کد خبر: ۲۹۲۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱
ارسال به دوستان
ذخیره
رییس مجمع نمایندگان استان کرمان:
رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: فدایی فرزند استان است که تجارب علمی و اجرایی ایشان سبب شده اشراف کامل نسبت به استان کرمان داشته باشد و ایشان با ظرفیت ها بالقوه و بالفعل استان آشنایی دارند و روحیه ارام و معتدل ایشان امید به اینده را برای مردم این دیار بیشتر می کند.
رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: فدایی فرزند استان است که تجارب علمی و اجرایی ایشان سبب شده اشراف کامل نسبت به استان کرمان داشته باشد و ایشان با ظرفیت ها بالقوه و بالفعل استان آشنایی دارند و روحیه ارام و معتدل ایشان امید به اینده را برای مردم این دیار بیشتر می کند.

 حسین امیری خامکانی در مراسم معارفه استاندار جدید کرمان ضمن تبریک هفته وحدت و بسیج اظهار کرد: اعضای مجمع نمایندگان استان به دلیل جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و بحث اهمیت لایحه شهرداری ها در این جلسه حضور ندارند و در چند روز گذشته تاکید فراوانی داشتیم که این جلسه به تعویق بیفتد که متاسفانه نشد.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان ضمن تشکر از فعالیت‌ها، زحمات و اقدامات مهندس رزم حسینی در دوران استانداری خود در استان کرمان تصریح کرد: نام ایشان به نیکی در بین مردم استان کرمان ماندگار خواهد ماند و تصمیمات شجاعانه ایشان در اقتصاد مقاومتی قابل تقدیر است و توجه ویژه ایشان به جنوب استان کرمان و پروژه های بزرگ انتقال آب و ... بر کسی پوشیده نیست.

امیری خامکانی با اشاره به ارتباط قوی بین مجمع نماینگان استان کرمان با مهندس رزم حسینی در دوران فعالیت ایشان در استانداری کرمان تصریح کرد: فدایی فرزند استان است که تجارب علمی و اجرایی ایشان سبب شده اشراف کامل نسبت به استان کرمان داشته باشد و ایشان با ظرفیت ها بالقوه و بالفعل استان آشنایی دارند و روحیه ارام و معتدل ایشان امید به اینده را برای مردم این دیار بیشتر می کند.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان با تاکید بر اینکه باید یک تعامل دو طرفه بین مجمع نمایندگان استان و استانداری کرمان برای پیشبرد استان کرمان در این دوره جدید نیز به وجود آید اظهار کرد: بحث بیکاری و مسائل معشیتی یکی از چالش های اصلی خانوارها است و شاهد هستیم که فقر به دهک بالایی جامعه کشیده شده است که انتظار داریم با مدیریت جهادی، ایثار و گذشت بتوانیم این فشار را بر روی مردم کاهش دهیم.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید مدیران استانی و کشوری پای کار بوده و جهادی عمل کنند اظهار کرد: انتظار است مدیران استانی تا می‌توانند کار خود را پیش ببرند. هم اکنون زمان تدوین بودجه سال اینده است که مدیران باید به اعتبارات توجه ویژه ای داشته باشند. متاسفانه افتتاح و بهره برداری از برخی از پروژه های استانی عمر طولانی پیدا کرده اند که بیش از نرم استانی است و باید در این زمینه بتوانند اقدام موثری را انجام دهند.

امیری خامکانی با اشاره به اینکه وضعیت آب استان کرمان به نفس نفس افتاده است خاطر نشان کرد: خط ریلی بافق کرمان که شاهرگ ریلی کشور و استان کرمان است باید هرچه سریعتر تامین مالی گردد و این ریل می تواند بر روی وضعیت صنعت گردشگری و حمل و نقل استان تاثیر خواهد گذاشت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)