عليرضا حيدري در ستون طنز قانون نوشت:
بینندگان عزیز سلام امروز میخواهیم با مردم عزیزمان راجع به انتقاد و انتقادپذیری صحبت کنیم و نشان بدهیم که در جامعه ما به غیر از مسئولان مردم هم انتقادپذیر هستند.
از این سبزی فروش زحمتکش شروع میکنیم.
سلام دوست عزیز.
سلام.
خب میبینم که مشغول کار هستی و خیلی زحمت میکشی.
بله بالاخره وظیفهای هست که در قبال مردم داریم.
این صندوقی که به دیوار زدی خیلی توجه من را جلب کرده. ميشه توضيحي بدهيد؟
بله حقیقتش این هست که من خیلی به انتقادهای سازنده بها میدهم و همین امر هست که باعث پیشرفت من شده.
اما یک سوال برای من پیش آمده؟
بفرمايید.
چرا نوشتید انتقاداتتان را در صفحه A4 بنویسید؟
ببینید این انتقادها را ما میخوانیم بعدش که استفادهمان را از نظرات بردیم از این کاغذها برای بستن دور سبزی استفاده میکنیم.
ممنون هموطن.
سلام دوست عزیز شما نظرتان را درباره انتقاد بگويید.
انتقاد!
بله انتقاد.
یعنی چی نمیفهمم؟
منظور ما انتقادکردنه. انتقاد سازنده یا تخریبی. میشود نظر بدهید؟
ببینيد یکبار یک روزنامهای به همشهریهای ما حرف نامربوط زد. فرداش ما خاک اون روزنامه را به توبره کشیدیم؛ این یک انتقاد تخریبی بود.
میشود یک مثال از انتقاد سازنده بیاورید.
بله، در یک مورد دیگر هم یک بنده خدایی از یک قهرمان ملی انتقاد کرد و ما هم بدون معطلی به شکل اینترنتی چنان ده و خاندانش را آباد کردیم که بیا و ببین.
این انتقاد سازنده بود؟
بله دیگر منجر به آبادی شد.
ممنون.
قربان ببخشید میشود یک لحظه تشریف بیاورید؟
بفرمايید.
از وجناتتون پیداست که آدم انتقادپذیری هستید. میشود نظرتان را درباره انتقاد بگويید.
ببینید من خودم مدیر یک ساختمان هستم و شعار کار من انتقادپذیری هست. هر دفعه که با انتقادات ساکنان مواجه میشوم با کمال میل انتقادات را میپذیرم و هفته بعد شارژ را دوبل میکنم و همین امر باعث شده که هرچه رو به جلو میرویم، انتقادات کمتر بشود و این یک مدیریت در راستای پیشرفت و سازندگی است.
مجری: این بود جامعه انتقادپذیر ما .مسئولان، هنرمندان و ورزشکاران عزیز امیدوارم در امر انتقادپذیری مردم کشور را الگوی خود قرار دهید.
تا برنامهای دیگر خدانگهدار.