کد خبر: ۲۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
ارسال به دوستان
ذخیره
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه باید ارکان مردم سالاری دینی را استحکام ببخشیم تا به پیروی های ارزشمند دیگری دست یابیم، گفت: اقتدار سیاسی ایران برآمده از حضور و مشارکت ملت بزرگ ایران است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه باید ارکان مردم سالاری دینی را استحکام ببخشیم تا به پیروی های ارزشمند دیگری دست یابیم، گفت: اقتدار سیاسی ایران برآمده از حضور و مشارکت ملت بزرگ ایران است.

 حجت الاسلام"محمدحسن ابوترابی‌فرد" در جمع راهپیمایان 22 بهمن در کرمان اظهار کرد: امروز مردم کرمان با حضور پرشکوه و افتخارآفرین خود در راهپیمایی عظیم 40 سالگی انقلاب اسلامی برگ زرین دیگری بر اوراق درخشان تاریخ انقلاب اسلامی افزودند.

وی افزود: مردان و زنان سلحشوری که ایمان، استقامت، بصیرت و وفاداری خود را به اسلام، انقلاب اسلامی، آرمان های شهداء، رهبر معظم و عالیقدر انقلاب اسلامی به نمایش گذاردند.

ابوترابی‌فرد با اشاره به حضور جوانان در راهپیمایی امروز تصریح کرد: جوانان از پیشکسوتان میدان جنگ و نبرد و دفاع مقدس و سرداران رشید سپاه اسلام مانند سردار سلیمانی درس آموختند.

وی بیان کرد: کرمان خطه این سردار سلحشور سپاه اسلام(سردار سلیمانی) است که نماد همه ارزش های متعالی انقلاب، ارزش های والای اسلامی است و شما مردم شریف در این مدرسه و در محضر این آموزگاران درس آموخته اید.

امام جمعه موقت تهران در ادامه عنوان کرد: انقلاب اسلامی در چهار دهه عمر خویش به دستاوردهای بزرگی دست یافته و قله های بلندی را فتح نموده و برای اسلام و مسلمین و ملت بزرگ ایران افتخارات دست نیافتنی را ثبت کرده است.

وی افزود: تبدیل شدن جمهوری اسلامی ایران به نماد مردم سالاری دینی، نهادینه نمودن مشارکت مردم در خلق نهادهای سیاسی و شکل گیری نظام برآمده از اراده ملت، مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

ابوترابی‌فرد تصریح کرد: انقلاب اسلامی این حقیقت را تثبیت کرده که با حضور و مشارکت ملت ایران و ملت های جهان می توان شاهد تحول و پیشرفت بود و باید مردم در همه صحنه ها حضور داشته باشند و با افتخار به گذشته خویش باید جوانان این دیار با عزمی راسخ راه را برای تحکیم ارکان مردم سالاری دینی هموار کنند.

وی با اشاره به اینکه باید شاهد مشارکت گسترده ملت ایران در شکل گیری نهادهای سیاسی باشیم، بیان کرد: اگر امروز ایران مقتدر است به این دلیل است که رهبر انقلاب اسلامی منتخب ملت بزرگ ایران است و نهاد دستگاه اجرایی برآمده از ملت ایران است و نهاد قانونگذاری برآمده از اراده ملت و شوراهای اسلامی با اراده شما شکل گرفته است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه باید ارکان مردم سالاری دینی را استحکام ببخشیم تا به پیروی های ارزشمند دیگری دست یابیم، گفت: اقتدار سیاسی ایران برآمده از حضور و مشارکت ملت بزرگ ایران است.

وی افزود: امروز ایران نماد مردم سالاری دینی است و هویت دینی انقلاب در حضور فقیه عادل، اسلام شناس شجاع، مدیر و مدبر بر اریکه قدرت سیاسی معنا یافته و مردم سالاری دینی به معنی حاکمیت فقاهت، عدالت، درایت و دین در جامعه اسلامی است و باید این رکن مستحکم اقتدار امت اسلام را پاس داریم و پیوند استوار امت با امام خویش را تحکیم ببخشیم زیرا در سایه تحکیم این پیوند است که شاهد عزت خواهیم بود.

