کد خبر: ۲۹۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
ارسال به دوستان
ذخیره
فرماندار کرمان:
فرماندار کرمان با بیان اینکه دشمن بعد از سالها هنوز دست از کار نکشیده و با راه اندازی اتاق های فکر و برنامه ریزی در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی ایران است گفت: رویکرد جدید دشمن در حوزه جنگ روانی و تبلیغات رسانه ای است.
 فرماندار کرمان با بیان اینکه دشمن بعد از سالها هنوز دست از کار نکشیده و با راه اندازی اتاق های فکر و برنامه ریزی در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی ایران است گفت: رویکرد جدید دشمن در حوزه جنگ روانی و تبلیغات رسانه ای است.

به گزارش  روابط عمومی فرمانداری کرمان، علی بابایی در آیین تقدیر جمعی از بسجیان نواحی مقاومت شهرستان کرمان افزود: دشمن فکر می کرد با فشارهای اقتصادی و بالا رفتن قیمت ارز می تواند بر پیکره انقلاب اسلامی زخم بزند و چون نتیجه ای نگرفت به سمت بستر روانی و رسانه ای رفت. 

وی اظهار داشت: دشمن اکنون بیش از هر زمانی در فضای مجازی کار می کند و یکی از این موارد تهیه فراخوان های اعتراضی است که هر روز در بسترهای مختلف برای تحت الشعاع قرار دادن 40 سالگی انقلاب منتشر می کند.

رئیس شورای تامین شهرستان کرمان ادامه داد: دشمن به رغم تمام ناکامی هایش تبلیغ می کند که نمی گذاریم نظام جمهوری اسلامی 40 سالگی خود را جشن بگیرد در حالی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری ستادهای گرامیداشت 40 سالگی نظام جمهوری اسلامی کار خود را مدتهاست آغاز کرده و ان شاالله امسال خیلی باشکوهتر از هر سال دهه فجر را جشن خواهیم گرفت.

وی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنی ها علیه مردم ایران و دولت جمهوری اسلامی آغاز شد و سئوال این است که چرا این دشمنی ها برای کشور ما وجود دارد ولی برای بسیاری از کشورهای دیگر نیست چه چیزی ما را از بقیه کشورهای مسلمان و غیرمسلمان جدا کرده است؟

وی ادامه داد: جواب این است، اعتقادات، دین و مذهب سبب این تفاوت و دشمنی ها شده است.
فرماندار کرمان تصریح کرد: دشمن در ابتدای پیروزی انقلاب فکر می کرد می تواند جمهوری اسلامی را به راحتی از پای درآرود اما هشت سال دفاع مقدس نشان داد مردم زیر بار ظلم و ستم نمی روند و روحیه استکبارستیزی که در مردم ایران بود همه دشمنان را ناامید کرد. 

وی با بیان اینکه دستور امام خمینی (ره) موجب تشکیل بسیج شد گفت: بسیج توانست به این پایداری کمک کند در حال حاضر هم بعد از 40 سال به رغم همه فشارها و تهدیدات ایران اسلامی روی پای خود ایستاده و نقش بسیج در این زمینه و در توسعه شهرها و روستاهای کشور برای همه واضح است.
وی ابراز داشت: دشمن پس از ناامیدی از جنگ تحمیلی، روشها و بسترهای دیگری را برای ضربه زدن به کشور در دستور کار قرار داد و یکی از آنها ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی بین ملت، جناحها و دولت بود. 

بابایی با بیان اینکه دشمن به واسطه حضور بسیجیان و فرهنگ و روحیه بسیجی که در واقع سپر آهنینی در برابر تهدیدات دشمن بود نتوانست به آنچه مدنظرش بود برسد اظهار داشت: دشمن سعی می کند در بستر مسائل اقتصادی ناامیدی و ناکارآمدی را به مردم القاء کند.

وی ادامه داد: باید دست به دست هم بدهیم و همانگونه که در 40 ساله گذشته با وحدت توانستیم از انقلاب و نظام اسلامی حفاظت و حراست کنیم و به پاسداشت خون شهدا انقلاب را به پیش ببریم و با اتحاد نقشه های دشمن را بی اثر کنیم.
منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)