کد خبر: ۳۰۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴
ارسال به دوستان
ذخیره
یحیی کمالی پور:
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: با واگذاری شرکت شستا (شرکت زیر مجموعه سازمان تامین اجتماعی) به بخش خصوصی موافق نیستم زیرا یک شرکت خصوصی را نمی توان دوباره خصوصی‌سازی کرد.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: با واگذاری شرکت شستا (شرکت زیر مجموعه سازمان تامین اجتماعی) به بخش خصوصی موافق نیستم زیرا یک شرکت خصوصی را نمی توان دوباره خصوصی‌سازی کرد.
یحیی کمالی پور با تاکید بر اینکه سازمان تامین اجتماعی، بخش خصوصی است اظهار داشت: مدت‌ها بر شفاف‌سازی در زمینه شرکت‌های شستا اصرار کردیم و به همین دلیل شاهد مشکلات بسیاری در شرکت‌های زیر مجموعه تامین اجتماعی هستیم. 

کمالی پور ادامه داد: اگر شفاف‌سازی صورت بگیرد، اشکالات و اشتباهات مدیریتی این شرکت‌ها استخراج می شود لذا می‌توان اصلاحاتی برای بهبود اینگونه شرکت‌ها انجام داد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اشتباه بزرگی است که بدون مطالعه از خصوصی‌سازی شستا سخن بگوییم، گفت: واگذاری این شرکت‌ ها به بخش خصوصی هیچ منفعتی برای سازمان تامین اجتماعی ندارد.

کمالی پور از روند خصوصی‌سازی‌ها در کشور انتقاد کرد و افزود: تاکنون در بیش از 80 درصد واگذاری‌ها با شکست رو به ‌رو شده‌ایم و شرکت‌های بزرگ را به قیمت ناچیزی به کسانی واگذار کرده‌ایم که اهلیت نداشته‌اند و در نهایت همان اشتغال موجود را نیز نابود کرده‌ایم.

وی همچنین به انتصاب حجت الاسلام رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: این انتصاب شروع یک تحول جدی و اساسی در دستگاه قضایی کشور است و این مساله از اتفاقات مهم امسال محسوب می شود.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک این انتصاب، افزود: حجت الاسلام رئیسی،‌ خود از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بدنه دستگاه قضایی هستند و این، یک نکته بسیار مثبتی است چرا که یکی از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ چالش‌هایی که در قوه قضائیه داشتیم این بود که افرادی که به عنوان رئیس قوه قضائیه انتخاب می‌شدند چون از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بدنه دستگاه قوه قضاییه نبودند مدتی طول می‌کشید تا آن هماهنگی و همگونی را با بدنه را ایجاد کنند.

کمالی پور سلامت و پاکدستی و همچنین کم حاشیه بودن حجت الاسلام رئیسی را نکته‌ای مهم برشمرد و گفت: این خصوصیات می‌تواند به ایشان در مبارزه با فساد و مفاسد اقتصادی کمک کند.
منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

استاندار کرمان: تغییر الگوی بارشی قابل پیش‌بینی نیست؛ دستگاه‌ها آمادگی تجهیزاتی داشته باشند

عدم توجه به جلو علت 53 درصد از تصادفات برون شهری

افزایش خطر ابتلا به سرطان با تغذیه بد

پیش بینی هواشناسی از رعد و برق و بارش باران در مناطقی از کرمان

هشدار مهم به یارانه‌بگیران/ این پیامک‌ها جعلی است

تصمیمات مدیران نباید عرضه سوخت را برای مردم سخت کند / کمبود و شلوغی جایگاه‌های عرضه سوخت گاز به هیچ وجه قابل قبول نیست

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)