کد خبر: ۱۰۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۳
ارسال به دوستان
ذخیره
قائم مقام ستاد ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان شهرستان‌های کرمان و راور:
قائم مقام ستاد ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان شهرستان‌های کرمان و راور با اشاره به بیانیه 14 چهره برجسته سیاسی در حمایت از کاندیداتوری خانم دکتر سالاری و آقای نوذری، اضافه کرد: قبلا هم اعلام کرده بودیم مشی و مرام اصلاح طلبی قانون گرایی است و با همه ظرفیت‌مان وارد صحنه انتخابات شدیم تا رقیب خود را در عرصه انتخابات ناکام بگذاریم.
 قائم مقام ستاد ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان شهرستان‌های کرمان و راور با اشاره به بیانیه 14 چهره برجسته سیاسی در حمایت از کاندیداتوری خانم دکتر سالاری و آقای نوذری، اضافه کرد: قبلا هم اعلام کرده بودیم مشی و مرام اصلاح طلبی قانون گرایی است و با همه ظرفیت‌مان وارد صحنه انتخابات شدیم تا رقیب خود را در عرصه انتخابات ناکام بگذاریم.
 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی گفتارنو؛ محمدرضا نژادحیدری در نشست ستاد جوانان و دانشجویان ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان اظهار داشت: در این رقابت خاص ما با چهره‌هایی به صحنه انتخابات ورود پیدا کردیم که علیرغم داشتن قابلیت‌های مثبت و کارآمدی فراوان چهره‌های شناخته شده‌ای نیستند.

وی افزود: رقیبمان در طرف مقابل از مدت‌ها قبل به دلیل جایگاهی که دارد و امکانات و ابزاری که در اختیار آن‌ها قرار داده شده است، توانسته است خود را به جامعه معرفی کند.

نژادحیدری ادامه داد: در انتخابات‌هایی که تبدیل به حماسه شدند، چهره‌هایی حضور داشتند که کمتر برای جامعه شناخته شده بودند و در ایام مبارزات انتخاباتی با فداکاری، همراهی  و همدلی مجموعه هواداران توانستند پیام خود را گوش به گوش و خانه به خانه به مردم برسانند و بتوانند قلب ها را تسخیر کنند.

این عضو هیئت رئیسه شورای اصلاح‌طلبان استان کرمان خاطرنشان ساخت: من ازهمه شما خواهش دارم بروید و سفیرمجموعه بزرگ اصلاحات در شهر و دانشگاه باشید و هر جا که نفوذ دارید این پیام را منتقل کنید که امروز کسانی که به صحنه آمده‌اند که از نظر عیار اصلاح طلبی، هیچ دست کمی از محمدعلی کریمی، استاندار محبوب دولت اصلاحات ندارند. 

وی در ادامه گفت: امروز محمدعلی کریمی علی‌رغم مسائلی که این مدت رخ داده با آغوش باز وارد عرصه  انتخابات شده است و از نامزدهای اصلاحات حمایت می‌کند.

عضو شورای مرکزی جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان اذعان داشت: پیام من به کسانی که هنوز تصمیم به رای دادن نگرفته‌اند این است که اگر از وضع کنونی مجلس راضی نیستید یا موضع گیری های نمایندگان فعلی مجلس را نمی‌پسندید در انتخابات شرکت کنید. 

وی خاطرنشان ساخت: اگر می‌‌پسندید که نماینده شما در مجلس شورای اسلامی و در کمیسیون مجلس به وزیر محبوب علوم بگوید تو را با اُردنگی از وزارت خانه خارج می‌کنم در انتخابات شرکت نکنید.

نژادحیدری در ادامه اذعان داشت: این پیام را شما به کسانی که هنوز مردد هستند برسانید که رای ندادن شما یک عمل سیاسی است و باعث می‌شود افرادی ناکارآمد با یک رای حداقلی به مجلس راه پیدا کنند.

قائم مقام ستاد ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان شهرستان‌های کرمان و راور افزود: با وجود تمام تجارب تلخی که از رای ندادن در طول سالیان گذشته داشتیم باز هم باید در مورد لزوم مشارکت در انتخابات صحبت کنیم زیرا به نظر می‌رسد برخی هنوز از گذشته درس نگرفته‌اند.
نژادحیدری گفت: اگر در اطراف خود مشاهده کردید که افرادی همچنان بر رای ندادن اصرار دارند به آن‌ها یادآوری کنید که محمود احمدی نژاد محصول عدم مشارکت برخی از ما در انتخابات بود.

 وی در خاتمه گفت: اعتماد مردم ایران به نظر اصلاح‌طلبان در سال 92 ثمرات شیرینی همچون بسته شدن پرونده هسته‌ای ایران را به همراه داشت و امیدوارم مردم یک بار دیگر به فهرست اصلاح‌طلبان اعتماد کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عدم توجه به جلو علت 53 درصد از تصادفات برون شهری

افزایش خطر ابتلا به سرطان با تغذیه بد

پیش بینی هواشناسی از رعد و برق و بارش باران در مناطقی از کرمان

هشدار مهم به یارانه‌بگیران/ این پیامک‌ها جعلی است

تصمیمات مدیران نباید عرضه سوخت را برای مردم سخت کند / کمبود و شلوغی جایگاه‌های عرضه سوخت گاز به هیچ وجه قابل قبول نیست

معاون استاندار کرمان: از زمان واگذاری معادن زغال سنگ کرمان، هیچ توسعه‌ای در آن اتفاق نیفتاده است

مدیر شبکه بهداشت رودبار جنوب: اجرای طرح واکسیناسیون نوبت صفر الزامی است

توصیه خیرخواهانه همتی به دولت سیزدهم: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می‌شوید

نجات دو کودک گرفتار در سیلاب زرند

مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)