کد خبر: ۱۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
موشک‌باران اردوگاه زاهدی توسط هواداران پورابراهیمی
چند روز پس از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مشخص شدن اعلام نتایج انتخابات از اردوگاه دو نامزد پیروز که در هر دو عضو لیست اصولگرایان به شمار می‌روند خبرهای خوبی به گوش نمی‌رسد.
چند روز پس از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مشخص شدن نتایج انتخابات از اردوگاه دو نامزد پیروز که در هر دو عضو لیست اصولگرایان به شمار می‌روند خبرهای خوبی به گوش نمی‌رسد.

به گزارش گفتارنو شب گذشته یک کانال خبری در تلگرام که از هواداران محمدرضاپورابراهیمی به شمار می‌آید و به صورت مرتب به پوشش اخبار این نماینده مجلس مبادرت دارد با انتشار چند پست، انتقادات تندی را به نسبت به محمد مهدی زاهدی دیگر نماینده اصولگرای کرمان و راور مطرح کرد.

پورابراهیمی و زاهدی علی‌رغم اختلافاتی که با یکدیگر داشتند هر دو در لیست اصولگرایان قرار گرفتند. اما قرار گرفتن در یک لیست به تشکیل ستاد مشترک ختم نشد و حتی محمدرضاپورابراهیمی اعلام کرد که مستقل وارد عرصه انتخابات شده است.

گزارش کامل را اینجا بخوانید.

حالا به نظر می‌رسد قرار گرفتن در یک لیست و حتی پیروزی هم باعث نشده که این دو چهره اصولگرا با یکدیگر به یک تفاهم دست پیدا کنند.

کانال خبرخوان کرمان در پستی تحت عنوان «رأی واقعی دکتر پور ابراهیمی چقدر بوده ؟» نوشت: صحبت از کاندیدای مورد نظر است که با کمال تعجب آماج انواع تخریب‌ها و تهمت‌‌ها قرار گرفت صحبت از دکتر محمدرضا پورابراهیمی است ، کسی که رأی اول کرمان شد و براساس بسیاری از کارشناسان سیاسی و اجتماعی اگر تشابه فامیل دکتر پورابراهیمی با دو کاندیدای دیگر یعنی مهدی ابراهیمی پور و مهدی ابراهیمی نژاد  نبود رأی ایشان بالای 180 هزار رأی می‌شد هر چند با رأی 450/157 هزار نفری هم یک رکورد تاریخی در کرمان ثبت شد. اما لازم است که بدانیم که یکی از آقایان تشابه فامیل با دکتر پورابراهیمی از بستگان یک کاندیدای سرشناس بوده است، که با نداشتن تبلیغات گسترده و حضور پررنگ در عرصه رقابت به ناگهان حدود 500/12 رأی هم آورده است و آقای مهدی ابراهیمی نژاد هم با آرای بالای 400/12 رأی در مجموع حدود 25 هزار رأی با فامیل‌های مشابه از جناب آقای دکتر پورابراهیمی کسر می‌شود.

در بخش دیگری از این یادداشت آمده است: اما واقعاً چرا برخی برای تخریب نماینده محبوب و پرتلاش کرمان و راور که با شایسته سالاری بالاآمده است این گونه عمل می‌کند و متأسفانه ریاست طلبی و جاه طلبی سال‌های سال است در برخی مدیران ارشد استان نفوذ کرده و جهاد اکبر و مبارزه با نفس فراموش شده است. 


در یادداشت دیگری که در این کانال منتشر شده آمده است: نشریه ... در اقدامی عجیب از حدود دو ماه به انتخابات شروع به انتقاد و و تحلیل مواضع دکتر پورابراهیمی می‌کند، او را مخالف برجام معرفی می کند، او را یار احمدی نژاد معرفی می‌کند، او را به اصولگرایان وابسته می‌داند،... بدون در نظر گرفتن  تلاش‌های  شبانه روزی دکتر پورابراهیمی ... و دغدغه آقایان این می شود که آیا  وی اصول گرا است یا نه؟ در برجام مخالف بوده یا نبوده و .... که همگی برای ارائه چهره منفی از دکتر پور ابراهیمی  است.

این یادداشت تلویحا به زاهدی اشاره می‌کند و ادامه می‌دهد: اما موضع وقتی جالب‌تر می شود که رقیبان جناب دکتر پور ابراهیمی که از قضا اصلاح طلب هم نیستند با اصلاح طلبان هماهنگ می‌کنند که علیه دکتر پور ابراهیمی موضع بگیرند و به قول یکی از دوستان خنجر از پشت به آقای پور ابراهیمی زدند.


