کد خبر: ۳۰۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
ارسال به دوستان
ذخیره
امام جمعه کرمان:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: گام دوم انقلاب به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی آغاز شده و در این دوره مسئولیت ما بسیار سنگین و دشوارتر است لذا همه باید در راستای احقاق اهداف انقلاب در کنار هم قرار گیرند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: گام دوم انقلاب به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی آغاز شده و در این دوره مسئولیت ما بسیار سنگین و دشوارتر است لذا همه باید در راستای احقاق اهداف انقلاب در کنار هم قرار گیرند.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز چهارشنبه در یازدهمین و آخرین شورای اداری استان کرمان افزود: 

ایران اسلامی برای به وجود آمدن نظام مقدس جمهوری اسلامی هزینه های سنگینی را متحمل شده و شهدای ارزشمندی را تقدیم کرده است.

وی ادامه داد: می طلبد تمام توان خود را در کنار هم به کار گیریم تا در پیشرفت کشور سهیم باشیم و همچنین بتوانیم هجمه های دشمن را خنثی کنیم و تحقق این مهم نیازمند این است همه مسئولان و قوای سه گانه در خدمت رهبری باشند همانطور که چهار دهه قبل بودیم.
امام جمعه کرمان تصریح کرد: باید از انقلاب اسلامی به عنوان حرکتی تاریخی که در سال 57 رقم خورد حراست و حفاظت کنیم و به فضل خداوند در گام دوم انقلاب که رهبری در هفت محور اساسی حجت را بر ما تمام کردند قوا را به همین سمت بسیج کنیم.

وی گفت: باید کشوری بسازیم که محرومان و مستضعفان جهان بتوانند از ما به عنوان یک الگو استفاده کنند و این مهم محقق نمی شود جز با وحدت و همدلی زیر سایه ولایت فقیه.

نمیانده ولی فقیه در استان کرمان همچنین به تغییر فصول و رفتن زمستان و فرارسیدن بهار اشاره کرد و گفت: این تغییر از نظر اخلاقی و معنوی 2 درس بزرگ را به ما گوشزد می کند.
وی ادامه داد: نخستین درس این است که در عالم ماده همه چیز رو به زوال است و هر موجود مادی هم آغاز و پایانی و بهار و زمستانی دارد. 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان اینکه روایات متعددی از معصومین در مورد دنیا نقل شده است اظهار داشت: دنیا وسیله است نه هدف و هر کس آن را به عنوان هدف قرار بدهد اشتباه کرده است.
وی تصریح کرد: قرار نیست همیشه در دنیا بمانیم و باید بدانیم دنیا محلی برای عبور است لذا باید از فرصت ها و ظرفیت ها باید استفاده کرد و این درس اول است.

امام جمعه کرمان گفت: همانطور که زمستان به پایان می رسد و به دنبال آن رویش و بهاری وجود دارد ما هم روزی در صحنه ای به نام قیامت رویشی را خواهیم دید و در آن رویش که قیامت عظما است خداوند اعمال و رفتار چند دهه زندگی ما را مورد بررسی قرار می دهد.

وی افزود: یکی از امتیازهای بزرگ و ارشمند الهی بخصوص دین اسلام اعتقاد به این رویش بزرگ است و این مهم را در تغییر فصل زمستان به بهار و نو شدن سال می بینیم که باید در عمل به آن پایبند باشیم.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تصریح کرد: باید تمام همت خود را برای خدمت بهتر به مردم به کار بست و فرصت خدمت را قدر دانست و انتقاد مومنانه و پذیرش آن باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: امام جمعه کرمان
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)