کد خبر: ۱۰۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۷
ارسال به دوستان
ذخیره
سید حسین مرعشی:
سید حسین مرعشی گفت: امروز ملت ما برای برداشتن گام دوم بسیج و آماده شده است و در گام دوم نیاز به مجلسی داریم که بتواند کشور را پشتیبانی کند.
سید حسین مرعشی گفت: امروز ملت ما برای برداشتن گام دوم بسیج و آماده شده است و در گام دوم نیاز به مجلسی داریم که بتواند کشور را پشتیبانی کند.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی گفتارنو؛ سید حسین مرعشی در همایش بزرگ گام دوم حماسه دوم که در حمایت از نامزدهای ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان و اعتدالگرایان استان کرمان برگزار می‌شد، اظهار داشت:

**خداوند را سپاس می گوییم به خاطر توفیقی که به مردم بزرگ ایران عنایت کرد و توانستیم در گام اول در خرداد 1392 با وحدت و با همت در صحنه باشیم و جناب آقای دکتر حسن روحانی را به عنوان رییس جمهور ایران انتخاب کنیم. 

**انتخاب دکتر حسن روحانی، انتخاب فرد نبود، انتخاب یک جهت گیری و یک تغییر بود و درواقع انتخابی بود که مسیر کشور را از جنگ، تحریم و فتنه به سمت تعالی تغییر داد.

**خوشحالیم که در کمتر از دو سال و نیم از استقرار این دولت مهم‌ترین مشکل نظام جمهوری اسلامی را در تاریخ 38 ساله خود که مسئله پرونده هسته‌ای و تحریم‌های جهانی بود، شکسته شد. 

**در کشوری مثل ژاپن ختم کردن پرونده هسته‌ای ژاپن 20 سال طول کشید و 20 سال ژاپنی‌ها به آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای فرصت دادند تا تمام ژاپن را شخم بزند که تایید کند انحرافی در برنامه‌های ژاپن وجود ندارد ولی توسط تیم مذاکره کننده هسته‌ای ما با حمایت رهبری و همت ریاست جمهوری همه پرونده گذشته ما با یک قطعنامه شورای حکام پایان گرفت.

**امروز ملت ما برای برداشتن گام دوم بسیج و آماده شده است و در گام دوم نیاز به مجلسی داریم که بتواند کشور را پشتیبانی کند. 

**دوستان عزیز تاریخ سیاسی ما حکایت از رفت و برگشت های پرهزینه دارد.

**مردم ایران و مردم کرمان فراموش نکنید، دولت مصدق که نفت را ملی کرد دولت مستعجلی شد چون گام های دوم را مردم برنداشتند.

**از 30 تیرماه 1331 که با قیام ملی، دربار مجبور به عقب نشینی شد و مصدق برگشت تا 28 مرداد 1332 فقط 13 ماه گذشت ودر 28 مرداد مردم گام دوم را برنداشتند و دولتی که بزرگترین خدمت را به مردم کرده بود شاهد دفن تاریخی این دولت بودند.

**فکر نکنید یک ساعت وقت صرف کردیم و به آقای روحانی رای دادیم و تمام شد نه هنوز ماجرا تمام نشده است.

**خواهش می کنم و تمنا می‌کنم دوستان این پیام را برسانند دولت شما امروز یک بار دیگر، به حمایت شما نیاز دارد مبادا کسی فکر کند که کار ساده است و قویا اعلام می‌کنم این کار ساده نیست.

**رئیس جمهور در اولین سفر اروپایی خود به ایتالیا و فرانسه برای کشوری که در ده سال گذشته یک دلار از منابع خارجی نتوانست وارد اقتصادش کند 37 میلیارد یورو توافق نامه و قرارداد امضا کرد و هنوز وارد تهران نشده بود که ندا و صداهای مخالف بلند می شود و می گویند همه کاغذ است و در جواب این افراد باید بگویم معلوم است که اولش کاغذ است هواپیما که در جیب جا نمی‌شود که الان بیاورد خودتان را به نفهمی می زنید یا ملت را نفهم فرض کرده اید.

