کد خبر: ۳۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹
ارسال به دوستان
ذخیره
سید حسین مرعشی در کنگره جمعیت توسعه و آزادی کرمان مطرح کرد
عضو شورای راهبردی جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان در سومین کنگره این جمعیت اظهار داشت: در پاره‌ای از محافل و مراکز تصمیم‌گیری سیاسی و جناحی عده‌ای با اهداف خاص سعی دارند عرصه را بر دولت آقای روحانی تنگ کنند.


گفتارنو/ گروه سیاست:

 

عضو شورای راهبردی جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان در سومین کنگره این جمعیت اظهار داشت: در پاره‌ای از محافل و مراکز تصمیم‌گیری سیاسی و جناحی عده‌ای با اهداف خاص سعی دارند عرصه را بر دولت آقای روحانی تنگ کنند.

به گزارش گفتارنو، سید حسین مرعشی با اشاره به سیاست روشن رهبری در قبال دولت‌های منتخب مردم گفت: رهبری همواره بر حمایت از دولت‌های منتخب مردم تأکید داشتند، حتی دولت‌هایی که زاویه و مشکلاتی داشتند.

مرعشی تصریح کرد: درحالی‌که عده‌ای خود را ذوب در ولایت می‌دانند اما در قبال دولت آقای روحانی برخلاف سیاست کلی نظام و سیاست روشن رهبری اقدام می‌کنند.

وی افزود: عده‌ای می‌خواهند دولت آقای روحانی مجبور شود زودهنگام عرصه مدیریتی کشور را ترک کند، این را از مجموع حرف‌هایی که در مجلس مطرح می‌شود به‌عنوان‌مثال استیضاح و طرح سؤال مجدد می‌توان فهمید.

سخنگوی حزب کارگزاران خاطرنشان کرد: در شرایطی که ایران در سخت‌ترین دوران حیات سیاسی خود است می‌خواهند به دولت ضربه بزنند و این ضرر بزرگی است.

وی تصریح کرد: اصلاح‌طلبان علیرغم انتقاداتی که به دولت دارند که البته حق هم دارند اما فکر می‌کنم باید در دفاع از دولت آقای روحانی سخت‌تر از گذشته باشند.

مرعشی بابیان اینکه در ایام پیش رو آقای روحانی باید بیشتر از گذشته و با هوشیاری متوجه اهمیت رابطه خود با رهبری باشد گفت: رابطه صمیمانه و جلب همراهی رهبری برای دولت در این ایام ضرورت دارد.

مرعشی با اشاره به فتنه 98 که از سوی برخی اعلام می‌شود گفت: اصلاح‌طلبان با حمایت از دولت آقای روحانی و آقای روحانی با نزدیک شدن به رهبری می‌توانند این توطئه فتنه را خنثی کنند.

وی با اشاره به وضعیت معیشتی مردم خاطرنشان کرد: مسئولیت معیشت مردم عمدتاً متوجه دولت است و دولت می‌تواند با همین منابعی که در دست دارد و با جلوگیری از اتلاف منابع برای معیشت مردم تصمیمات شفاف‌تر و اجرایی‌تری بگیرد چراکه بی تصمیمی و به طبیعت واگذار کردن خسارت‌بار است.

مرعشی بابیان دو راهبرد کلی در رابطه با برون‌رفت از مشکلات معیشتی افزود: دولت باید به سمت آزادسازی قیمت‌ها برود و یارانه نقدی را اضافه کند، حقوق‌ها را ترمیم و پرداخت‌ها را از محل منابع انجام دهد و یا بخشی از زندگی مردم را با سیستم سهمیه‌بندی با استفاده از ابزارهای الکترونیکی با قاطعیت تمام اعمال مدیریت کند.

وی ادامه داد: در شرایط تحریم باسیاست فراوانی نمی‌توان زندگی مردم را عادی کرد، این امکان‌پذیر نیست و دولت باید به‌روشنی بین این دو راهبرد کلی تصمیم بگیرد و اقتصاد کنونی ایران را سامان بخشد و مردم را از بلاتکلیفی نجات دهد.

مرعشی بابیان اینکه وقتی مرزهای ایران باز است و حجم وسیعی از دام از ایران خارج می‌شود گفت: چطور در این شرایط می‌خواهیم دام را وارد کشور کنیم.

وی در پایان به مسائل استان اشاره کرد و گفت: در خصوص مسائل استانی در سی سال گذشته هر کرمانی معادل ۵۰ درصد هر ایرانی تولید ناخالص ملی داشته است و سرانه تولید ناخالص ملی ما ضعیف بود اما امروز به 9 دهم درصد رسیدیم و هر کرمانی 9 دهم درصد هر ایرانی تولید ناخالص دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)