کد خبر: ۳۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
ارسال به دوستان
ذخیره
وی ادامه داد: امروز روز دشمن‌شناسی و استکبارستیزی، انزجار و اعلام نفرت از همه مستکبران به ویژه رژیم صهیونیستی جنایتکار است.
فرماندار رفسنجان گفت: مذاکرات موجب منزوی شدن رژیم صهیونیستی شده است.

به گزارش گفتارنو حمید ملانوری اظهار داشت: امروز روز جهانی قدس روز فریاد علیه رژیم صهیونیستی و همه جنایتکاران و مستکبران است و حمایت ما نه فقط برای مظلومان فلسطین بلکه حمایت برای همه مظلومان جهان است.

 وی ادامه داد: امروز روز دشمن‌شناسی و استکبارستیزی، انزجار و اعلام نفرت از همه مستکبران به ویژه رژیم صهیونیستی جنایتکار است.

 فرماندار رفسنجان تصریح کرد: مردم جهان با ابتکار و تدبیر هوشمندانه امام راحل با راهپیمایی با شکوه وحدت خود را اعلام می‌کنند.

ملانوری عنوان کرد: ابتکار امام خمینی (ره) فقط به این عنوان نبوده که راهپیمایی شکل گیرد و شعار سر دهیم، امام ما بیش از 30 سال قبل اوضاع و احوال امروز را پیش‌بینی کرده بود، چون این دولت‌ها هدفشان فقط گرفتن منطقه خاکی و استقرار در آن نیست، اسراییل نیامده تا فقط بر ملت مظلوم غزه و فلسطین بمب بریزد بلکه هدفش تفرقه در میان امت‌های اسلامی است، آنها از ترویج اسلام و اتحاد مسلمانان می‌هراسند.

وی تصریح کرد: این روز بزرگ همیشه در ماه مبارک رمضان پا بر جا خواهد ماند و مردم بدانند آن چه رمز پیروزی است، نشر فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) است.

این مسئول افزود: رهبر انقلاب اسلامی فرمودند «کشتار مردم غزه به دست صهیونیست‌های غاصب باید دولت‌ها و ملت‌های مسلمان را به خود بیاورد و دست از اختلاف بردارند و متحد شوند».

ملانوری اضافه کرد: عربستان که پرده‌دار خانه کعبه است ملت مظلوم یمن را مورد تهاجم وحشیانه خود قرار داده است و در عراق، افغانستان و سوریه داعشی‌ها با پرچم الله‌اکبر سر از تن مسلمانان جدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: اسراییلی‌ها با برنامه‌ریزی و نیرنگ‌های فراوان اسلام‌هراسی راه انداخته‌اند و ملت‌های مسلمان را با راه انداختن گروه‌های تکفیری به جان هم انداختند و در سایه غفلت و جهالت امت‌های اسلامی این امر صورت می‌گیرد.

فرماندار ویژه رفسنجان خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند «اگر جوامع اسلامی هر کدام یک سطل آب بریزند، اسراییل را آب خواهد برد» و اگر جوامع اسلامی مانند ملت ایران با وجود همه سختی‌ها همچنان پای دین، انسانیت و نظام اسلامی می‌ایستادند، این اتفاق برای مردم مظلوم فلسطین نمی‌افتاد.

ملانوری عنوان کرد: بیش از 35 کشور پشت صدام ایستادند و علیه کشور ما که انقلابی نو پا داشت به پا خواستند، اما حماسه بزرگ دفاع مقدس توسط مردم خلق شد و در تاریخ جنگ‌های جهان نام‌آور است.

وی اذعان کرد: ارزش‌هایی که برای ملت ما ارزشمند بود از همان روزهای اول انقلاب اسلامی مردم پذیرفتند پای اهداف انقلاب و آرمان ‌های امام بایستند و مقاومت کنند و تحریم‌ها و تهدیدها به وجود آمد، هرچند سال‌هاست کشور ما در تحریم است، اما مردم ما فعال، هوشیار و بیدار هستند و روی پای خود ایستاده‌اند.

ملانوری با بیان اینکه تهدیدهای آمریکا علیه ایران ناکارآمد است، اظهار داشـت: اسراییل باید بداند ملت مسلمان ایران با چشم‌های باز، بصیرت، اتحاد و همدلی و با تبعیت از فرمان‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و با چشمانی بیدار جلوی هر گونه تجاوزگری را می‌گیرند.

وی تصریح کرد: غفلت کشورهای مختلف موجب شده که تن به این همه جنایت و کودک‌کشی دهند و خود را مدافع حقوق بشر بنامند.

ملانوری در ادامه بیان کرد: کشتن صدها هزار کودک و زن بی‌پناه، غیر مسلح و مظلوم برای آنها منعی ندارد اما دفاع از مظلوم را علیه حقوق بشر می‌دانند.

