کد خبر: ۱۰۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
ارسال به دوستان
ذخیره
پیمان قاسم‌خانی اولین تجربه‌ی فیلمسازی خود را برای اکران عید فطر آماده می‌کند.
بهارنیوز: پیمان قاسم‌خانی پس از سال‌ها نویسندگی و فیلمنامه‌نویسی و نیز چند تجربه‌ی بازیگری، ‌به تازگی فیلمبرداری اولین فیلم سینمایی خود را با نام «خوب، بد، جلف» به پایان رسانده و تدوین آن را به مصطفی خرقه‌پوش سپرده است. او که حدود دو سال قبل  درباره‌ی تمایل خود به کارگردانی گفته بود، نمی‌داند آن را دوست دارد یا نه و فقط می‌داند که شلوغی صحنه تمرکزش را به هم می‌ریزد و به همین دلیل از سر صحنه بودن متنفر است، حالا انگار کارگردانی تا حدودی به مذاقش خوش آمده و می‌گوید، آن‌قدرها هم از این کار بدش نمی‌آید. پیمان قاسم‌خانی این بار پس از پایان ساخت اولین فیلم سینمایی‌اش در جدیدترین گفت‌وگویشمطرح کرد: از کارگردانی خیلی بدم نیامد،‌ یعنی آنقدرها که به نظرم می‌آمد و برای خودم بزرگش کرده بودم پیچیده‌ نیست. با این حال همچنان فکر می‌کنم کار پردردسری است و شلوغی‌اش با روحیه من جور نیست.
 
او درباره اینکه آیا قصد دارد کارگردانی را ادامه دهد؟ پاسخ داد: احتمالا ادامه می‌دهم، چون یک داستان دیگر را از سال‌ها قبل در دست دارم که می‌خواهم آن را بسازم. الان تجربه‌ای پیدا کرده‌ام که برای ساخت آن فیلم قطعا مفید خواهد بود.فیلمنامه‌نویس فیلم‌های «مارمولک» و «طبقه حساس» که در طول ساخت «خوب، بد، جلف» یادداشتی را از حسین پاکدل برای فیلم خود دریافت کرد، با تشکر از این هنرمند و اشاره به اینکه حضور مثبت و دوست داشتنی پاکدل در «خوب، بد، جلف» روی فضای اطرافش تأثیرگذار بوده است، ادامه داد: فضای پشت صحنه این فیلم بسیار خوب و دوستانه بود و همه‌ی عوامل کار را دوست داشتند و از جان و دل مایه گذاشتند. با توجه به فضای فیلم در حین کار خیلی خندیدیم. هرچند تجربه‌هایی که پیش از این داشته‌ام نشان داده که الزاما خنده‌های پشت صحنه برای تماشاگران هم اتفاق نخواهد افتاد ولی حداقل این است که در این پروژه به خود ما خیلی خوش گذشت.
 
وی همچنین درباره حضور بهاره رهنما و حسن پاکدل در فیلم «خوب، بد، جلف» که از ابتدا به عنوان بازیگر معرفی نشده بوند، گفت: بهاره رهنما و حسین پاکدل در لیست ابتدایی بازیگران نبودند، اما بعدا به گروه پیوستند که هر دو در مسیر داستان نقش‌های موثری دارند.بازیگر فیلم «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» همچنین با اشاره به گروهی که با او همکاری می‌کردند، بیان کرد: به طور خاص از بازیگران فیلم و به ویژه چهار بازیگر اصلی یعنی حمید فرخ‌نژاد، ویشکا آسایش، پژمان جمشیدی و سام درخشانی تشکر می‌کنم که با علاقه و اشتیاق خود ما را هم سر ذوق آوردند. حمید فرخ‌نژاد با تجربه‌ای که در کارگردانی داشت، سر صحنه کمک‌ خوبی به من بود. او همیشه زودتر از بقیه سر صحنه حاضر می‌شد و پر از ایده‌های جدید بود. در ساخت این فیلم دیدم کار کردن با کسانی که دل به کار می‌دهند در حال عمومی آن اثر هم چقدر تأثیرگذار است.
 
