کد خبر: ۲۹۷۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان:
استاندار کرمان گفت: طرح ها و تصمیمات در حوزه جوانان باید عملیاتی و اجرایی باشد تا در مدت زمان کوتاهی اجرایی شوند زیرا اگر طرح ها بدون اشکال باشند، در اجرا با مشکلی مواجه نخواهند شد.
استاندار کرمان گفت: طرح ها و تصمیمات در حوزه جوانان باید عملیاتی و اجرایی باشد تا در مدت زمان کوتاهی اجرایی شوند زیرا اگر طرح ها بدون اشکال باشند، در اجرا با مشکلی مواجه نخواهند شد.

محمدجواد فدائی عصر شنبه در مجمع جوانان استان کرمان افزود: همه ما مسئولان چه بخواهیم و چه نخواهیم در مقابل جوانان مسئولیت و رسالت داریم و باید کشور را تحویل این قشر دهیم.

وی با اشاره به اینکه درباره نحوه ارتباط مدیریت اجرایی استان و سایر مدیران استانی با جوانان بحث های زیادی وجود دارد، گفت : تشکیل گروه های مشاور جوان و یا انتخاب مشاور در امور جوانان را یک نیاز می دانم و در این باره نیاز به جمع بندی برنامه ها دارم.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: اگر نتوانیم جوانان را توانمند کرده و مسئولیت ها را به عهده آنها واگذار کنیم، در حقیقت کوتاهی کرده ایم.

فدائی با اشاره به این مطلب که انتظار داریم جوانان در عمل نشان دهند که پای کار، منظم و متعهد به کار هستند، عنوان کرد: آماده هستیم مسئولیت ها را به جوانان دارای تجربه و مسئولیت پذیر واگذار کنیم و در این رابطه جوانان باید کارآمدی خود را به نمایش گذارند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش شده که ظرفیت های کرمان به عنوان گردشگری هنری کشور شناسایی و بررسی شده و در این زمینه اقدامات ماندگاری انجام شود.

فدائی استفاده از پتانسیل و انرژی جوانان را ضروری برشمرد و گفت: از تمامی امکانات موجود برای حل مشکلات جوانان استفاده می کنیم تا برنامه های حوزه جوانان در همه جوانب روشن و واضح باشد.

استاندار کرمان ادامه داد: یکی از انتظارات مجموعه مدیریتی استان کرمان از سازمان های مردم نهاد این است که ما را از لایه های زیرین جامعه آگاه کنند تا متناسب با این آگاهی ها، تصمیم گیری و برنامه ریزی کنیم.

 جامعه نیازمند نشاط اجتماعی است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در این نشست گفت : امروز جمع کشور و استان کرمان نیاز به تحرک و نشاط اجتماعی دارد.
محمدصادق بصیری افزود: در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان بیش از 10 در حوزه فرهنگی و هنری افتتاح می شود و مطمئن هستیم که اثرات بسیار خوبی در جامعه و در حوزه جوانان و نشاط اجتماعی خواهد داشت.

 خروجی سمن ها خدمت به جامعه است

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری کرمان در این نشست گفت: ماهیت سمن ها و تشکل های جوانان دارای ارزش است زیرا در این سمن ها، گفت و گو شکل گرفته و خروجی آن قطعا خدمت به جامعه خواهد بود.

محمدرضا وفائی افزود: احساس سمن های جوانان بر این است که جامعه و نسل جوان را بهتر از مدیران می شناسند و لازم است آئین نامه ای تدوین شود که مدیران در شوراهای تخصصی خود از حضور سمن ها استفاده کنند تا نقش جوانان در تصمیم سازی محقق شود.

وی اظهارداشت: سمن ها علاقه مند هستند که در عرصه اجرایی و عملی نیز کار کنند و در این حوزه متکی به وزارت ورزش و جوانان می شوند.

وفایی بیان کرد: سمن ها در ابتدای شکل گیری نیاز به مکانی برای دور همنشینی دارند تا پس از آنکه این نهال ریشه دار شد، به صورت مستقل فعالیت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز گفت: استان کرمان در دوم و سوم بهمن ماه سال جاری میزبان دومین نشست مجمع ملی سمن های جوان استان و اولین دوره انتخابات مجمع ملی سمن های کشور خواهد بود.

محمدتقی امیری خراسانی با اشاره به اینکه 213 جوان به عنوان نماینده سمن ها از سراسر کشور در مجمع ملی سمن های جوان استان کرمان و اولین دوره انتخابات مجمع ملی سمن های کشور حضور خواهند داشت، گفت: این مجمع با حضور معاون اول رئیس جمهوری و وزیر ورزش و جوانان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان برگزار می شود.
وی اظهارداشت: برگزاری پنل های تخصصی از دیگر بخش های مجمع ملی سمن های جوان استان و اولین دوره انتخابات مجمع ملی سمن های کشور خواهد بود.
منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)