ابوترابی‌فرد اظهار کرد: به فرموده امام موسی کاظم علیه السلام تمام عزت یک ملت وابسته به اطاعت آن ملت از رهبر عادل و صالح خویش است و امروز اگر ملت ایران مقتدر است در سایه این پیوند و اطاعت عزت آفرین است.

وی تصریح کرد: آنچه که دوران دفاع مقدس را به نردبان اقتدار ملت ایران تبدیل کرد و پیروزی ایران اسلامی در طول 4 دهه بر تهدیدها، فشارهای سیاسی، نظامی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی را به دنبال داشت، دستاورد پیوند و اطاعت امت از امام و رهبر خویش است.

امام جمعه موقت تهران افزود: امروز بالندگی ما به این پیوند افتخارآفرین گره خورده و باید این پیوند را تحکیم و استوار نماییم تا به پیروزی های بزرگ دیگر دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: اگر امروز ملت لبنان پیروز است، دستاورد پیوند ملت لبنان با امام و رهبر خویش است، و اینکه ملت سوریه و عراق مقاومت کرده، ملت یمن در برابر دسیسه ها ایستاده و جبهه مقاومت اسلامی دستاورد پیوند امت اسلام با امام و مقتدای خویش است و باید این راه را تداوم بخشید.

ابوترابی‌فرد بیان کرد: ما در عرصه های اقتصادی امروز شاهد شکل گیری زیرساخت ها هستیم. در آموزش عالی، بهداشت و درمان و ... شکل گرفته و در همه عرصه ها ایران اسلامی دارای نام و نشان است.

وی با اشاره به جایگاه ایران در فناوری نانو، هوا فضا، قدرت موشکی، رشته های مختلف فی و مهندسی و پزشکی اظهار کرد: ایران در عرصه های مختلف دارای نام و نشان است و این توسعه و پیشرفت علمی که اساس پیشرفت همه ملت هاست، دستاورد ارزشمند انقلاب اسلامی است و امنیت، وحدت و یکپارچگی ملت در سایه انقلاب اسلامی و حضور و مشارکت ملت ایران معنا یافته است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کدام ملت است که در سایه مردم سالاری دینی حرکت کرده و به یک قدرت بزرگ سیاسی در دنیا تبدیل شده، قله های پیشرفت علمی را فتح کند، وحدت و یکپارچی رمز عزت و عظمت آنها باشد و پیوند استوار با رهبر صالح و مقتدر خویش داشته باشد و این ملت به همه عرصه های قدرت دست پیدا نکند؟

وی خطاب به جوانان افزود: قطعا در 4 دهه آینده در افق پیشرفت و دست یابی به سمت توانایی های والا حرکت خواهید کرد و امید به آینده رمز عزت و اقتدار ماست.

ابوترابی‌فرد با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید در جایگاه 10 قدرت اول جهان قرار بگیریم و از نظر اقتصادی جزو چند کشور اول آسیا باشیم، گفت: این نقشه راهی است که برای ایران اسلامی تعریف شده و شما جوانان با عزم و اراده و شجاعت دست یابی به قله های رفیع علم و دانش باید پیشگامان این حرکت عزت بخش و اقتدارآفرین باشید و مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با جوانا فرمودند" شما جوانان خودتان را در قبال مسئله پیشرفت کشور مسئول بدانید".

وی تصریح کرد: پیشرفت و اقتدار ملی و عزت بین المللی یکی از حوزه های پیشرفت ملت است و شما جوانان اگر در جغرافیای ایران زندانی بشوید، هرگز طعم اقتدار را نخواهید چشید. اقتدار ما با اقتدار ملت عراق، سوریه، فلسطین، لبنان، یمن، بحرین، مسلمانان و شیعیان حجاز گره خورده و همه با هم باید در کنار هم در برابر همه دنیای کفر و نظام سلطه و دنیای استکبار بایستیم.