 

 
قاسم‌خانی در ادامه با بیان اینکه فیلم در مرحله‌ی تدوین است و اگر بتواند نوبت نمایش بگیرد «خوب، بد، جلف» را عید فطر اکران عمومی می‌کند، اضافه کرد: موسیقی فیلم هم توسط آریا عظیمی‌نژاد در حال ساخت است. «خوب ، بد، جلف» یک فیلم پرانرژی و کمدی است و موسیقی خودش را می‌طلبد. به آریا گفته‌ام که تخصصی در موسیقی ندارم و تنها چیزی که می‌دانم این است که چه چیزی نمی‌خواهم. باید ببینم چه ساخته می‌شود تا آنچه را مدنظرم است پیدا کنم.
 
کارگردان و فیلمنامه‌نویس فیلم «خوب، بد، جلف» در پایان درباره اینکه فیلم‌اش تا چه حد براساس سریال «پژمان» پیش رفته است؟ گفت: ابتدای کار قرار بر این بود تا فیلم به نوعی در ادامه سریال «پژمان» باشد اما این روند کاملا تغییر کرد به طوری که کوچکترین نشانه‌ای از سریال «پژمان» در «خوب، بد،‌جلف» دیده نمی‌شود. این در حالی است که خودم دوست داشتم ریزه‌کاری‌هایی که تماشاگر از آن‌ها در سریال «پژمان» خاطره دارد در فیلم دیده شود، ولی به دلیل آنکه با تلویزیون به توافق نرسیدیم، این فیلم دیگر مطلقا ارتباطی با سریال «پژمان» ندارد.
 
«خوب، بد، جلف» درباره یک کارگردان هنری سینما است که از طرف تهیه‌کننده خود تحت فشار است تا از دو بازیگر تجاری برای بازی در نقش‌های اصلی فیلمش استفاده کند. این در حالی است که از نظر کارگردان آن‌ها بدترین انتخاب‌های ممکن هستند، اما اگر او می‌خواهد فیلم را بسازد، مجبور است در مدت کوتاهی آن‌ها را به نقش‌هایشان نزدیک کند. حمید فرخ‌نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، مانی حقیقی، ویشکا آسایش، مجید مظفری، رضا رویگری، نسیم ادبی، رضا کریمی، نیوشا ضیغمی، آزاده صمدی، مهراب قاسم خانی، امیر مهدی ژوله، حسین پاکدل و بهاره رهنما از جمله بازیگران فیلم «خوب، بد، جلف» هستند.
 
عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: نویسنده و کارگردان: پیمان قاسمخانی، تهیه کنندگان:محسن چگینی،عبداله اسکندری، سرمایه گذار: سید محمد امامی، محسن چگینی، طراح گریم: عبداله اسکندری، مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی، صدابردار: داریوش صادق‌پور، مدیر تولید: رضا کریمی، کارگردان صحنه‌های اکشن: دهقان محمدی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: زینب نصراللهی، طراح صحنه: پیام اسکندری، طراح لباس: رعنا امینی، منشی صحنه: نائله شریفی، مشاور رسانه‌ای: آریان امیرخان، عکاس: محمد بدرلو، دستیار دوم کارگردان: عباس خدری، دستیار سوم کارگردان: آرش چگینی، دستیار اول فیلمبردار: بهمن نادیاب، دستیاران صحنه: محمدرضا غفارزاده، جواد بهبودی، دستیار لباس: نسیم لطیفی، مدیر تدارکات: پوریا عطابخشی ، دستیاران تدارکات: مجید رنجبر، مهدی سعدی، مجری طرح: مؤسسه تصویرغزال.
برچسب ها: پیمان قاسم خانی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آتش سوزی بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین

مرد میانسال مفقود شده بعد از 5 روز پیدا شد

سهمیه سوخت مناطق دارای انشعاب گاز قطع می‌شود

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

نجات معجزه‌آسای کودک ربوده شده بمی از دست آدم‌ربایان

زمان آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

آزاد سازي بیش از 3 هزار و 500 مترمربع اراضي ملي در کرمان

اشتغال در شرکت‌های متوسط و کوچک باید تقویت شود

ساعت آغاز به کار ادارات کرمان در ماه رمضان تغییر کرد

خواب‌آلودگی و خستگی علت اصلی بروز تصادفات در ایام نوروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)