کد خبر: ۲۹۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
ارسال به دوستان
ذخیره
این فعال سیاسی اظهار کرد: معمولا در دولت اول افراد بدون شناخت از یکدیگر کنار هم قرار می‌گیرند اما بعد از مدتی که با هم کار می کنند، انتظارات شان برآورده نمی‌شود بنابراین کم کم به اختلاف می‌خورند و از هم فاصله می‌گیرند.

 این فعال سیاسی اظهار کرد: معمولا در دولت اول افراد بدون شناخت از یکدیگر کنار هم قرار می‌گیرند اما بعد از مدتی که با هم کار می کنند، انتظارات شان برآورده نمی‌شود بنابراین کم کم به اختلاف می‌خورند و از هم فاصله می‌گیرند.

محمد غرضی درباره علت تمایل وزرای شاخص برای استعفا از دولت گفت: آقای ربیعی استیضاح شد، آقای آخوندی استعفا نداد اما برکنارش کردند، آقای قاضی زاده هاشمی نیز که استعفا کرد، من را یاد زمانی می اندازد که در دولت بودم، ما چنین کسانی را وزیر قاتل پول می نامیدیم. این افراد وقتی دولت دلار و ریال دارد وزیر هستند اما وقتی کف گیر به ته دیگ می خورد صحنه را ترک می کنند.

وی درباره استعفای شهیدی رئیس بنیاد شهید یادآور شد: او از اول هم از عهده این کار بر نمی آمد و کسی هم حرفش را گوش نمی کند اما چون با آقای روحانی رفیق بود، چنین مسئولیتی را عهده دار شد. البته خیلی هم موارد طلبکاری از بنیاد شهید مطرح می شود و آقای شهیدی هم دستش به جایی بند نیست.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ درباره شایعات استعفای ظریف اظهار کرد: روحانی هم نمی خواهد ظریف برود. البته خیلی‌ها به علت دشمنی با ظریف، دل شان می خواهد او از کابینه برود اما استحکام ماندگاری ظریف در دولت از روحانی بیشتر است چون ۲ سال دیگر دوره ریاست جمهوری روحانی تمام می شود اما احتمال آنکه رئیس جمهور آینده از ظریف برای همکاری دعوت کند خیلی زیاد است.

وی درباره چرایی خروج ژنرال ها از دولت حسن روحانی ادامه داد: این وضعیت منحصر به دولت روحانی نیست، دولت های موسوی، هاشمی، خاتمی و احمدی نژاد هم چنین دورانی را تجربه کرد. وزرایی که اول دوره یک رئیس جمهور وارد کابینه شدند اکثرا وسط کار رفتند یا کنار گذاشته شدند. وقوع این حالت در دوره احمدی نژاد از همه دوران ها بدتر بود.

این فعال سیاسی اظهار کرد: معمولا در دولت اول افراد بدون شناخت از یکدیگر کنار هم قرار می گیرند اما بعد از مدتی که با هم کار می کنند، انتظارات شان برآورده نمی شود بنابراین کم کم به اختلاف می خورند و از هم فاصله می گیرند. مثلا بهزاد نبوی که دوست جون جونی با میرحسین موسوی بود یکدفعه میرحسین با او به هم زد و فاصله بین شان افتاد.البته آقای روحانی خودش بیشتر به گل نشسته است. آقای هاشمی به دوستان من گفته بود که آقای روحانی جواب تلفن وزرایش را هم نمی دهد.
برچسب ها: محمد غرضی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)