امام جمعه موقت تهران گفت: سال 98، سال ها و دهه پیش رو فصل جدیدی از مبارزه ملت ایران با امریکا و استکبار جهانی است و قطعا استکبار از انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت، ملت های مقاوم و شجاع منطقه سیلی های جدیدی را دریافت خواهد کرد.

وی با اشاره به لزوم پیشرفت در اخلاق و معنویت افزود: در چهار دهه پیش رو باید در قله های اخلاق و معنویت و عدالت اجتماعی قرار بگیریم. عدالت پیام انبیاء الهی و پیامبر اسلام و انقلاب اسلامی است.

ابوترابی‌فرد در ادامه با اشاره به اینکه یک مدیر در نظام اسلامی باید براساس آموزه های وحیانی قدم بردارد و آراسته به ارزش های دینی باشد، تصریح کرد: دین باید تکیه گاه و پناهگاه باشد و با شمشیر عدالت باید جامعه را اداره کرد.

وی با اشاره به اقتدار و پیشرفت در امنیت کشور، امنیت اجتماعی و پیشرفت در ارتقاء بهره وری بیان کرد: در این حوزه بسیار ضعیف هستیم. با هزینه های کلان هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد. با بهره وری می توانیم فقر را از جامعه ریشه کن کرده و شکوفایی اقتصادی را شاهد بود و این افق های پیش روست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دهه پیش رو دهه پیشرفت در قانون گرایی و حاکمیت قانون است و مدیران و مسوولان باید در این عرصه پیشگام و نماد قانونمدای و احترام به قانون باشند و مردم ببینند مدیران کشور به معنای واقعی کلمه به قانون احترام می گذارند.

وی با تاکید بر پیشرفت در وحدت ملی اظهار کرد: امروز ایران نماد وحدت ملی است و هر جا هستیم، باید ارتقاء پیدا کنیم و باید هرگونه اختلاف را از جامعه اسلامی ریشه کن کنیم. کشوری که قرآن، پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و اهل بیت را دارد نباید گرفتار اختلاف باشد.

ابوترابی‌فرد افزود: امروز ملت ایران یکپارچه دست در دست هم ایستاده و این وحدت باید ارتقاء یافته و کمترین اختلاف در کشور دیده نشود و مسوولان باید در این زمینه پیشگام باشند و از هر سخن و کلام که کمترین تفرقه و اختلاف را موجب می شود، پرهیز کنند.

وی با تاکید بر لزوم پیشرفت در رفاه عمومیِ همه طبقات جامعه تصریح کرد: همه باید بتوانند از رفاه برخوردار شوند و این آرمان دست یافتنی قطعی جمهوری اسلامی است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به پیشرفت در رشد و درک سیاسی در دهه پیش روی انقلاب اسلامی بیان کرد: ما جوان عالم، سیاسیِ مومن با درک سیاسی می خواهیم و حوزه و دانشگاه باید در قله درک و تحلیل سیاسی باشد.

وی در بخش پایانی سخنان خود افزود: با عزم و اراده ملت، حضور یکپارجه در همه صحنه ها در کنار رهبر و مقتدای خویش و در کنار ملت های مسلمان منطقه و در برابر همه دنیای کفر و استکبار به سرکردگی امریکا می ایستیم.

ابوترابی‌فرد تصریح کرد: مرگ بر امریکا یعنی مرگ بر مزدورانی که سال هاست ملت مظلوم غزه را محاصره کرده، مرگ بر امریکا یعنی مرگ بر رژیمی که سرزمین فلسطین را غصب کرده، یعنی مرگ بر اربابانی که گروه های تروریستی و تکفیری را خلق کرده و از آن ها حمایت کردند.

وی بیان کرد: مرگ بر امریکا یعنی مرگ بر داعش، مرگ بر جهانخوارانی که عزت و استقلال و عظمت ملت اسلام را برنمی تابند و مرگ بر امرکا یعنی مرگ بر دشمنان اسلام و ملت بزرگ ایران.
منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)