کد خبر: ۲۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده بردسیر و سیرجان در مجلس خبر داد:
نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس با اشاره به اهمیت ایمنی در محیط کار اظهار کرد: سالانه نزدیک به یک هزار نفر فوتی در محیط های کارگری داریم که آمار تکان دهنده ای است که با توجه به این وضعیت باید روزانه 1500 نفر آموزش ببینند و این مهم برای حفظ جان افراد الزامیست اما متاسفانه در زمینه آموزش های ایمنی ضعیف عمل کرده ایم.
نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس با اشاره به اهمیت ایمنی در محیط کار اظهار کرد: سالانه نزدیک به یک هزار نفر فوتی در محیط های کارگری داریم که آمار تکان دهنده ای است که با توجه به این وضعیت باید روزانه 1500 نفر آموزش ببینند و این مهم برای حفظ جان افراد الزامیست اما متاسفانه در زمینه آموزش های ایمنی ضعیف عمل کرده ایم.

شهباز حسن پور امروز 26 دی ماه در مراسم تجلیل از برگزیدگان اولین المپیاد ایمنی کشور در کرمان اظهار کرد: اولین و اصلی ترین فاکتور پیشنهادی دولت در بودجه 98 رفع فقر مطلق است که مربوط به کارگران می شود و امیدواریم معاون وزیر دفاع جانانه ای در بحث حقوق و مزایا در شورای عالی کار از کارگران داشته باشند.

وی افزود: حفظ اشتغال موجود مسئله دیگر در بودجه 98 است که 60 هزار میلیارد تومان برای این حوزه و اشتغال جدید دیده شده و با این عدد امید هست که هیچ چالشی در تعطیلی واحدهای تولیدی نداشته باشیم و کارها در حوزه تولید سرعت بگیرد.

حسن پور با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه کشورمان تصریح کرد: تحریم ها شاید برخی از بخش های کشور را با چالش مواجه کند اما در تولید یک فرصت برای کارآفرینان، سرمایه گذاران و جوانان خلاق ماست که می توانند با نوآوری و ابتکار بخشی از نیازهای کشور را تامین کنند و باید همه از این فرصت طلایی استفاده کنیم و محور کار، مدیران کارآفرین استان باشند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: قانونگذار مشخص کرده تا پایان برنامه ششم 100 درصد جامعه تحت پوشش بیمه های تامین اجتماعی قرار بگیرند ضمن اینکه بیمه ها تنوع زیادی دارند و خیلی به صلاح مجموعه مردم نیست زیرا نحوه پرداخت و نحوه خدمات دهی خیلی متفاوت است و مردم از این بی عدالتی نگران هستند.

وی تصریح کرد: وظیفه ستاد مرکزی دولت است که به این بی عدالتی ها پایان داده و شان مردم رعایت شود و باید وضعیت بیمه ها تعیین تکلیف شود.

حسن پور با اشاره به اهمیت ایمنی در محیط کار اظهار کرد: سالانه نزدیک به یک هزار نفر فوتی در محیط های کارگری داریم که آمار تکان دهنده ای است که با توجه به این وضعیت باید روزانه 1500 نفر آموزش ببینند و این مهم برای حفظ جان افراد الزامیست اما متاسفانه در زمینه آموزش های ایمنی ضعیف عمل کرده ایم.

وی بیان کرد: ایمنی، سلامت و محط زیست در بسیاری از کارگاه ها رعایت نمی شود.

 رضا اسماعیلی مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه اهداف متعددی در برگزاری المپیاد ایمنی دنبال شد، اظهار کرد: افزایش سطح اطلاعات عمومی و تخصصی مسوولان ایمنی، ارتقاء سطح ایمنی شرکت ها و کاهش حوادث ناشی از کار از جمله اهداف برگزاری المپیاد ایمنی است.

وی افزود: تلاش می کنیم با بالا رفتن اطلاعات کارشناسان و توجه مدیران، سطح ایمنی شرکت ها را افزایش بدهیم.

اسماعیلی تصریح کرد: مسئله ای که مربوط به بازرسان کار می شود، این است که گاهی علم بازرسان به روز نیست و برگزاری این المپیاد موجب به روز شدن و کامل شدن اطلاعات بازرسان بود و افزایش بهره وری، کاهش قیمت تمام شده تولید و ... از مسائل دیگری است که پیگیری می کنیم.

برچسب ها: ایمنی ، معادن ، حسن پور
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)