**بیش از سی سال است که کشور ایران به دلیل تحریم ظالمانه قدرت‌های بزرگ از تکنولوژی روز، که حق ماست و حق یک ملت است عقب است.

**من روزی را به خاطر دارم که دکتر میرزاده استاندار کرمان در سال 1361 و ایشان رفتند در جلسه دولت و  موضوع احیای جازموریان را مطرح و اعتباراتی را گرفتند و جاده ی بهادرآباد و اسلام آباد و زهکلوت ساخته شد و خطوط برق 63 کیلوولت تا عمق منطقه ی 5 شهرستان جنوبی مان رفت.
 
**یک سال و نیم قبل آقای رزم‌حسینی، استاندار محترم همت کردند و یکی از نمایندگان کرمان نیز با ایشان همراهی کرد و مجوز پتروشیمی فجر به ایشان داده شد ولی یکی دیگر از نمایندگان نامه نوشته که شما چرا این مجوز را داده‌اید.

**من شهادت می‌دهم همه کارهایی که در کرمان انجام شده است و بنده نیز افتخار انجام گوشه کوچکی از این اقدامات را داشته‌ام، خداوند را شاهد می‌گیرم که با همه کارها مخالفت کردند و آرزو به دلم ماند که یک کار را در این استان انجام دهیم و اینان موافق باشند و همه ما به خوبی به خاطر در این شهر کسی که کاندیدای شهر بود و آدم محترمی است در تبلیغات انتخابی‌اش گفت من اولین کاری که می‌کنم چراغ‌های هفت باغ را خاموش می‌کنم.

**برادران و خواهران گرامی من به شما می گویم که کشور شما همچنان در معرض بازگشت سیاست هایی است که هیچ نفعی نه برای مدافعان آن سیاست دارد نه برای ملت.


**آقای حجتی کرمانی پاک، امین، صادق، صریح و شجاع  10 سال از عمرش را در زندان شاه سپری کرد و با انقلاب آزاد شد و در مجلس خبرگان رهبری نماینده کرمان بود و در سخت ترین شرایطی که برای مقام رهبری پیش آمده بود آقای حجتی کرمانی یار وفادار حضرت آیت الله خامنه ای بود. 

** آقای حجتی کرمانی که فخر کرمانی هاست اما گفتند صلاحیت ندارد، آقای حاج شیخ حسین هاشمیان مبارز قبل از انقلاب، شیخ منزه، سازنده و بزرگوار رفسنجان کاندیدا شد و گفتند صلاحیت ندارد ولی خوشبختانه همچنان شخصیت هایی داریم. 

** در تهران آقای حسن آقای خمینی نوه بزرگ امام تعیین صلاحیت نشدند.
 
 ** مقام معظم رهبری فرمودند شورای نگهبان را تضعیف نکنید و سخن ایشان برای ما حکم و فصل الخطاب است، پس ما انتقادی به شوراینگهبان نداریم اما در بین کسانی که شورای نگهبان تعیین صلاحیت کرده است ما حق نداریم انتخاب کنیم و اگر این کار را کردیم می شویم انگلیسی و این لیست می شود لیست انگلیس و آمریکا. 

** این رفتار غیر معقول است و بی انصافی کرده ایم اگر چنین چیزی بگوییم و این حرکت اولا توهین به شورای نگهبان و ثانیا توهین به مردم است.
 
** آقای حسین شریعتمداری مگر قرار است شما جای شورای نگهبان تصمیم بگیرید؟ اگر شورای نگهبان خلاف نظر شما یا آیت الله هاشمی رفسنجانی نظر داده است مردم حق ندارند به لیست آقای هاشمی رای بدهند و می شوند انگلیسی؟ 

** مردم ولی نعمت این نظام هستند چرا شما به مردم توهین می کنید و اختیار مردم را محدود می کنید و در انتخاب بین تائید صلاحیت شدگان شورای نگهبان دخالت می کنید. 

** اینجا ایران است و ما ایرانی هستیم و احدی حق ندارد در مسائل ایران دخالت کند. 

** ما با صلابت در مقابل هر نفوذ خارجی ایستادگی و مقاومت می کنیم. 

** اگر امروز هم بحث سیاسی و رقابت را داریم برای این است که پشتوانه مردمی را نمی خواهیم ضعیف شود و این مردم هستند که نظام را در مقابل بیگانگان حفظ می کنند نه چند نهاد بلکه مردم مقابل انگلیس و آمریکا هستند و در مقابل نفوذ می ایستند.
 