سومین یادداشت این کانال خبری اما موضع شفاف‌تری درباره زاهدی دارد. در این یادداشت آمده است: با نگاهی به نشریه پیام ما در دو ماه قبل از انتخابات در می‌یابیم که این نشریه که دیدگاه اصلاح طلبانه دارد و هدفش در انتخابات رقابت با اصول گرایان است از نماینده دیگر و شاخص استان جناب دکتر زاهدی هیچ انتقادی ندارد و نه در قضیه برجام که وی عضو کمیسیون بررسی برجام بوده است و با ریاست آقای دکتر زاکانی و نه در قضیه یار احمدی نژاد  بودنش که وزیر کابینه دکتر احمدی نژاد بوده است!! نه از اصولگرائی وی انتقادی دارد اما با دکتر پور ابراهیمی  مستقل و مردمی  این طور رفتار می‌کند.


در یادداشت دیگری که کانال نزدیک به پور ابراهیمی منتشر ساخته آمده است: یادتان رفته که دکتر پور ابراهیمی در ماجرای  مس سرچشمه در زمان آقای پوستین دوز که از دوستان اصول گرای آقای احمدی نژاد بود چقدر انتقاد نمودند و مشکلات را بیان کردند، اما همین آقای دکتر زاهدی و سایر نمایندگان مصلحت اندیش آن دوره نگذاشتند نتیجه تحقق و تفحص از صنایع ملی مس ایران بجائی برسد و اختلاف دو نماینده کرمان هم از همین جا شروع شد. حالا چی شده که فقط یک کاندیدای مستقل ( دکترپور ابراهیمی) به زعم شما اصول گرا تخریب می‌شود و دیگر نماینده شاخص اصول گراتر و متعصب‌تر به اصول‌گرائی که حتی حاضر نبود یک مدیر کل در استان  با افکار متعادل تری روی کار بیاید و در عزل و نصب آن دخالت می‌کرد را بدون هیچ انتقاد جناحی که در رقیبان است را ملاحظه می‌کنید.

در یادداشت دیگری که تحت عنوان بزرگترین مشکل دکتر پور ابراهیمی چه بود؟ منتشر شده با اشاره به ردصلاحیت پورابراهیمی در سال 86 آمده است: بزرگترین مشکل دکتر پورابراهیمی این است که وامدار هیچ دسته و جناح و گروه سیاسی نیست. که البته دوستانی که توقع دارند دکتر پور ابراهیمی مانند آنها فکر کند و تصمیم بگیرد باید حساب کار دستشان آمده باشد.
در یادداشت دیگری آمده است: در اوج بد اخلاقی‌ها و تحلیل‌های بد انتخاباتی، نشریه پیام ما، تیتر می‌زند نوذری یار ظریف، پور ابراهیمی یار احمدی نژاد، که حالا از موج تصویب برجام و زحمات دکتر ظریف برای نوذری رأی جمع کنند و دکتر پور ابراهیمی را یار احمدی نژاد معرفی کردن، یک موج منفی باشد برای دکتر پور ابراهیمی، اما با کمال تعجب و این حرکت ناشیانه و جهت گیری مغرضانه زمانی مشخص می‌شود که این نشریه به ظاهر اصلاح طلب وزیر و عضو کابینه دکتر احمدی نژاد را برای ایجاد موج منفی کنار می‌گذارد و از دکتر زاهدی ( وزیر علوم دولت نهم و یار واقعی احمدی نژاد) چشم پوشی می‌کند و از دکتر پور ابراهیمی نام می‌برد و این خود شائبه برانگیز و مبهم است برای مردم کرمان و این نشریه که می‌خواهد با رقیب سرشناس اصول گرا رقابت کند اما از دکتر زاهدی حرفی نمی‌زند!

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آرین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
0
2
دوستان گفتار این مطالبات بی سر و ته تراوشات ذهنی مدیرمسئول نشریه ...میباشد که پیش از این در این نشریه برای خوشامد آقای پور ابراهیمی چاپ شده است، جای تعجب دارد در همین به اصطلاح یادداشت چند جا پورابراهیمی مستقل و چند جا عضو اصولگرایان دانسته شده است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

کسب یک طلا و برنز در مسابقات قهرمانی کشور توسط کاراته‌کاهای کرمانی

استاندار کرمان: پیگیری امور اقتصادی در هیچ شرایطی نباید تعطیل شود

نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها

هر گونه تغییر قیمت در کالاهای اساسی تخلف محسوب می شود

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح 2 شهروند در کهنوج

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب توسط عوامل راهداری جنوب کرمان

هلالی‌های محیط ‌زیست کرمان آبگیری شدند

حضور بیش از 70 تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی استان کرمان

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)