کد خبر: ۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
ارسال به دوستان
ذخیره
محمد میرزایی عضو ارشد اصلاح‌طلبان کرمان:
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: تجربه سی و اندی سال پیش به ما آموخته که می‌توانیم از حداقل امتیازات در شرایط نه چندان مناسب استفاده بهینه کنیم و در لحظات آخر با از خود گذشتگی بزرگان جریان اصلاحات نتایج خوبی کسب کنیم.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: تجربه سی و اندی سال پیش به ما آموخته که می‌توانیم از حداقل امتیازات در شرایط نه چندان مناسب استفاده بهینه کنیم و در لحظات آخر با از خود گذشتگی بزرگان جریان اصلاحات نتایج خوبی کسب کنیم.

به گزارش گفتارنو؛  محمد میرزایی در نشست اصلاح‌طلبان شهرستان‌های کرمان و راور ضمن تشکر از همفکرانش برای تلاش جهت بهروزی مردم ایران اسلامی تصریح کرد: به طور قطع اگر اصلاح‌طلبان سهم بیشتری در انقلاب نداشته باشند، کمتر از دیگران ندارند و هیچ شکی هم در این موضوع نیست ولی امروز گرفتار مشکلاتی شده‌اند و انتظار می‌رود با عقلانیت و با خردورزی به گونه‌ای عمل شود که از حداقل امکانات، حداکثر نتیجه را بگیرند که طبیعتا کار سختی است.
عضو ارشد شورای اصلاح‌طلبان استان کرمان با اشاره به انتخابات خرداد 92 تصریح کرد: تجربه سی و اندی سال پیش به ما آموخته که می‌توانیم از حداقل روزنه‌ها در شرایط نه چندان مناسب استفاده بهینه کنیم و در لحظات آخر با از خود گذشتگی بزرگان جریان اصلاحات نتایج خوبی کسب کنیم.

میرزایی با بیان اینکه همواره تعقل و خردورزی با پیروزی همراه است، ادامه داد: اصلاح‌طلبان به دلیل خردورزی مناسب در انتخابات مجلس هشتم در استان کرمان توانستند یک پیروزی خوب کسب کنند، ولی درباره انتخابات ریاست جمهوری سال 84 به بزرگان نقد داریم که 17 میلیون آرای جریان اصلاحات بین کاندیداهای متعدد تقسیم شد و رقیب ما با یازده میلیون رای انتخابات را برد و متاسفانه مملکت به بیراهه کشیده شد.

عضو شورای مرکزی جمعیت اسلامی توسعه و آزادی افزود: رقبای جریان اصلاحات در استان کرمان که اکثرا هم نماینده مجلس هستند هم صدا و سیما را در اختیار دارند و هم با آسودگی خاطر و به راحتی مشغول تبلیغ هستند و این درحالی است که اصلاح‌طلبان در تصمیم‌گیری برای معرفی کاندیداهای نهایی خود منتظر نتایج بازبینی اعلام صلاحیت‌ها هستند.

وی به رشد اقتصادی پایین در هشت سال دولت‌های نهم و دهم اشاره و عنوان کرد: ما در سال‌های 84 تا 92 علی‌رغم فروش نفت زیاد متاسفانه بیکاری فزاینده‌ای داریم و شاید بزرگتین درد جامعه امروز ما بیکاری است. 

میرزایی پیروزی‌های دکتر روحانی در قضیه برجام و سیاست خارجه را تحسین برانگیز دانست و اضافه کرد: استقبال گرم دو کشور بزرگ اروپایی خصوصا سرمایه‌گذاران‌شان از رئیس جمهور محترم کشور مان امروز مورد نیاز ماست چرا که کشور ما به شغل نیاز دارد و برای ایجاد شغل، نیازمند سرمایه‌گذار هستیم.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذار در جایی سرمایه‌گذاری می‌کند که به برگشت سرمایه‌اش اعتماد داشته باشد، اظهار داشت: خوشبختانه امروز مملکت ما دارای این ویژگی است و ما با نشان دادن این پتانسیل کارایی نظام اسلامی خود را نشان می‌دهیم.

میرزایی با بیان اینکه یکی از محورهای ما در انتخابات، حمایت از سیاست‌های دولت و آگاه‌سازی مردم از این سیاست‌هاست، اذعان داشت: متاسفانه صداوسیما با پیشرفت‌های دولت حداقلی برخورد می‌کند، توفیق دولت در بحث سیاست خارجه دستاورد بزرگی است چرا که پس از 12 سال کشمکش و همچنین تحریم‌های ظالمانه دکتر روحانی توانست موفق شود و کشور را در موقعیتی قرار داد که با جذب سرمایه‌گذار خارجی، مشکل اشتغال در کشور حل شود.

این استاد دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه اصولگرایان باید مسوولیت کارهای دولت احمدی‌نژاد را بپذیرند، گفت: این اصولگرایان بودند که از احمدی‌نژاد حمایت کردند و باعث شدند که کشور به سمت بیراهه رود.

میرزایی با بیان اینکه پای 90 درصد مصوبات اقدامات دولت قبل، امضای نمایندگان فعلی است، خاطرنشان کرد: حامیان آن روز احمدی‌نژاد باید بپذیرند که مسئولیت آن بلایایی که طی این هشت سال به سر مردم ایران آمد و در اوج اقندار اقتصادی کشور گرفتار آسیب شد.

این استاد دانشگاه کیفیت فعلی دانشگاه‌ها را به دلیل عملکرد دولت قبل ضعیف ارزیابی و عنوان کرد: امروز ما 4 میلیون و 800 هزار نفر دانشجو در کشور داریم که از لحاظ استاندارد حدودا 5 برابر آن رقم استاندارد است که باعثش عملکرد ناصحیح قبل است.

وی در ادامه با بیان اینکه احتمال برگشت تعدادی از کاندیداهای رد صلاحیت شده اصلاح‌طلبان وجود دارد، افزود: به خاطر سرنوشت کشور و سرنوشت خودمان باید تحمل‌مان را بالاتر ببریم و با خردمندی بیشتر  سیاست‌ورزی کنیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)