کد خبر: ۳۰۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
ارسال به دوستان
ذخیره
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، گفت: رسانه های مقدم ترین عامل پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب هستند و دست یابی به این امر ملزم به داشتن پیوست رسانه ای است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، گفت: رسانه های مقدم ترین عامل پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب هستند و دست یابی به این امر ملزم به داشتن پیوست رسانه ای است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان, گردهمایی خبرنگاران و اصحاب مطبوعات و رسانه های جنوب کرمان با شعار «گام دوم انقلاب و نقش رسانه ها» با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در سالن شهید مداحی جیرفت برگزار شد.

«حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان» در این مراسم با اشاره هدف از برگزاری این مراسم، گفت: در واقع هدف، برگزاری دورهمی به منظور تبادل نظر با اصحاب رسانه و رویکرد این رسانه ها برای تحقق  « گام دوم انقلاب» است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، با بیان این مطلب که یکی از دغدغه های جدی رهبری، حوزه فعالیت در فضای مجازی است، ابراز داشت: در این خصوص، مقام معظم رهبری می فرمایند: جوانان با هوشمندی فضای مجازی را به ابزاری برای زدن تو دهنی به دشمنان تبدیل کنند.
وی، ادامه داد: رهبری در صفحه مجازی خود در مقابل هجمه ها و تبلیغات مغرضانه دشمنان جمهوری اسلامی دفاع می کنند و از فعالان فضای مجازی انتظار دارند در این حوزه فعالیت چشمگیری داشته باشند.

اسحاقی، خاطرنشان کرد: در چهل سال گذشته در حوزه فرهنگ و هنر فعالیت های خوبی در جنوب کرمان انجام شده اما تا رسیدن به ایده آل ها فاصله است که امیدوارم با همراهی شما اصحاب رسانه هر چه سریعتر به این ایده آل ها دست یابیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، با بیان این مطلب که رسانه ها نقش گسترده و وسیعی دارند، تصریح کرد: در جنوب کرمان قریب به ٦٠ مطبوعه فعال وجود دارد که به عنوان چشم بینای جامعه بایستی نسبت به درخواست های مردمی از  مسئولین مطالبه گری کنند.

وی، خاطرنشان کرد: حضور و ورود رسانه ها به گام دوم انقلاب ملزم داشتن پیوست ویژه ای است.
اسحاقی، در ادامه با اشاره به این مطلب که اولین الزام، درک آرایش جدید رسانه های دشمن علیه جمهوری اسلامی است که در دنیا استفاده می کنند، به سایر الزامات پیوست رسانه ای، اشاره کرد و گفت: توجه به رسانه های نو ظهور، برنامه های تلفن همراه و شبکه های اجتماعی و نیز توجه به رسانه به عنوان مهمترین و مقدم ترین عامل پیشبرد اهداف «گام دوم انقلاب» از سایر این الزامات است.

 اسحاقی در ادامه با اشاره به رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در سال آتی در حوزه فعالیت های رسانه ها،  ابراز داشت: توجه به نقش نظارتی رسانه ها در انجام وظایف مطبوعاتی، واقع نمایی پیشرفت انقلاب و جلوگیری از تبلیغات مأیوس کننده دشمن، استفاده از ظرفیت جوانان در عرصه فضای مجازی، مشارکت در ارائه انقلاب از نسل گذشته به نسل جدید و جوانان کشور .

تحقق تمام این موارد منوط به این است که رسانه ها و مسئولان پیوست رسانه ای را اجرائی کنند و جوانان باید اجرا کننده  و پیگیر اجرای آن باشند.
برچسب ها: گام دوم انقلاب
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)