‌آمیز مجمع نمایندگان استان کرمان به شخص رئیس جمهور داده شده است گفت: دولت پاسخگوی تعلل در انتخاب استاندار کرمان باشد.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس با بیان اینکه نامه گلایه‌آمیز مجمع نمایندگان استان کرمان به شخص رئیس جمهور داده شده است گفت: دولت پاسخگوی تعلل در انتخاب استاندار کرمان باشد.
یحیی کمالی‌پور کرمان با اشاره به مشکلات ایجاد شده در استان کرمان از بابت عدم تعیین استاندار اظهارداشت: معمولا روال اینکه، عمر سرپرستی که برای هر مجموعه‌ای انتخاب می‌شود سه ماه است و رویه تاکنون چنین نبوده که در کشور بیشتر از سه ماه مجموعه‌ای را بدون مسئول بگذارند.

نایب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هرچند ممکن است که منع قانونی برای افزایش این زمان وجود نداشته باشد افزود: اما این نقص برکار دولت وارد است که استان کرمان با هزاران مشکل در این زمان طولانی با سرپرست اداره شود و از طرف دیگر ضعفی برای وزارت کشور است که توان معرفی استاندار برای کرمان را ندارد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتخاب استاندار برای کرمان با دیگر استان‌ها متفاوت است تصریح کرد: در استان کرمان گروه‌های سیاسی قدرتمندی وجود دارند که احتمال می‌رود لابی‌های آنها باعث شده که دولت در تصمیم‌گیری خود دچار سردرگمی شده و در نهایت نتواند در مهلت معین و قانونی استاندار کرمان را مشخص کند.

وی با بیان اینکه به هردلیلی که دولت نتوانسته حدود پنچ ماه برای استان پهناور کرمان استاندار تعیین کند توجیه منطقی ندارد عنوان کرد: دولت و وزارت کشور در این رابطه تعلل کرده و باید پاسخگوی مشکلاتی که در این مدت برای مردم استان کرمان به وجود آمده و در آینده پیش می‌آید، باشد.

کمالی‌پور با اشاره به اینکه هر چه این زمان طولانی‌تر شود به همان میزان پیچیدگی کار بیشتر و شرایط برای انتخاب استاندار سخت‌تر می‌شود افزود: تا جایی که من در جریان هستم تاکنون برای انتخاب استاندار کرمان هیچ اتفاقی نیفتاده است.

وی با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان کرمان روز شنبه همزمان با حضور رئیس جمهور در مجلس برای گرفتن رای اعتماد چهار وزیر پیشنهادی کابینه، نامه گلایه‌آمیزی با امضای 10 نماینده مردم استان کرمان در این رابطه را به شخص رئیس جمهور داده است گفت: در این نامه از رئیس جمهور خواسته شده تا هر چه سریع‌تر وضعیت انتخاب استاندار جدید کرمان تعیین تکلیف شود.ده شده است گفت: دولت پاسخگوی تعلل در انتخاب استاندار کرمان باشد.
منبع: تسنیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)