کد خبر: ۲۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
ارسال به دوستان
ذخیره
افسانه شعبان‌نژاد خبر داد
شعبان‌نژاد در ادامه از تالیف مجموعه‌ی جدیدی برای بچه‌ها خبر داد و گفت: «مجموعه‌ی ۹ جلدی دیگری هم با عنوان «شعر، بازی، نمایش» برای کودکان و خردسالان نوشته‌ام که به زودی از سوی انتشارات لوپه‌تو منتشر می‌شود. این مجموعه شامل ۹ جلد است و هر جلد که اسم جداگانه‌ای دارد شامل نمایشنامه‌های کوتاهی است که بچه‌ها می‌توانند در مهدکودک و مدرسه آن‌ها را اجرا کنند».
 افسانه شعبان‌نژاد، نویسنده و شاعر شناخته شده‌ی ادبیات کودک و نوجوان، از ترجمه‌ی مجموعه‌ی‌ «قصه‌های بامشی پیشی» و تالیف مجموعه‌ی «بازی، شعر، نمایش» برای کودکان خبر داد.

به گزارش ایبنا، افسانه شعبان‌نژاد درباره‌ی جدیدترین آثارش گفت: «به تازگی مجموعه‌ای به نام «قصه‌های بامشی پیشی» نوشته‌ی رز.ایم.پی را برای کودکان ترجمه کرده‌ام که شامل هشت جلد است و در هر جلد داستان‌های بچه‌گربه‌ای به نام «بامشی پیشی» بیان می‌شود که همیشه موش‌ها برایش دردسر درست می‌کنند».

وی در ادامه اظهار کرد: «البته اسم بچه گربه در نسخه‌ی اصلی کتاب، «نیپه مکفی» بود اما به دلیل این‌که می‌خواستم بچه‌ها بتوانند با آن ارتباط بهتری برقرار کنند از اسمی ایرانی استفاده کردم و نام بامشی که در زبان مازندرانی به معنای گربه است را انتخاب کردم».

به گفته‌ی این نویسنده و شاعر شناخته شده‌ی ادبیات کودک و نوجوان، داستان‌های مجموعه‌ی «قصه‌های بامشی پیشی» که از سوی نشر پنجره منتشر خواهد شد، فانتزی است و در نهایت پیامی را به بچه‌ها انتقال می‌دهد.

شعبان‌نژاد در ادامه از تالیف مجموعه‌ی جدیدی برای بچه‌ها خبر داد و گفت: «مجموعه‌ی ۹ جلدی دیگری هم با عنوان «شعر، بازی، نمایش» برای کودکان و خردسالان نوشته‌ام که به زودی از سوی انتشارات لوپه‌تو منتشر می‌شود. این مجموعه شامل ۹ جلد است و هر جلد که اسم جداگانه‌ای دارد شامل نمایشنامه‌های کوتاهی است که بچه‌ها می‌توانند در مهدکودک و مدرسه آن‌ها را اجرا کنند».

شاعر مجموعه‌های «پرنده‌های شعر من» و «ابر کوچک» در ادامه درباره‌ی تفاوت‌های این کتاب با کتاب «شعر، بازی، نمایش» که سال‌ها پیش از سوی کانون پرورش فکری منتشر شده بود، افزود: «نمایشنامه‌های این مجموعه ساده‌تر و کوتاه‌تر است و برای گروه سنی پایین‌تر نوشته شده است».

افسانه شعبان‌نژاد، شاعر و نویسنده‌ی کتاب‌های کودک و نوجوان، در سال ۱۳۴۲، در شهداد از توابع کرمان به دنیا آمد. وی فعالیت‌های هنری خود را در سن ۱۸ سالگی و با چاپ اولین مجموعه‌ی داستانی‌اش برای نوجوانان با نام «نه من نمی‌ترسم» آغاز کرد. شعبان‌نژاد نزدیک به ۱۳۰ اثر در زمینه‌ی شعر، قصه و رمان به چاپ رسانده است كه از آن میان حدود ۴۰ اثر توانسته‌اند جوایزی از جشنواره‌های مختلف هنری و ادبی دریافت كنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)