کد خبر: ۱۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
ارسال به دوستان
ذخیره
شامگاه پانزدهم اسفندماه، مرد هراسانی در تماس با پلیس 110، گم‌شدن پسر 10 ساله‌اش به نام محمدرضا را خبر داد.
ایران نوشت:شامگاه پانزدهم اسفندماه، مرد هراسانی در تماس با پلیس 110، گم‌شدن پسر 10 ساله‌اش به نام محمدرضا را خبر داد.

این مرد گفت: «محمدرضا هر روز بعد از مدرسه برای کار به کارگاه خیاطی می‌رفت که یکی از دوستانم معرفی کرده است. و در ماه‌های آخر سال تا ساعت 9 شب آنجا می‌ماند اما امشب پسرم ساعت 7:30 غروب به خانه آمد و بار دیگر از خانه بیرون رفت و دیگر باز نگشت.»وی افزود: «همه جا را جست‌وجو کردیم اما اثری از او پیدا نشده است. صاحب‌کارش هم گفته او غروب دیگر بازنگشته است. نگران پسرم هستم.»با ادعای این پدر، تحقیقات پلیس برای یافتن این پسر نوجوان آغاز شد و ساعت 3:30 بامداد یکشنبه 16 اسفندماه، مأموران کلانتری 159 بیسیم پسر گمشده را با صورت و دست و پای بسته در خانه مجردی خان آقا، دوست نزدیک پدرش و معرف او به محل کارش پیدا کردند.با توجه به شواهد به دست آمده شکی باقی نماند که پلیس در برابر یک پرونده آدم‌ربایی قرار گرفته است.با این مدارک صاحبخانه به نام «خان‌آقا» 26 ساله دستگیر شد اما با وجود شواهد هرگونه آدم‌ربایی را تکذیب کرد.

داستان عجیب مرد آدم‌ربا
خان آقا 26 ساله که در ساعت‌های گم‌شدن «محمدرضا» همراه پدرش به چند بیمارستان و پارک سرزده بود درحالی به دام افتاد که دو میهمان او با پیدا کردن پسر نوجوان در زیرزمین از او عکس گرفته و به پلیس دادند.این دو مرد ادعا کردند میهمان خانه خان آقا بودند که چمدان مرموز را دیدند و بعد در زیر زمین باپسر بچه ای در شرایط اسفناک روبه رو شده و فهمیده اند خان آقا قصد اذیت کردن وی را دارد و سریع پلیس را خبر کرده اند.

این آدم‌ربای آشنا که خود را بی‌گناه می‌داند، پس از بازداشت در برابر بازپرس سیفی در شعبه 4 ناحیه 27 دادسرای جنایی گفت: «دیشب حدود ساعت 8 در میدان شوش اتفاقی محمدرضا را دیدم. وقتی از او درباره پرسه زدنش در خیابان پرسیدم مدعی شد فوتبال بازی می‌کرده و می‌خواهد به خانه برگردد. من هم برایش یک رانی خریدم و از او جدا شدم. چند ساعت بعد از پدرش شنیدم که او گم شده است.

این مرد در ادامه اظهارات عجیبش گفت: «من حتی با پدرش چند جا دنبال او گشتم. من تاجر وسایل گازی هستم و از 10 سال قبل به تهران آمده و دو پسر 4 و 2 ساله دارم. ماهی 4-3 میلیون تومان درآمدم است و هیچ مشکل مالی ندارم. دیشب نیز اتفاقی از یکی از دوستانم شنیدم دو نفر از کسانی که من می‌شناسم محمدرضا را دزدیده‌اند. من پیگیری کردم و آنها پس از تماس من 20 هزار دلار برای آزادی این پسر پول خواستند که من تحویلشان دادم و محمدرضا را تحویل گرفتم.»

خان آقا پیدا شدن این نوجوان در خانه‌اش را نیز اینگونه توجیه کرد و گفت: «وقتی معامله با آدم‌رباها را انجام دادم آنها محمدرضا را دست و پا بسته در چمدان تحویل من دادند و من هم همانطور او را به خانه آوردم.»این ادعا درحالی بیان شده است که محمدرضا در برابر بازپرس گفته پس از دیدن خان آقا و خوردن رانی بیهوش شده و دیگر هیچ‌چیزی یادش نمی‌آید.»

با اظهارات مرد آدم‌ربا و خانواده محمدرضا بازپرس سیفی از شعبه سوم ناحیه 27 دادسرای جنایی تهران دستور بازداشت این مرد را صادر و پرونده برای تحقیقات تکمیلی دراختیار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
برچسب ها: آدم ربایی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)