وی گفت: 3.5 میلیون آواره از این جنگ‌ها در عراق بر جای مانده و تعرض‌های فراوان به کشتی‌های حامل کمک‌های بشردوستانه می‌شود و از فرود هواپیماها جلوگیری می‌کنند و این را نقض حقوق بشر نمی‌دانند، اما برای برخورد با یک متجاوز صدای همه‌شان بلند می‌شود.

ملانوری با بیان اینکه دشمن از هر تهدیدی برای از بین بردن نیروی جوانی جوانان و نوجوانان ما استفاده می‌کند، تصریح کرد: قلیان، سیگار و ... تهدیدی جدی برای جوانان است و خانواده‌ها که قلیان تهیه می‌کنند و در اختیار فرزندان و خود قرار می‌دهند در واقع تهدیدی جدی ایجاد کرده‌اند.

فرماندار رفسنجان بیان داشت: برخورد با پدیده‌های اجتماعی باید به صورت اجتماعی شود و برخوردهای انتظامی و سلبی جوابگو نیست.

ملانوری عنوان کرد: برای پدیده مبارزه با مواد مخدر باید همه مردم پای کار باشند، زیرا اگر مردم نخواهند کاری درست نمی‌شود و میلیاردها هزار تومان هزینه و هزاران شهید در این راه از دست داده‌ایم.

وی با اشاره به دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در اسفندماه سال جاری اظهار داشت: فعالیت‌های انتخاباتی آغاز شده و فضای کشور باید فضای سالم و امن برای رقابت گروه‌های سیاسی باشد، ما تلاش می‌کنیم به عنوان نمایندگان دولت و همکاری همه دست‌اندرکاران فضایی سالم برای برگزاری انتخاباتی سالم ایجاد کنیم.

ملانوری اذعان کرد: هیچ دستگاه دولتی نباید از امکانات دولتی برای انتخابات استفاده کند و رای مردم به عنوان حق‌الناس تلقی می‌شود و همه کمک کنیم عقلانیت سیاسی جایگزین بازی‌های سیاسی شود.

وی در ادامه گفت: نقدها موجب تحرک و پویایی جامعه شود و باید در کارهایی که انجام می‌دهیم آرمان‌‌های نظام، انقلاب و خواسته مقام معظم رهبری را مد نظر قرار دهیم و سرباز به اردوگاه امام اضافه کنیم.

فرماندار رفسنجان تاکید کرد: هم مردم حضور حداکثری در این انتخابات داشته باشند و همراه و همگام با آرمان‌های نظام، امام و شهدا باشند و شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت را محقق کنیم.

ملانوری بیان کرد: مذاکرات در حال جریان است و بسیار سخت شده اما آن چه مد نظر تیم مذاکره هسته‌ای قرار دارد، رعایت فرامین و نقشه راه مقام معظم رهبری است.

وی خاطرنشان کرد: تیم مذاکره‌کننده دنبال مذاکره‌ای عزتمندانه، حفظ عزت و عظمت ملت و نظام اسلامی است.

وی با اشاره به جمله اخیر ظریف در مذاکرات مبنی بر اینکه «حواستان باشد هیچ وقت یک ایرانی را تهدید نکنید»، افزود: مذاکرات موجب منزوی شدن رژیم غاصب اسراییل شده است.

این مسئول به سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در شهرستان رفسنجان اشاره و عنوان کرد: مردم رفسنجان با تلاش خود بزرگترین جنگل مصنوعی دست‌کاشت جهان را ایجاد کردند، اما با خشکسالی محصول تهدید شده است.

ملانوری ادامه داد: یک هزار حلقه چاه آب باغات رفسنجان را تامین می‌کند و برداشت منفی از این چاه‌ها داشتیم که موجب افت کیفیت و سطح این آب‌ها شده است.

وی با تاکید بر مصرف بهینه آب اظهار کرد: برخی روستاهای شهرستان رفسنجان آب با کیفیت پایین دارند.

فرماندار رفسنجان گفت: درآمدهای حاصل از صرف منابع خدادادی باید به خدمت سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در شهرستان رفسنجان درآید.

ملانوری ابراز داشت: کسانی که سرمایه دارند بدانند این سرمایه‌ها بخشی متعلق به همان آبی است که متعلق به همه مردم است اگر شغلی ایجاد شود جوانی نجات پیدا می‌کند.

وی یادآور شد: شهرستان رفسنجان جریان صنعتی شدن خوبی به خود گرفته و طی یک سال گذشته 2 هزار و700 میلیارد تومان تفاهمنامه سرمایه‌گذاری امضا شده و بخش بزرگی از این میزان سرمایه‌گذاری بالای 70 درصد پیشرفت داشته است.

ملانوری در پایان خاطر نشان کرد: پروازهای فرودگاه رفسنجان به مشهد و تهران در حال انجام است و هر جمعه این پروازها به مشهد مقدس انجام می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)