کد خبر: ۸۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴
ارسال به دوستان
ذخیره
دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان:
دبیرکل جمعیت اسلامی توسعه و آزادی استان کرمان گفت: اصلاح طلبان در کرمان در سال های متمادی پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در فعالیت سیاسی اتحاد و انسجام داشته اند.
دبیرکل جمعیت اسلامی توسعه و آزادی استان کرمان گفت: اصلاح طلبان در کرمان در سال های متمادی پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در فعالیت سیاسی اتحاد و انسجام داشته اند.

محمد فرشاد عصر جمعه در نخستین کنگره جمعیت اسلامی توسعه و آزادی استان کرمان در محل تالار خانه شهر کرمان افزود: این اتحاد و انسجام مرهون تدبیر هوشمندانه بسیاری از پیشکسوتان و بزرگان و یاری و همراهی اصلاح طلبان در این جلسه و اصلاح طلبانی است که حضور ندارند.

وی بیان کرد: فعالان سیاسی اصلاح طلب کرمان از بدو انقلاب اسلامی توفیق داشتند که همگام با ملت سرافراز ایران برای پیروزی انقلاب قدم بردارند.

وی گفت: اصلاح طلبان پس از پیروزی انقلاب در عرصه های اجتماعی در اول انقلاب برای سازماندهی جامعه و سپس در دفاع مقدس، دوران سازندگی و اصلاحات برای بهبود شیوه اداره جامعه فعالیت داشته اند.

دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان افزود: اصلاح طلبان به این نتیجه رسیدند که ضرورت دارد یک تشکیلات قانونمند و ضابطه مند برای فعالیت و بسترسازی سیاسی تشکیل دهند.

وی خاطرنشان کرد: سال 1387 و در زمان دولت نهم طرح تشکیلات تهیه و تقدیم وزارت کشور شد اما به دلایلی مسکوت ماند و تصویب و اجرا نشد.

فرشاد گفت: با استقرار دولت تدبیر و امید تصمیم گرفته شد پرونده این تشکیلات گشوده شود و بالاخره در شهریور ماه سال جاری مجوز این جمعیت در کمیسیون ماده 10 احزاب وزارت کشور به عنوان جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان به تصویب رسید.

وی اظهار کرد: بر اساس قانون شش ماه پس از ابلاغ مصوبه باید کنگره و ارکان حزب تشکیل شود که کنگره امروز اولین کنگره جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان برای تصویب اساسنامه، مرامنامه و تشکیل ارکان جمعیت است.

دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان گفت: در چهار ماه اخیر هیات موسس با برگزاری جلسات کمیته های مختلفی را تشکیل داد و در کمیته های مربوطه اساسنامه تدوین شد.

وی افزود: شورای اصلاح طلبان هر شهرستان، رابط خود را برای ارتباط با هیات موسس معرفی کردند و طی جلسات زیادی که برگزار شد، اساسنامه و مرامنامه جمعیت تبیین شد.

فرشاد تصریح کرد: مقرر شد در شورای اصلاح طلبان هر شهرستان این اساسنامه به بحث گذاشته و نظرات و پیشنهادات افراد در سراسر استان برای تدوین و تصویب آن جمع آوری و دریافت شود.

وی گفت: در نهایت اساسنامه مراحل آخر خود را طی کرد و هیات موسس در زمان مقرر اساسنامه و مرامنامه را به رای خواهد گذاشت و انتخاب برای ارکان جمعیت یعنی شورای مرکزی، شورای راهبردی و بازرسین برگزار می شود.

دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان افزود: از آنجا که این حزب یک حزب استانی است و مجموعه ساکن استان بتوانند در آن فعالیت کنند هیات موسس یک کرسی و نماینده برای هر شهرستان تصویب کرد.

وی اظهار کرد: پیش بینی شده است که در هر شهرستان یک داوطلب و نماینده بتوانند برای عضویت در شورای مرکزی و شورای راهبردی نامزد شوند.

فرشاد گفت: اعضای جمعیت در صورتی که پیشنهاد جرح و تعدیل در اساسنامه را داشته باشند در نظر گرفته خواهد شد و امیدواریم با همراهی و اتحاد و انسجام تک تک اعضای جمعیت طرحی نو در استان انداخته شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان نزاع و درگیری مسلحانه در بم 

جلوی اختلاس را بگیرید / اگر مردم گرفتار فقر شوند، دین از بین خواهد رفت

کروکی‌های کاغذی تا پایان خرداد ماه به طور کامل حذف می‌شوند

جدیدترین قیمت خودرو امروز اول اردیبهشت 1403

پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان طی روزهای آینده

آتش‌سوزی خودرو پژو ۴۰۵ حامل قاچاق سوخت در پمپ بنزین کرمان

جنگل گلپرکی دلفارد بزرگترین ذخیره‌گاه جنگلی انار شیطان در کشور

حکم قطعی محکومان پرونده پروژه الماس مال کرمان صادر شد

کسب یک طلا و برنز در مسابقات قهرمانی کشور توسط کاراته‌کاهای کرمانی

استاندار کرمان: پیگیری امور اقتصادی در هیچ شرایطی نباید تعطیل شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)