کد خبر: ۲۹۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
ارسال به دوستان
ذخیره
امیر کاظمی که برای اکران «شبی که ماه کامل شد» به پردیس سینمایی ملت آمده بود از نقش‌آفرینی هوتن شکیبا در این فیلم ابراز شگفتی کرد.
امیر کاظمی که برای اکران «شبی که ماه کامل شد» به پردیس سینمایی ملت آمده بود از نقش‌آفرینی هوتن شکیبا  در این فیلم ابراز شگفتی کرد.

هوتن شکیبا که شاید اکثر مخاطبان او را به سریال «لیسانسه‌ها» و در قامت یک کمدین بشناسند در فیلم «شبی که ماه کامل شد» نقش متفاوتی ارائه داد که بسیاری از سخت‌گیرترین منتقدان هم آن را تحسین کردند. ایفای نقش جدی کاراکتر عبدالحمید ریگی، با لهجه و گویش بلوچی اتفاقی بود که عده ای هوتن شکیبا را برای آن مستحق جایزه می دانند.

امیر کاظمی همبازی شکیبا در سریال «لیسانسه‌ها» یکی از افرادی بود که یکشنبه شب برای تماشای نقش آفرینی شکیبا در این فیلم به پردیس سینمایی ملت آمده بود. او که تا پایان نشست پرسش و پاسخ این فیلم هم در کاخ جشنواره حضور داشت درباره هوتن شکیبا گفت: «هوتن همیشه من را شگفت زده کرده و بعضی وقت ها دلم می خواهد از شدت هیجان خفه اش کنم. این شگفت زده شدن برایم تبدیل به عادت شده و نمی دانم کی به بازی او عادت می کنم که دیگر از بازی هوتن شگفت‌زده نشوم. در الیور تویست بی نظیر بود، در «لیسانسه ها» هم همینطور و در این فیلم هم.» 

بازیگر «لیسانسه‌ها» در ادامه با ابراز امیدواری برای اینکه هوتن شکیبا برای این نقش جایزه بگیرد گفت: «من همه فیلم ها را ندیدم ولی امیدوارم بازی هوتن در این فیلم دیده شود و جایزه فجر را بگیرد.»

امیر کاظمی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا خودش هم دوست دارد در چنین نقشی بازی کند گفت: «من اگر بودم هیچوقت این نقش را قبول نمی کردم چون نمی توانستم این لهجه را دربیاورم. اگر هوتن هم توانسته برای این است که خیلی از من بااستعدادتر است و این را باید قبول کنم.»

کاظمی و شکیبا با هم به مردم برای یک کار کمدی شناسانده شدند. این بازیگر اما می گوید تمام پیشنهادهایی که این اواخر داشته جدی بوده اند و از این بابت متعجب است: «همه کارهایی که امسال به من پیشنهاد شد جدی بود و نمی دانم چرا اصلا کار کمدی به من پیشنهاد نمی شود. این یکی از مشکلاتم است که کار کمدی از من پخش می شود ولی کار جدی به من پیشنهاد می شود.»

به کاظمی می گویم برای این گفت‌وگو تیتر می زنم «دلم می خواهد هوتن را خفه کنم» و او در پاسخ می گوید: «صددرصد! اصلا به نظرم تیتر بزنید دوست داریم هوتن را خفه کنیم، چون حس همسرم هم بعد از دیدن فیلم نسبت به هوتن همین بود.»
برچسب ها: هوتن شکیبا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)