**مردم پشتوانه نظام، رهبری و کشور هستند.

** اگر حسن آقای خمینی بعد از 27 سال که از رحلت امام می گذرد مورد توجه مردم است و مردم به وی علاقه دارند، به خدا این عزت نظام است. 

**یک رهبر در قلب مردم جای دارد و 27 سال از رحلتش گذشته و هم اکنون نوه اش کاندیدا شده و زلزله سیاسی درست کرده است  پس بگذارید که در مجلس بیاید و این یک عزت برای کشور است. 

**ما در باقیمانده لیست خبرگان دست به انتخاب زدیم من خواهش می کنم از همه مردم به لیست سه نفره کامل رای دهند تا بتوانیم با زیاده خواهی ها مقابله کنیم. 

**اگر کسی در مقابل مردم تکبر ورزید مردم حق دارند که او را از کرسی پایین بیاورند.

**در مجلس همگی مطلع هستید ما با تمام وجود از دوستان خواهش و استدعا کردیم ثبت نام کنند و جمع زیادی از دوستان وارد صحنه شدند و من به وجود تک تک این دوستان افتخار می کنم. 



** خوشحالم که استان ما ظرفیت انسانی بالایی داشته است در همین شرایط که درست شد ما نیروی کارآمد کم نداشتیم و امروز جز در حوزه انتخابیه سیرجان برای تمام حوزه های انتخابی کاندید داریم. 

**آقای نوذری دیپلمات برجسته وزارت خارجه و خانم زهره سالاری یک پزشک کاربلد  که مثل آقایان کریمی، فرشاد، سیاووشی، کمساری و ابوسعیدی برای ما عزیزند، هیچکس حق ندارد کوچکترین تردید و شکی را در اصالت، فهم، درک و  توانایی این عزیزان داشته باشد.

** در زرند دکتر امیری، در رفسنجان آقای انارکی محمدی، در شهربابک آقای اسدی، در جیرفت آقای دکتر اعظمی از متخصصین برجسته کشاورزی منطقه، در کهنوج دکتر حمزه، در بم مهندس نیکزادی و در  بافت علیبرز بختیاری کاندیداهای ما هستند و باید همه تلاش کنیم برای پیشرفت و مهم ترین کار ما در عرصه ی ملی و در عرصه ی استان سازندگی بعد از برجام است. 

**با توجه به شرایط مناسبی که برای کشور پیش آمده باید یک موج سازندگی باید در استان و کشور به وجود بیاید. 

**من به عنوان برادر کوچک سرکار خانم سالاری و آقای نوذری من به عنوان کسی که آرزویی جز اینکه استان کرمان آبادترین نقطه جهان بشود ندارم و به عنوان کسی که خودم را بدهکار شهر و استان کرمان می دانم شاگردی این عزیزان را خواهم کرد و به آن ها کمک خواهم کرد تا موجی از سازندگی در کرمان آغاز شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

دستگیری عاملان نزاع و درگیری مسلحانه در بم 

جلوی اختلاس را بگیرید / اگر مردم گرفتار فقر شوند، دین از بین خواهد رفت

کروکی‌های کاغذی تا پایان خرداد ماه به طور کامل حذف می‌شوند

جدیدترین قیمت خودرو امروز اول اردیبهشت 1403

پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان طی روزهای آینده

آتش‌سوزی خودرو پژو ۴۰۵ حامل قاچاق سوخت در پمپ بنزین کرمان

جنگل گلپرکی دلفارد بزرگترین ذخیره‌گاه جنگلی انار شیطان در کشور

حکم قطعی محکومان پرونده پروژه الماس مال کرمان صادر شد

کسب یک طلا و برنز در مسابقات قهرمانی کشور توسط کاراته‌کاهای کرمانی

استاندار کرمان: پیگیری امور اقتصادی در هیچ شرایطی نباید تعطیل شود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)