کد خبر: ۲۹۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
ارسال به دوستان
ذخیره
یادداشتی از محمد میرزایی:
به همين سرعت 19 ديماه ديگري از راه رسيد و هجرت ابدي شخصيتي دوساله شد که اين روزها عدم حضورش در سپهر سياسي کشور به خوبي محسوس است.
محمد میرزایی در هفته‌نامه صدای تاک نوشت:

به همين سرعت 19 ديماه ديگري از راه رسيد و هجرت ابدي شخصيتي دوساله شد که اين روزها عدم حضورش در سپهر سياسي کشور به خوبي محسوس است.

 در دو سالي که نبود، طرفدارانش پيگير توصيه هايش مبني پرتداوم خط اعتدال و حضورفعال در انتخابات 96 شده و به لطف خداوند وهمت مردم موفق هم شدند. ولي افسوس که ادامه تندرويهاي فرد پيروز در واپسين روزهاي انتخاب در خصوص محدوده وظائف برخي نهادهاي قدرت باعث عکسالعمل شديد طرفهاي مقابل و از دست رفتن ابتکارعمل رئيس دولت در انتخاب کابينهاي کارا و شجاع جهت حل مشکلات عديده کشور و مقاومت در برابر فشار ناشي از تحريمهاي امريکا شد.

انتظار ميرفت با آن همه تلاش و شور و شوق مردم در انتخابات و اميدواري زياد اکثريت پيروز؛ رئيس جمهور با اتخاذ سياستهاي خردمندانه، تهاجمي و شجاعانه به وعده هايي که به مردم داده بود ميپرداخت، اما بي برنامگي، عملکرد انفعالي و صدالبته فشار نيروهاي مخالف داخلي و خروج آمريکا از برجام باعث کمرنگ شدن اميد در مردم شد.

اينجاست که جاي خالي لنگر تعادل انقلاب اسلامي يعني مرحوم حضرت آيت الله هاشمي رفسنجاني حس ميشود. قطعاً حضور آن بزرگمرد ميتوانست از اين تندروي و عکس العمل آن جلوگيري کرده و در ايامي که کشور بشدت نيازمند وحدت، همدلي، عقلانيت و راهکارهاي عملي براي حل مشکلات بي شمار و مقابله با فشارهاي اقتصادي وارده بر اکثر مردم خصوصاً طبقات کم درآمد، مؤثر باشد. 

احراز رياست مجمع تشخيص مصلحت به علت وظايف اين نهاد و حضور روساي سه قوه نيازمند ويژگيهايي ازجمله شيخوخيت و جامعيت ميباشد.
 ضمن احترام به روساي بعدي، تجربه کاري در حوزه هاي اداره مجلس، قوه مجريه و فرماندهي دفاع مقدس مرحوم هاشمي را شخصيتي متمايز ساخته بود که در هر دو زمينه مذکور جايگاه ممتازي داشت. لذا در اينجا هم خلأ وجود ايشان هويداست. و درنهايت بر اصلاح طلبان نيزبخوبي روشن گشته است که پشتيباني واقع بين، خردورز، دلسوز و موثر را از دستداده اند. حامي بزرگواري که هيچ وقت گذشته را به روي آنان نياورد و در همه حال فقط به فکر انقلاب و مردم بود.

 تأسف بزرگ اين است که تندروان و بد خواهان فضايي ايجاد کرده اند که برگزاري بزرگداشت اين فدايي انقلاب اسلامي نيز آنچنان که در شأن ايشان ميباشد برگزار نميگردد. اميد است همه نيروهاي راستين انقلاب اسلامي مشي آن مرحوم را سرلوحه زندگي قرار داده و براي بهروزي مردم ايران صبورانه تلاش کنند. يادت هزاران بار بخير که خيرخواه مردم انقلابشان بودي.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)