کد خبر : ۲۹۹۶۸
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
استاندار کرمان با حضور در دفتر سامانه ارتباطات مردم و دولت (سامد) پاسخگوی مراجعان شد و بر تسریع در رسیدگی به درخواست های مردم تاکید کرد.
 استاندار کرمان با حضور در دفتر سامانه ارتباطات مردم و دولت (سامد) پاسخگوی مراجعان شد و بر تسریع در رسیدگی به درخواست های مردم تاکید کرد.

 محمدجواد فدائی روز پنجشنبه در محل دفتر سامانه ارتباطات مردمی استانداری کرمان گفت: در پاسخگویی به درخواست های مردمی تاکید بر آن است که مشکلات مراجعان به درستی و با راهنمایی های درست و اصولی رسیدگی شود.

وی ضمن تاکید بر لزوم پاسخگویی به تمامی درخواست های مردمی با سامانه سامد خاطرنشان کرد: در رسیدگی به درخواست های مردمی باید وقت کافی صرف شود تا این درخواست ها به بهترین شکل اجرایی شود.

در ادامه این ارتباط مستقیم؛ استاندار کرمان پیگیری شخصی تمام این تماس ها را بر عهده گرفت.
مدیران کل و معاونان استانداری کرمان به صورت مستمر با حضور در این دفتر، پاسخگوی تماس های مردمی با این سامانه هستند.
منبع: ایرنا
نویسنده:
برچسب ها: استاندار ، ارتباطات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها