کد خبر: ۱۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
ارسال به دوستان
ذخیره
دکتر زهره سالاری، نامزد اصلاح‌طلبان در شهرستان‌های کرمان و راور:
دکتر زهره سالاری، نامزد اصلاح‌طلبان در شهرستان‌های کرمان و راور ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) گفت: حضرت زهرا(س) بانویی فرهیخته بودند که با اقتدار و حق طلبی در عرصه جامعه نقش فعالی داشتند و من با تأسی از ایشان در این عرصه حاضر شده‌ام.

دکتر زهره سالاری، نامزد اصلاح‌طلبان در شهرستان‌های کرمان و راور ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) گفت: حضرت زهرا(س) بانویی فرهیخته بودند که با اقتدار و حق طلبی در عرصه جامعه نقش فعالی داشتند و من با تأسی از ایشان در این عرصه حاضر شده‌ام. 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی گفتارنو؛ دکتر زهره سالاری در جمع مردم شهرستان بافت که ساکن کرمان هستند، با بیان اینکه خانم‌ها درصد زیادی از افراد جامعه را در برمی گیرند، افزود: حضور بانوان در عرصه‌های قانونگذاری و مدیریت باید پررنگ‌تر شود و به همین دلیل از بانوان خواسته شده است که در انتخابات حضور پیدا کنند و انشاءالله سعی خواهم کرد که به مسائل و سیاست های کلی مجلس  به دید جنسیتی نگاه نکنم و به آن مسائلی که  است با دیدی باز و روشن راجع به قوانین نظر دهیم.


وی با بیان اینکه تفکر اصلاح‌طلبی یک تفکر ناب و اصیل است، خاطرنشان کرد: در جریان اصلاحات شادهد تضارب آرا و افکار هستیم که باید تمام ایده‌ها اعم از موافق و مخالف در کنار هم باشد و فرصت کافی به همه افراد داده شود ولی متاسفانه بعضی تحمل حرف منطقی را ندارند و این جای تاسف دارد و نشان می دهد که هنوز جامعه به توسعه یافتگی سیاسی نرسیده و باید روی آن کار شود. 
سالاری اضافه کرد: هر زمان که مردم حضوری فعال در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی داشته‌اند نتیجه بهتری گرفته شده که به نفع ملت بوده و در دولت نهم و دهم نتیجه عدم حضور و یاس و ناامیدی را دیدیم. 
وی با اشاره به اینکه استان پهناور کرمان ظرفیت های زیادی دارد، خاطرنشان کرد: نمایندگان ملت باید کسانی باشند که در راس امور قرار داشته باشند و درد و رنج مردم را به خوبی درک کرده باشند و اگر این درد و رنج را به عینه احساس کرده باشند قطعا با تمام وجود می توانند در جهت رفع مشکلات و پیشرفت و توسعه گام بردارند.
این استاد دانشگاه با بیان اینکه در وظیفه نماینده هم سیاستگذاری و هم نظارت بر قانون است، اضافه کرد: اگر که قانون خوبی تصویب شود ولی نظارت خوبی در آن نباشد و بین این دو ناهمگونی باشد باز به مشکل برمی خوریم و امیدواریم نمایندگانی وارد مجلس شوند که با دلسوزی به مسائل استان نگاه کنند و برای برنامه‌های کوتاه مدتی که در استان‌ها انجام می شود اقدامات قابل دفاعی انجام شود.  
سالاری در ادامه گفت: انشاءالله بتوانیم با حضور پرشور خود در صحنه ی اجتماع، موثر باشیم و صراحتا اعلام می‌کنم وعده نمی‌دهم و دروغ نمی‌گویم. 
وی خاطرنشان ساخت: اعتقاد من بر این است که دیدگاه اصلاح طلبان در این دوره با دولت تدبیر و امید هم سو است و یکی از نکات مثبت حل مسئله  تحریم ها و جشن برجام بود ولی متاسفانه خیلی ها در همین عرصه هم سنگ اندازی کردند  و اگر حمایت‌های عالمانه مقام معظم رهبری نبود شاید همین هم به انجام نمی رسید. 
نامزد اصلاح‌طلبان تصریح کرد: برای حل مشکلات ملت کسانی باید به مجلس راه که با تفکرات دولت هم سو بوده و به مطالبات مردم رسیدگی کنند و تنها با دید جناحی برای مردم تصمیم نگیرند.
وی افزود: بسیاری از نابسامانی هایی که در جامعه وجود دارد به خاطر رودربایستی‌های جناحی می باشد.
دکتر زهره سالاری اظهار داشت: در خرداد 92 هیچ کس باور نمی کرد که بشود سرنوشت را تغییر داد ولی خوشبختانه با جدیت و پشتکار و با تیزبینی و هوشی که به خرج دادیم این حماسه را خلق کردیم و ایدوارم بتوانیم حماسه بزرگی دیگر را نیز در امتداد خرداد 92 در انتخابات سال جاری خلق کنیم. 
وی در پایان گفت: روزنه های امید با روی کار آمدن دولت یازدهم در جامعه جان گرفته و اگر حضور جدی در عرصه انتخابات داشته باشیم قطعا  به نتیجه مطلوب خواهیم رسید. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

معاون وزیر آموزش و پرورش: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن است

محور فاریاب _کهنوج بازگشایی شد

سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد

رییس کل دادگستری کرمان: وضع برخی از قوانین؛ موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود / اگر از ظرفیت‌های کرمان استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و کشور رفع می‌شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)