کد خبر: ۳۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی از سفر رئیس جمهور برای افتتاح چند پروژه فولادی به شهرستان سیرجان خبر داد و گفت: در این سفر پروژه کارخانه کنستانتره سنگ آهن شرکت گهر‌زمین در مجموعه گل‌گهر به بهره‌برداری می‌رسد.
نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی از سفر رئیس جمهور برای افتتاح چند پروژه فولادی به شهرستان سیرجان خبر داد و گفت: در این سفر پروژه کارخانه کنستانتره سنگ آهن شرکت گهر‌زمین در مجموعه گل‌گهر به بهره‌برداری می‌رسد.

شهباز حسن‌پور اظهار داشت: خوشبختانه در چند ساله گذشته با تلاش‌های انجام شده در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی باعث شد که در شهرستان سیرجان از خام‌فروشی مواد معدنی جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه در چند سال گذشته با وجود معادن غنی سنگ‌آهن در سیرجان حتی یک کیلو تولید فولاد نداشتیم اما امروزه شهرستان سیرجان رفته رفته به قطب تولید فولاد کشور تبدیل می‌شود گفت: در آغاز تحریم‌های آمریکا عملیات اجرایی احداث این کارخانجات در استان کرمان و شهرستان سیرجان آغاز شد و در شرایطی که در تحریم‌های سخت آمریکا بودیم، توانستیم با استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور کارخانجات چرخه تولید فولاد در شهرستان‌های سیرجان و بردسیر را احداث کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این اتفاق بزرگ توسط جوانان کشور و مدیران مجموعه گل‌گهر انجام شده است افزود: ظرفیت تولید فولاد در استان کرمان به رکورد 10 میلیون تن فولاد در کشور می‌رسد و یک افق خوب برای استان کرمان ترسیم شده است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان سیرجان و بردسیر بیش از 4.5 میلیون تن آهن اسفنجی تولید می‌شود خاطرنشان کرد: در ماه گذشته نیز کارخانه ذوب و تولید شمش فولاد توسط معاون اول رئیس جمهور در شهرستان بردسیر افتتاح شد و در ماه آینده نیز یک کارخانه ذوب دیگر در شهرستان سیرجان به بهره‌برداری می‌رسد.

حسن‌پور از قطعی‌شدن سفر رئیس جمهور در هفته جاری برای افتتاح چند پروژه فولادی به شهرستان سیرجان خبر داد و گفت: رئیس دولت جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه 29 بهمن‌ماه جاری به شهرستان سیرجان سفر می‌کند و در این سفر پروژه کارخانه کنستانتره سنگ آهن شرکت گهر‌زمین در مجموعه گل‌گهر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه با افتتاح این کارخانه چرخه تولید فولاد در شهرستان سیرجان و استان کرمان تکمیل می‌شود افزود: پیام افتتاح این کارخانه به آمریکائی‌ها این است که مردم ایران از پیام‌ها و تحریم‌های دشمن نمی‌ترسند و در شرایط سخت اقتصادی که دشمن بر ما تحمیل کرده بود، دست از کار و تلاش بر نداشتیم و هر روز شاهد افتتاح پروژه‌هایی در سطح کشور از جمله استان کرمان و شهرستان سیرجان هستیم.

نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز تحریم‌های آمریکا علیه کشور به یک فرصت تبدیل شده و باعث شده تا با استفاده از توان و اتکا به ظرفیت‌های داخلی به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنیم تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور به شهرستان سیرجان جمعی از معاونان رئیس جمهور و وزرا نیز وی را همراهی می‌کنند و این سفر، خیر و برکات زیادی برای استان کرمان دارد.
منبع: تسنیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)