کد خبر: ۲۹۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱
ارسال به دوستان
ذخیره
رئیس کل دادگستری کرمان:
رئیس کل دادگستری استان کرمان با هشدار اینکه متخلفان در حوزه پولی و بانکی تحت تعقیب قضایی قرار می گیرند گفت: در شرایط فعلی که کشور با مشکل تولید مواجه است اجازه نخواهیم داد عده ای چرخ صنعت و تولید را با مشکل مواجه کنند.
 رئیس کل دادگستری استان کرمان با هشدار اینکه متخلفان در حوزه پولی و بانکی تحت تعقیب قضایی قرار می گیرند گفت: در شرایط فعلی که کشور با مشکل تولید مواجه است اجازه نخواهیم داد عده ای چرخ صنعت و تولید را با مشکل مواجه کنند.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، یدالله موحد با اشاره به اینکه اشتغالزایی یکی از نیازهای ضروری جامعه امروز است تصریح کرد: تمام مسئولان بویژه مدیران اجرایی، قضایی و بانکی باید شرعا و قانونی هر آنچه در توان دارند در راستای رفع موانع و مشکلات اقتصادی بکار گیرند تا بتوانیم از این شرایط سخت اقتصادی عبور کنیم. 

معاون برنامه ریزی و توسعه قضایی دادگستری کل استان کرمان از رسیدگی و مطرح شدن مشکلات سه واحد تولیدی استان در جلسه ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمان خبر داد.

مهدی بخشی نیز در نشست ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: تصمیمات خوب و ارزشمندی در راستای رفع مشکلات و موانع پیش روی این سه تولید کننده در کرمان اتخاذ شده است.

وی به بیانات اخیر دادستان کل کشور در خصوص حمایت از مراکز تولیدی و صنعتی اشاره کرد و افزود: تمام سعی مسئولان باید بر این باشد که از فعالان اقتصادی که در چارچوب قوانین و مقررات حرکت کرده اند اما بدلیل بروکراسی اداری و بعضا انحرافات بانک ها از قوانین و مقررات دچار مشکل شده اند حمایت کنیم تا از تعطیلی اینگونه مراکز و بی کار شدن کارگران جلوگیری شود.

بخشی بیان کرد: در همین راستا جلسات ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمان به صورت منسجم و مستمر برگزار می شود.

این مقام قضایی عنوان کرد: پس از مطرح شدن مشکلات سه واحد تولیدی در کارگروه تخصصی دبیرخانه ستاد استانی، نتیجه اقدامات کارگروه صبح امروز در حضور ریاست کل دادگستری استان و سایر اعضاء مطرح شد.

بخشی بیان داشت: عمده مشکلاتی که در جلسه اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی مورد بررسی قرار گرفت حول محور مسائل بانکی، قراردادهای مشارکت مدنی با بانک و با ادعای انحراف بانک از مقررات قانونی در بحث مشارکت مدنی بود.

وی گفت: پس از استماع اظهارات تولیدکنندگان و نمایندگان بانک، تصمیمات خوبی در راستای رفع موانع تولید گرفته شد و تکالیفی نیز به منظور مساعدت در این زمینه به اتاق بارزگانی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت و سازمان بازرسی محول شد.

سید مهدی طبیب زاده، رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان نیز گفت: به عنوان بخش خصوصی از اقدامات ارزشمند دستگاه قضایی استان در راستای حمایت از سرمایه گذاری و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در استان کرمان تشکر می کنم. 

 مشکلات سه واحد تولیدی کرمان مورد رسیدگی قرار گرفت 

صببح امروز با حضور رئیس کل دادگستری کرمان، رئیس اتاق بازرگانی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان قضایی استان به مشکلات و موانع پیش روی سه واحد تولیدی در استان رسیدگی شد.

این در حالی است که با ادامه کار این واحد های تولیدی برای 700نفر به طور مستقیم اشتغالزایی ایجاد و در برخی موارد از تعدیل نیرو و اخراج جمع زیادی از کارگران جلوگیری می شود.
** بانکها با نگاه حمایتی به کمک فعالان اقتصادی بشتابند
رئیس کل دادگستری استان کرمان در جلسه ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمان گفت: بانکها باید با نگاه حمایتی به تولیدکنندگان، نسبت به رفع مشکلات و رفع موانع پیش روی سرمایه گذران و فعالان اقتصادی تلاش کنند.
منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)